quote:Op zondag 2 november 2025 12:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Die 90% is tamelijk hoog ingeschat.
Maar wel leuk gedaan, creatieve geestHaha ja ik zie het ook wel voor me bij Even Tot Hier. En dan een parodie opvoeren van Marco die het op zijn Marcooos zingt (afwisselend vol pathos en dan weer heel klein).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewijs, waarvoor om het maar 's weer te herhalen ?quote:Op zondag 2 november 2025 12:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Gelukkig is er wel het nodige steunbewijs.
Laten we nou geen dommetje spelen.quote:Op zondag 2 november 2025 08:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vier jaar in afzondering? Zat hij dan in een isoleercel ofzo ipv op een Ibiza strand met dikke pens in mooie villa?
Om te doen alsof Marco vier jaar kwijnend in een hoekje zat is ook niet realistisch te noemen..quote:
Nou met geld alleen koop je geen vrienden hoor.quote:Op zondag 2 november 2025 13:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Om te doen alsof Marco vier jaar kwijnend in een hoekje zat is ook niet realistisch te noemen..
Wat is de aanklacht? Niet zo simpel doen gast.quote:Op zondag 2 november 2025 13:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
Bewijs, waarvoor om het maar 's weer te herhalen ?
Gast gaat gewoon op vakanties met gezinnetjequote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou met geld alleen koop je geen vrienden hoor.
Als ik zie hoe hij er nu uit ziet, zijn vrouw weg is (ze waren toch gescheiden) en hoe hij zijn dagen moet vullen.
Volgens mij is 1x naar AZ geweest en 1x naar een optreden van zijn dochter, dan wil ik niet ruilen met hem.
Veel plezier zal hij niet gehad hebben. Het is bekend dat hij even in Italië heeft gewoond, maar in Nederland kon hij niet fatsoenlijk over straatquote:Op zondag 2 november 2025 13:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Om te doen alsof Marco vier jaar kwijnend in een hoekje zat is ook niet realistisch te noemen..
Daar wordt aan gewerkt he. Marco volgt momenteel een paprika dieetquote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou met geld alleen koop je geen vrienden hoor.
Als ik zie hoe hij er nu uit ziet
Dan zou hij in die 3 maanden toch meer afgevallen moeten zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 13:35 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt he. Marco volgt momenteel een paprika dieet![]()
https://www.mediacourant.(...)vanwege-mediacircus/
quote:Op zondag 2 november 2025 13:35 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt he. Marco volgt momenteel een paprika dieet![]()
quote:Op zondag 2 november 2025 13:52 schreef maily het volgende:
[..]
Dan zou hij in die 3 maanden toch meer afgevallen moeten zijn.![]()
En Ali dan?quote:Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep en bewijs vanuit uit één bron - zo ja overwogen op grond van het dagboekje - is geen bewijs.
Dat de situaties in gedragingen, allerlei wenkbrauwen doet fronsen maakt nog niet dat Borsato ontucht heeft gepleegd.
Die wordt wel even van wat meer verdachtquote:
Bewijs?quote:Op zondag 2 november 2025 14:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die wordt wel even van wat meer verdacht
En die aanklacht is dat Borsato door het OM verdacht wordt van ontucht - dwz seksuele handelingen of daartoe het motief hebbend - met een destijds minderjarige.quote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wat is de aanklacht? Niet zo simpel doen gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals wat Borsato kan worden verweten is op zijn best, grensoverschrijdend gedrag en hij - zover de informatie nu strekt - op geen enkele wijze seksuele handelingen of bedoelingen ten toon heeft gespreid."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dank je, wist niet dat er 2 getuigen waren daar.quote:Op zondag 2 november 2025 14:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
https://www.rechtspraak.n(...)-B-in-zedenzaak.aspx
Bij zo'n Ali B weet je dat het gewoon een narcistische viespeuk eerste klas isquote:Op zondag 2 november 2025 14:16 schreef Scjvb het volgende:
Die Ali B. oogt m.i. zo glad als 'n aal, Borsato daarentegen oogt stukken betrouwbaarder.
Maar dat bewijst inderdaad niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |