Dit is een grap toch?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hij houdt maar vol aan dat Lidewij niet aan complotten doet maar dat ze geen afstand doet van Baudets verbale kots zegt toch genoeg.
Dat is ook niet relevant want dat ligt in het verleden. We richten ons gewoon op het verkiezingsprogramma en de standpunten van nu.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die zich dit afvragen ook niet de potentiële stemmers voor Forum zijn.
Maar er zitten nog steeds dezelfde poppetjes? Alleen hebben ze iemand anders naar voren geschoven om daar de aandacht van af te leiden.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:36 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat is ook niet relevant want dat ligt in het verleden. We richten ons gewoon op het verkiezingsprogramma en de standpunten van nu.
Ja eerst hadden ze al Faber en van der Plas en nu dit.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:32 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof je jaloers bent dat rechts wél de leuke en aantrekkelijke dames als lijsttrekkers heeft.
Mja, niet netjes inderdaad.quote:Het interview werd vervolgens kort afgebroken zodat Van der Plas de beëdiging van Lidewij de Vos kon bijwonen. Van der Plas kwam geëmotioneerd terug: 'Ik ben echt geschokt. We zaten daar in de zaal en er waren maar vier partijen vertegenwoordigd, met één persoon: NSC, VVD, PVV en de SP. Vier van de vijftien fracties! Ik vind dat echt schandalig, dat meen ik serieus. Ik vind het niet kunnen, het is een schoffering.'
Van der Plas wees erop dat het geen politiek debat was, maar de beëdiging van een nieuwe collega die ook nog eens fractievoorzitter was geworden. 'Het is gewoon respectloos.' Ze noemde het 'gênant' dat de moeite niet werd gedaan, of misschien zelfs expres niet werd genomen. Vervolgens haalde Van der Plas uit naar Henri Bontenbal, volgens haar 'de man van het fatsoen'. Ook hij had niemand gestuurd. 'Van de 150 Kamerleden zaten er misschien zes mensen. Ik denk dat het haar zeker wat doet, dat kan niet anders.'
Van der Plas gaf verder aan dat de polarisatie in Nederland haar ook persoonlijk raakt. Zo was er zelfs een doodsbedreiging in de vorm van een handgeschreven brief met postzegel verstuurd naar het partijkantoor van BBB.
Aantrekkelijke dames, dan moet je altijd uitkijken. Een groot tranendal voor Thierry:quote:Op woensdag 12 november 2025 11:32 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof je jaloers bent dat rechts wél de leuke en aantrekkelijke dames als lijsttrekkers heeft.
Doet me denken aan die keer dat een vvder met de rug naar de spreker ging zitten..volgens mij was dat dijkhof-Wilders.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja, niet netjes inderdaad.
Ja same.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat een vvder met de rug naar de spreker ging zitten..volgens mij was dat dijkhof-Wilders.
Geen omgangsvormen in ieder geval en ik heb echt een bloedhekel aan het fvd
Inderdaad. Baudet is niet bepaald het type dat iemand boven zich kan hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:13 schreef Pedroso het volgende:
De Vos is gewoon een zetbaasje van Baudet en co. Nu kan Baudet wat meer bij zijn internationale vrienden op bezoek zonder teveel gezeik.
Als De Vos te populair wordt en zelf meningen er doorheen wil drukken dan valt het vanzelf wel weer uit elkaar. Want dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Nou, een paar keer had ze toch wel wat moeite om de text voor te lezen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:01 schreef -Deluzion- het volgende:
Normaal gesproken had ze weleens wat haperingen midden in zinnen maar nu straalt ze meer zelfvertrouwen uit
Ik zou het toch allemaal niet onderschatten hoor. Deze mevrouw, exclusief of ongeacht haperingen, gaat in aanloop naar de volgende landelijke verkiezingen door de 'linkse media' zonder enige gêne, reflectie of reserves op het schild getild worden als hét alternatief met gunfactor op rechts. Het is al 20 jaar hetzelfde lidewijtje...quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:10 schreef 215 het volgende:
[..]
Nou, een paar keer had ze toch wel wat moeite om de text voor te lezen.
Daarnaast hangt ze (als zelf verklaart wetenschaper) een partij aan die wetenschap ontkent. Komt dus allemaal niet zo serieus over.
Lol, echt wat een zelfvertrouwen ja. Kijk jij hetzelfde filmpje als ik? Wat je ook van de inhoud vindt, je ziet hier Wilders en dit kind achter elkaar en dan plaats jij bovenstaande post? Wilders doet dit aan alle kanten veel beter. Voorlezen kan iedereen en straalt geen zelfvertrouwen uit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:01 schreef -Deluzion- het volgende:
Wederom doet Lidewij het geweldig, zelfs nog beter dan voorheen. Normaal gesproken had ze weleens wat haperingen midden in zinnen maar nu straalt ze meer zelfvertrouwen uit, gesteund door haar overwinning. Lidewij is goed en FVD blijft de beste partij.
Bekijk deze YouTube-video
Lidewij is zeker een knappe dame, welbespraakt, intelligent en inhoudelijk sterk. Bovendien rekent ze af met de marketingspraatjes van Jetten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef augurk2025 het volgende:
Ik vind het wel een geil wijf
Verder kraamt ze alleen maar onzin uit
Klagen over indoctrinatie in het jeugdjournaal en dan met FvD-propagandaprietpraatjes komen aanzettenquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:44 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Lidewij is zeker een knappe dame, welbespraakt, intelligent en inhoudelijk sterk. Bovendien rekent ze af met de marketingspraatjes van Jetten.
Het zou goed zijn als dit eens getoond werd in het Jeugdjournaal, in plaats van al die linkse, indoctrinerende beeldvorming en praatjes.
Ik begrijp dat je dat graag zo zou zien, maar je zit ernaast. Baudet heeft juist een stapje teruggedaan, dus het klopt helemaal niet dat hij niemand boven zich duldt. Het is jammer dat links hier weer een frame van probeert te creeren dat niet overeenkomt met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:35 schreef luxerobots het volgende:
Inderdaad. Baudet is niet bepaald het type dat iemand boven zich kan hebben.
en zelfs dit filmpje is helemaal aan elkaar geknipt omdat mevrouw het niet uit het hoofd kon.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:44 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Lidewij is zeker een knappe dame, welbespraakt, intelligent en inhoudelijk sterk. Bovendien rekent ze af met de marketingspraatjes van Jetten.
Het zou goed zijn als dit eens getoond werd in het Jeugdjournaal, in plaats van al die linkse, indoctrinerende beeldvorming en praatjes.
Ik klaag niet, maar het zou goed zijn als er ook eens andere perspectieven getoond worden, in plaats van steeds alleen de gebruikelijke PVDA/GL sprookjes.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Klagen over indoctrinatie in het jeugdjournaal en dan met FvD-propagandaprietpraatjes komen aanzetten
Sorry, zo interpreteer ik het niet. Ik zie juist dat Lidewij het uitstekend doet, welbespraakt, zelfverzekerd en met inhoud. Het is echt knap om te zien hoe ze haar boodschap zo duidelijk overbrengtquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol, echt wat een zelfvertrouwen ja. Kijk jij hetzelfde filmpje als ik? Wat je ook van de inhoud vindt, je ziet hier Wilders en dit kind achter elkaar en dan plaats jij bovenstaande post? Wilders doet dit aan alle kanten veel beter. Voorlezen kan iedereen en straalt geen zelfvertrouwen uit.
Ze noemt een getal mensen wat naar Nederland is geïmmigreerd. Ze vergeet voor het gemak dat ongeveer twee derde van dat getal ook emigreert naar een buitenland. Plus dat bij de immigranten ook Nederlanders zitten die een tijdje in het buitenland gewoond hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Sorry, zo interpreteer ik het niet. Ik zie juist dat Lidewij het uitstekend doet, welbespraakt, zelfverzekerd en met inhoud. Het is echt knap om te zien hoe ze haar boodschap zo duidelijk overbrengt
wat een wensdenkenquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:13 schreef Pedroso het volgende:
De Vos is gewoon een zetbaasje van Baudet en co. Nu kan Baudet wat meer bij zijn internationale vrienden op bezoek zonder teveel gezeik.
Als De Vos te populair wordt en zelf meningen er doorheen wil drukken dan valt het vanzelf wel weer uit elkaar. Want dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Een goede politicus stelt zich een beetje kwetsbaar op. Daarom was Caroline ook altijd zo goed.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:01 schreef -Deluzion- het volgende:
Wederom doet Lidewij het geweldig, zelfs nog beter dan voorheen. Normaal gesproken had ze weleens wat haperingen midden in zinnen maar nu straalt ze meer zelfvertrouwen uit, gesteund door haar overwinning. Lidewij is goed en FVD blijft de beste partij.
FvD investeert in de jeugd. Dat is hun strategie. Jonge mensen zijn kneedbaar en hebben veel minder belangen dan uitgerangeerde kartelvertegenwoordigers.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:13 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Mogelijk gaan sommige zetels van op termijn over van PVV naar FvD en andere partijen zoals JA21 en BBB. Ik vermoed echter dat voor een deel van de achterban Forum toch te studentikoos is. Voor dat deel zal JA21 waarschijnlijk ook te elitair zijn. Wellicht kan Caroline dat deel van het electoraat aanspreken, die is toch een stuk losser. Toch vermoed ik dat er behoefte zal blijven aan een soort PVV-achtige partij. Wellicht komt er op een gegeven moment een PvdA alternatief dat tegen massa-immigratie is. Wat de PvdA vroeger was zeg maar.
Een door de eeuwen heen beproefd concept..quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
FvD investeert in de jeugd. Dat is hun strategie. Jonge mensen zijn kneedbaar en hebben veel minder belangen dan uitgerangeerde kartelvertegenwoordigers.
Dat is een hele slimme en hele wijze beslissing van de partij.
Lidewij zal de komende jaren aanblijven is mijn overtuiging. En de partij zal alleen maar groter en groter worden.
Wat je schrijft klopt ongeveer. Maar er is wel een risico dat de Vos zich teveel moet schikken richting Baudet. Iets wat ook niet raar is omdat Baudet de partij groot heeft gemaakt. Hopelijk ziet Baudet dat de Vos en FvD de ruimte moet krijgen om te groeien.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
wat een wensdenken
[..]
Een goede politicus stelt zich een beetje kwetsbaar op. Daarom was Caroline ook altijd zo goed.
Hoop dat ook een beetje meer te kunnen zien bij Lidewij.. klein beetje kwetsbaar opstellen doet wonderen.
[..]
FvD investeert in de jeugd. Dat is hun strategie. Jonge mensen zijn kneedbaar en hebben veel minder belangen dan uitgerangeerde kartelvertegenwoordigers.
Dat is een hele slimme en hele wijze beslissing van de partij.
Lidewij zal de komende jaren aanblijven is mijn overtuiging. En de partij zal alleen maar groter en groter worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |