abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2025 @ 11:35:07 #257
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219250299
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:27 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Hij houdt maar vol aan dat Lidewij niet aan complotten doet maar dat ze geen afstand doet van Baudets verbale kots zegt toch genoeg.
Dit is een grap toch? :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219250306
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk dat de mensen die zich dit afvragen ook niet de potentiële stemmers voor Forum zijn. :D
Dat is ook niet relevant want dat ligt in het verleden. We richten ons gewoon op het verkiezingsprogramma en de standpunten van nu.
  Redactie Sport woensdag 12 november 2025 @ 11:37:18 #259
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219250313
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dat is ook niet relevant want dat ligt in het verleden. We richten ons gewoon op het verkiezingsprogramma en de standpunten van nu.
Maar er zitten nog steeds dezelfde poppetjes? Alleen hebben ze iemand anders naar voren geschoven om daar de aandacht van af te leiden.

We hebben nog steeds Thierry, Pepijn, Gideon en Freek daaronder hoor. Dus 'verleden' is natuurlijk gewoon totale kolder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219250317
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Klinkt een beetje alsof je jaloers bent dat rechts wél de leuke en aantrekkelijke dames als lijsttrekkers heeft.
Ja eerst hadden ze al Faber en van der Plas en nu dit.
  woensdag 12 november 2025 @ 11:52:24 #261
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219250419
quote:
Het interview werd vervolgens kort afgebroken zodat Van der Plas de beëdiging van Lidewij de Vos kon bijwonen. Van der Plas kwam geëmotioneerd terug: 'Ik ben echt geschokt. We zaten daar in de zaal en er waren maar vier partijen vertegenwoordigd, met één persoon: NSC, VVD, PVV en de SP. Vier van de vijftien fracties! Ik vind dat echt schandalig, dat meen ik serieus. Ik vind het niet kunnen, het is een schoffering.'

Van der Plas wees erop dat het geen politiek debat was, maar de beëdiging van een nieuwe collega die ook nog eens fractievoorzitter was geworden. 'Het is gewoon respectloos.' Ze noemde het 'gênant' dat de moeite niet werd gedaan, of misschien zelfs expres niet werd genomen. Vervolgens haalde Van der Plas uit naar Henri Bontenbal, volgens haar 'de man van het fatsoen'. Ook hij had niemand gestuurd. 'Van de 150 Kamerleden zaten er misschien zes mensen. Ik denk dat het haar zeker wat doet, dat kan niet anders.'

Van der Plas gaf verder aan dat de polarisatie in Nederland haar ook persoonlijk raakt. Zo was er zelfs een doodsbedreiging in de vorm van een handgeschreven brief met postzegel verstuurd naar het partijkantoor van BBB.
Mja, niet netjes inderdaad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 12 november 2025 @ 11:58:38 #262
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219250460
Wanneer we humaniseren, leidt dat uiteindelijk tot hun ondergang.
pi_219250755
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Klinkt een beetje alsof je jaloers bent dat rechts wél de leuke en aantrekkelijke dames als lijsttrekkers heeft.
Aantrekkelijke dames, dan moet je altijd uitkijken. Een groot tranendal voor Thierry:

Bekijk deze YouTube-video
pi_219265179
De Vos is gewoon een zetbaasje van Baudet en co. Nu kan Baudet wat meer bij zijn internationale vrienden op bezoek zonder teveel gezeik.
Als De Vos te populair wordt en zelf meningen er doorheen wil drukken dan valt het vanzelf wel weer uit elkaar. Want dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_219266577
De Vos leest telkens haar praatje op van een briefje, ongetwijfeld opgesteld door Baudet.
Op internet krijgt de inbreng van De Vos daardoor de omschrijving "zonde van de spreektijd".

geef het hoogstens een jaar en dan is de samenstelling van FvD weer anders.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 19:15:11 #266
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219266629
quote:
16s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Mja, niet netjes inderdaad.
Doet me denken aan die keer dat een vvder met de rug naar de spreker ging zitten..volgens mij was dat dijkhof-Wilders.

Geen omgangsvormen in ieder geval en ik heb echt een bloedhekel aan het fvd
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 14 november 2025 @ 19:18:06 #267
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219266643
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Doet me denken aan die keer dat een vvder met de rug naar de spreker ging zitten..volgens mij was dat dijkhof-Wilders.

Geen omgangsvormen in ieder geval en ik heb echt een bloedhekel aan het fvd
Ja same.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219267014
Wederom doet Lidewij het geweldig, zelfs nog beter dan voorheen. Normaal gesproken had ze weleens wat haperingen midden in zinnen maar nu straalt ze meer zelfvertrouwen uit, gesteund door haar overwinning. Lidewij is goed en FVD blijft de beste partij.

pi_219267058
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 november 2025 19:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja same.
Dat is netjes van de VVD. Ik zie de VVD en FVD in de toekomst best nog wel samenwerken.
pi_219267134
Mogelijk gaan sommige zetels van op termijn over van PVV naar FvD en andere partijen zoals JA21 en BBB. Ik vermoed echter dat voor een deel van de achterban Forum toch te studentikoos is. Voor dat deel zal JA21 waarschijnlijk ook te elitair zijn. Wellicht kan Caroline dat deel van het electoraat aanspreken, die is toch een stuk losser. Toch vermoed ik dat er behoefte zal blijven aan een soort PVV-achtige partij. Wellicht komt er op een gegeven moment een PvdA alternatief dat tegen massa-immigratie is. Wat de PvdA vroeger was zeg maar.
pi_219267394
Ik vind het wel een geil wijf

Verder kraamt ze alleen maar onzin uit
pi_219268236
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:13 schreef Pedroso het volgende:
De Vos is gewoon een zetbaasje van Baudet en co. Nu kan Baudet wat meer bij zijn internationale vrienden op bezoek zonder teveel gezeik.
Als De Vos te populair wordt en zelf meningen er doorheen wil drukken dan valt het vanzelf wel weer uit elkaar. Want dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Inderdaad. Baudet is niet bepaald het type dat iemand boven zich kan hebben.
pi_219268840
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:01 schreef -Deluzion- het volgende:
Normaal gesproken had ze weleens wat haperingen midden in zinnen maar nu straalt ze meer zelfvertrouwen uit
Nou, een paar keer had ze toch wel wat moeite om de text voor te lezen.

Daarnaast hangt ze (als zelf verklaart wetenschaper) een partij aan die wetenschap ontkent. Komt dus allemaal niet zo serieus over.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  vrijdag 14 november 2025 @ 22:30:51 #274
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_219269045
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 22:10 schreef 215 het volgende:

[..]
Nou, een paar keer had ze toch wel wat moeite om de text voor te lezen.

Daarnaast hangt ze (als zelf verklaart wetenschaper) een partij aan die wetenschap ontkent. Komt dus allemaal niet zo serieus over.
Ik zou het toch allemaal niet onderschatten hoor. Deze mevrouw, exclusief of ongeacht haperingen, gaat in aanloop naar de volgende landelijke verkiezingen door de 'linkse media' zonder enige gêne, reflectie of reserves op het schild getild worden als hét alternatief met gunfactor op rechts. Het is al 20 jaar hetzelfde lidewijtje...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  vrijdag 14 november 2025 @ 22:44:01 #275
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_219269223
quote:
Wederom doet Lidewij het geweldig, zelfs nog beter dan voorheen. Normaal gesproken had ze weleens wat haperingen midden in zinnen maar nu straalt ze meer zelfvertrouwen uit, gesteund door haar overwinning. Lidewij is goed en FVD blijft de beste partij.

Lol, echt wat een zelfvertrouwen ja. Kijk jij hetzelfde filmpje als ik? Wat je ook van de inhoud vindt, je ziet hier Wilders en dit kind achter elkaar en dan plaats jij bovenstaande post? Wilders doet dit aan alle kanten veel beter. Voorlezen kan iedereen en straalt geen zelfvertrouwen uit.
Laffe huichelaar
pi_219273021
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef augurk2025 het volgende:
Ik vind het wel een geil wijf

Verder kraamt ze alleen maar onzin uit
Lidewij is zeker een knappe dame, welbespraakt, intelligent en inhoudelijk sterk. Bovendien rekent ze af met de marketingspraatjes van Jetten.

Het zou goed zijn als dit eens getoond werd in het Jeugdjournaal, in plaats van al die linkse, indoctrinerende beeldvorming en praatjes.
  zaterdag 15 november 2025 @ 15:53:09 #277
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219273082
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:44 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Lidewij is zeker een knappe dame, welbespraakt, intelligent en inhoudelijk sterk. Bovendien rekent ze af met de marketingspraatjes van Jetten.

Het zou goed zijn als dit eens getoond werd in het Jeugdjournaal, in plaats van al die linkse, indoctrinerende beeldvorming en praatjes.
Klagen over indoctrinatie in het jeugdjournaal en dan met FvD-propagandaprietpraatjes komen aanzetten :')

Maar met welke D66-marketing rekent ze hierboven dan precies af :? .
Huilen dan.
pi_219273084
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:35 schreef luxerobots het volgende:
Inderdaad. Baudet is niet bepaald het type dat iemand boven zich kan hebben.
Ik begrijp dat je dat graag zo zou zien, maar je zit ernaast. Baudet heeft juist een stapje teruggedaan, dus het klopt helemaal niet dat hij niemand boven zich duldt. Het is jammer dat links hier weer een frame van probeert te creeren dat niet overeenkomt met de werkelijkheid.
pi_219273098
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:44 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

en zelfs dit filmpje is helemaal aan elkaar geknipt omdat mevrouw het niet uit het hoofd kon.
echt, deze mevrouw de Vos doet alles van briefjes en als dat briefje niet voor haar ogen leesbaar is dan moet het blijkbaar zin voor zin opgenomen worden.

wat heb je aan een narrator in de tweede kamer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_219273105
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Klagen over indoctrinatie in het jeugdjournaal en dan met FvD-propagandaprietpraatjes komen aanzetten
Ik klaag niet, maar het zou goed zijn als er ook eens andere perspectieven getoond worden, in plaats van steeds alleen de gebruikelijke PVDA/GL sprookjes.
  zaterdag 15 november 2025 @ 16:01:07 #281
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219273135
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:56 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik klaag niet,
:')

Ik moest niet lachen.
Huilen dan.
pi_219273153
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 22:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Lol, echt wat een zelfvertrouwen ja. Kijk jij hetzelfde filmpje als ik? Wat je ook van de inhoud vindt, je ziet hier Wilders en dit kind achter elkaar en dan plaats jij bovenstaande post? Wilders doet dit aan alle kanten veel beter. Voorlezen kan iedereen en straalt geen zelfvertrouwen uit.
Sorry, zo interpreteer ik het niet. Ik zie juist dat Lidewij het uitstekend doet, welbespraakt, zelfverzekerd en met inhoud. Het is echt knap om te zien hoe ze haar boodschap zo duidelijk overbrengt :)
pi_219273446
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 16:05 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Sorry, zo interpreteer ik het niet. Ik zie juist dat Lidewij het uitstekend doet, welbespraakt, zelfverzekerd en met inhoud. Het is echt knap om te zien hoe ze haar boodschap zo duidelijk overbrengt :)
Ze noemt een getal mensen wat naar Nederland is geïmmigreerd. Ze vergeet voor het gemak dat ongeveer twee derde van dat getal ook emigreert naar een buitenland. Plus dat bij de immigranten ook Nederlanders zitten die een tijdje in het buitenland gewoond hebben.

Dus erg goed rekenen kan ze al niet of ga je er van uit dat ze willens en wetens de kluit beduveld?
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_219273457
-
dubbel
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_219273465
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Viesdik op 15-11-2025 17:06:46 ]
pi_219273481
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:13 schreef Pedroso het volgende:
wat een wensdenken :)
quote:

Een goede politicus stelt zich een beetje kwetsbaar op. Daarom was Caroline ook altijd zo goed.
Hoop dat ook een beetje meer te kunnen zien bij Lidewij.. klein beetje kwetsbaar opstellen doet wonderen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 20:13 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Mogelijk gaan sommige zetels van op termijn over van PVV naar FvD en andere partijen zoals JA21 en BBB. Ik vermoed echter dat voor een deel van de achterban Forum toch te studentikoos is. Voor dat deel zal JA21 waarschijnlijk ook te elitair zijn. Wellicht kan Caroline dat deel van het electoraat aanspreken, die is toch een stuk losser. Toch vermoed ik dat er behoefte zal blijven aan een soort PVV-achtige partij. Wellicht komt er op een gegeven moment een PvdA alternatief dat tegen massa-immigratie is. Wat de PvdA vroeger was zeg maar.
FvD investeert in de jeugd. Dat is hun strategie. Jonge mensen zijn kneedbaar en hebben veel minder belangen dan uitgerangeerde kartelvertegenwoordigers.
Dat is een hele slimme en hele wijze beslissing van de partij.
Lidewij zal de komende jaren aanblijven is mijn overtuiging. En de partij zal alleen maar groter en groter worden.
  zaterdag 15 november 2025 @ 17:16:01 #287
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_219273527
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:06 schreef Viesdik het volgende:

[..]
FvD investeert in de jeugd. Dat is hun strategie. Jonge mensen zijn kneedbaar en hebben veel minder belangen dan uitgerangeerde kartelvertegenwoordigers.
Lidewij zal de komende jaren aanblijven is mijn overtuiging. En de partij zal alleen maar groter en groter worden.
Een door de eeuwen heen beproefd concept..

Voor een beetje variatie deze keer in amish-blouse of pencil skirt.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 15 november 2025 @ 17:34:57 #288
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219273632
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:06 schreef Viesdik het volgende:

[..]
wat een wensdenken :)
[..]
Een goede politicus stelt zich een beetje kwetsbaar op. Daarom was Caroline ook altijd zo goed.
Hoop dat ook een beetje meer te kunnen zien bij Lidewij.. klein beetje kwetsbaar opstellen doet wonderen.
[..]
Wat je schrijft klopt ongeveer. Maar er is wel een risico dat de Vos zich teveel moet schikken richting Baudet. Iets wat ook niet raar is omdat Baudet de partij groot heeft gemaakt. Hopelijk ziet Baudet dat de Vos en FvD de ruimte moet krijgen om te groeien.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')