Ochtend seks is leuk zolang je maar niet elkaars adem hoeft te ruiken... of andere zweet geuren...quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:19 schreef 2172619626795 het volgende:
Ochtend.
Helaas is mijn vriendin altijd vroeg wakker, en ik laat
Als je goed geil bent maakt dat meestal ook niet zoveel meer uit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ochtend seks is leuk zolang je maar niet elkaars adem hoeft te ruiken... of andere zweet geuren...
Maar meestal komt het er gewoon niet van..
wauw ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:13 schreef Chandler het volgende:
Ik heb dat standaard na het wakker worden (dus na een nacht slaap)
Is dat ook bij jou het geval?
[poll=9388]
Dan pak je toch gewoon je real dollquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ochtend seks is leuk zolang je maar niet elkaars adem hoeft te ruiken... of andere zweet geuren...
Geen last van als je de hele nacht in de geuren van de seks van gisteren hebt liggen slapen, als je om wat voor reden dan ook 's ochtends pas bij een vrouw en het beslapen bed stapt is het heel anders. Ik weet niet hoe dat werkt, ik hou normaal gesproken niet van minder vers vrouwenzweet maar 's ochtends geen last van.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
Haha, bespeur ik een ochtendhumeur??quote:Op maandag 10 november 2025 17:53 schreef tesssssssss het volgende:
's Avonds, 's ochtends moet iedereen gewoon koffie gaan zetten.
Oh nee op een luie zaterdag uitslaapochtend is het heerlijk wakker worden, douchen en dan productief de dag in!quote:Op maandag 10 november 2025 17:53 schreef tesssssssss het volgende:
's Avonds, 's ochtends moet iedereen gewoon koffie gaan zetten.
Zal ongetwijfeld per persoon verschillen, maar ik herken het niet zo. Veel vrouwen hebben de neiging om snel even op te frissen in de badkamer, maar dat is vaak helemaal niet nodig. Sterker nog, tenzij echt nodig niet eens gewenst. Een poes die naar water smaakt… Gemiste kans.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |