30 eredivisie potjes doen er meer toe dan die paar Europesequote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ueda doet precies wat ik verwachtte dit seizoen en vooraf ook uitsprak: onvoldoende presteren in de wedstrijden waar het er om gaat (PSV, Europees, ongetwijfeld ook tegen ajax binnenkort) en ruim voldoende in de kleine wedstrijden.
Als je dat zegt ben je blijkbaar een Uedahater
Die gaat tegen teams als Stuttgart, PSV en ajax niet het verschil maken is mijn verwachting. Ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als 'ie het in Europa nou ook eens gaat doen dan wel.
Kampioen worden doe je door te winnen van de kleine clubsquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ueda doet precies wat ik verwachtte dit seizoen en vooraf ook uitsprak: onvoldoende presteren in de wedstrijden waar het er om gaat (PSV, Europees, ongetwijfeld ook tegen ajax binnenkort) en ruim voldoende in de kleine wedstrijden.
Als je dat zegt ben je blijkbaar een Uedahater
Absoluut waar. Je moet dan wel nog een plan hebben om de toppers te winnen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
30 eredivisie potjes doen er meer toe dan die paar Europese
Man heeft dertien doelpunten gemaakt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
en ruim voldoende in de kleine wedstrijden.
Ja heel apart om hier af te fluiten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Doorspelen, toen Steijn ging zitten werd er ook doorgespeeld.
Meestal stel je 11 spelers op.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Absoluut waar. Je moet dan wel nog een plan hebben om de toppers te winnen.
Er zijn meerdere mooie nieuwsartikelen die bewijzen dat dit lang niet altijd het geval is. En anders even terugdenken aan het derde jaar onder Slot.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kampioen worden doe je door te winnen van de kleine clubs
Die speelt bij PSV.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Man heeft dertien doelpunten gemaakt.
Niet altijd, maar vaak ook wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mooie nieuwsartikelen die bewijzen dat dit lang niet altijd het geval is. En anders even terugdenken aan het derde jaar onder Slot.
Die tijd was meer toen Frank de Boer trainer was bij de neuzen.
En wat aan "ruim voldoende" spreekt dat tegen? Dat is in Nederland een 7 a 7.5.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Man heeft dertien doelpunten gemaakt.
In elf wedstrijden.
En dit seizoen zul je ze moeten winnen als je een beetje kijkt hoe PSV presteert.quote:
Bobquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:53 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind Sliti altijd wel leuk invallen. Snap wel dat Bob het in hem ziet zitten.
Een basisplaats is echter nog wel iets te veel gevraagd.
Zie je Ajax nog als concurrent?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En dit seizoen zul je ze moeten winnen als je een beetje kijkt hoe PSV presteert.
Daarom ga ik van de tweede plek uit
Ik ga morgenochtend de woestijn inquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanwaar zo vroeg als ik zo vrij mag zijn?
sowquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nog?
Nooit gezien dit seizoen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend de woestijn in
Niet verdwalen, ik ben wel gesteld op jou hierquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje wat leuk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk kom je er vóór morgenavond weer uit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |