Ik vind het ook gewoon te extreem, zo'n uur shift in de winter. Wat we nu hebben is perfect.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als we permanent zomertijd hebben, zitten we toch juist de halve ochtend in het donker in de winter? Lijkt mij dikke prima, daar niet van, maar dan gaat iedereen en zijn moeder dáár weer over lopen mekkeren (en zijn er meer ongelukken).
Luister eens, ik lig zoals NORMALE mensen al om half tien in bed en ik wil gewoon licht in de ochtend.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon te extreem, zo'n uur shift in de winter. Wat we nu hebben is perfect.
Vergeet de mensen met honten en katten niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:53 schreef tralalala het volgende:
Straks weer al dat gejank van ouders die hun kroost niet onder controle hebben, alles vanwege één uurtje tijdsverschil.
Mensen hebben hun kroost nu al niet onder controle. Maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:53 schreef tralalala het volgende:
Straks weer al dat gejank van ouders die hun kroost niet onder controle hebben, alles vanwege één uurtje tijdsverschil.
In 15 jaar dat ik deze kat heb echt nog nooit wat gemerkt met zomer/wintertijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet de mensen met honten en katten niet.
Dames en heren, we stappen over naar het nieuwe normaal. GMTquote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Luister eens, ik lig zoals NORMALE mensen al om half tien in bed en ik wil gewoon licht in de ochtend.
Dan sta je maar eerder op, zoek je ander werk, gooi je je sociale kring om, zoek je een andere sportvereniging. Kleine moeite. Luie zak.
Ik lig ook om half 10 al op bed hoor. En sochtends donker is heerlijk in de winter.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Luister eens, ik lig zoals NORMALE mensen al om half tien in bed en ik wil gewoon licht in de ochtend.
Dan sta je maar eerder op, zoek je ander werk, gooi je je sociale kring om, zoek je een andere sportvereniging. Kleine moeite. Luie zak.
Hagenezen klagen ook nooit.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:10 schreef Haags het volgende:
[..]
In 15 jaar dat ik deze kat heb echt nog nooit wat gemerkt met zomer/wintertijd.
Heb je daar zin in in ?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja echt lekker! Zin in de zomeravonden!
Flikker op. Worden dan ook de werk- en schooltijden met twee uur vervroegd?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dames en heren, we stappen over naar het nieuwe normaal. GMT
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind die donkerte in de winter ook gewoon heerlijk hoor.
Ik ook, maar niet te lang.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind die donkerte in de winter ook gewoon heerlijk hoor.
Heerlijk in het donker naar werk rjjden.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook.Knus in de avond. Rust in de ochtend.
Helemaal aan jou. Een beetje werknemer heeft vandaag de dag een goede onderhandelingspositie. Idealiter begint iedereen op het tijdstip dat hen beste het beste ligt. Daarmee heb je gelijk een spreiding van werktijden waardoor de spits minder druk is. Win-winquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:33 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Flikker op. Worden dan ook de werk- en schooltijden met twee uur vervroegd?
Team Zomertijd is sowieso een team vol sukkels. Niet serieus nemen die mensen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:45 schreef Arcee het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Team Zomertijd bekijkt deze video schuimbekkend van woede.
Was dat maar zo. We zien toch nog steeds dat iedereen en zijn schoonmoeder tegelijk de weg op en af gaat.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal aan jou. Een beetje werknemer heeft vandaag de dag een goede onderhandelingspositie. Idealiter begint iedereen op het tijdstip dat hen beste het beste ligt. Daarmee heb je gelijk een spreiding van werktijden waardoor de spits minder druk is. Win-win
Integendeelquote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
Wanneer @:Straatcommando. eigenlijk stiekem @:Kantoorcommando. blijkt te zijn
Nu gaan we met wintertijd al massaal in het donker naar school of werk en zitten dan daarna binnen in kunstlicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als we permanent zomertijd hebben, zitten we toch juist de halve ochtend in het donker in de winter? Lijkt mij dikke prima, daar niet van, maar dan gaat iedereen en zijn moeder dáár weer over lopen mekkeren (en zijn er meer ongelukken).
Prima allemaal, maar geen wisseling meer en het liefst het hele jaar door de wintertijd, die zit het dichtst tegen de zontijd aan. De zon staat op zijn hoogst rond 12.00 uur, daarom hebben we ook de AM en PM. Nog even een 10 minuten en een uur verloren..quote:Op zondag 29 maart 2026 01:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nu gaan we met wintertijd al massaal in het donker naar school of werk en zitten dan daarna binnen in kunstlicht.
Ik zie echt daadwerkelijk het probleem niet om er zomertijd van te maken, het gros merkt daar helemaal niets van.
Eh nee, ik wil in de zomer dat het in de avond lekker licht is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:45 schreef Arcee het volgende:
Team Zomertijd bekijkt deze video schuimbekkend van woede.
#TeamGMTquote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:49 schreef Arcee het volgende:
Ook interessant, maar "Members first". Ik weet niet of dat betekent dat die eerder mogen kijken of exclusief.
Het was dus dat eerste. Voor iedereen nu te kijken. Ook voor Team Zomertijd dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:49 schreef Arcee het volgende:
Ook interessant, maar "Members first". Ik weet niet of dat betekent dat die eerder mogen kijken of exclusief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |