quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:58 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja hoor, heel creatief… dat grapje hebben we nog niet een keer of duizend gehoord of zo.
Wikipedia of AI?quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:04 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Eigenlijk is de aarde een oblate sferoïde, maar goed, close enough.
Over Wikipedia gesproken, die ruilen we binnenkort in voor Grokipedia. Wikipedia is te links en te woke.quote:
Ja, jij misschien welquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:24 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Over Wikipedia gesproken, die ruilen we binnenkort in voor Grokipedia. Wikipedia is te links en te woke.
We? Wie is we? En wat is er "links" en "woke" aan Wikipedia?quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:24 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Over Wikipedia gesproken, die ruilen we binnenkort in voor Grokipedia. Wikipedia is te links en te woke.
Bronvermeldingen en rekening houden met wisselwerkingen?quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We? Wie is we? En wat is er "links" en "woke" aan Wikipedia?
Dat zijn wel lastige zaken voor populistisch post-truth rechts inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:43 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Bronvermeldingen en rekening houden met wisselwerkingen?
Ah, VVD - FvD - JA21 (en nog wat middenpartijen) om Dilan aan een meerderheid te helpen? Want die hebben respect voor haar en doen wel wat ze wil?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:47 schreef Klopkoek het volgende:
Uit het verslag van Koolmees is op te maken dat de VVD deze partij weer acceptabel vindt (itt PVV en GL-PvdA, niet acceptabel voor de VVD)
https://bsky.app/profile/coenvdven.bsky.social/post/3m5eqyhfts222
Met andere woorden: Ze ging als 'wetenschapper' willens en wetens bij een partij die op dat moment nog vol op het wappie orgel ging. Want anders kan zij het niet weggepoetst hebben, he? Je kunt niet wegpoetsen wat er niet (meer) is, tenslotte.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:34 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee dat wappie beeld klopt echt niet meer, lidewij heeft dat super goed weggepoetst met haar duidelijke manier van praten. Bovendien hebbben ze het gewoon over normale dingen: zuinig met geld, minder immigratie en kritiek op dure energiedingen zonder gekke verhalen.
Wetenschap weggooien doet Lidewij zeker niet, ze zegt juist dat je over echte wetenschap mag discussiëren, geen opgelegde waarheid. kijk naar klimaat... geen echte overeenstemming maar wel veel geld en lobby die het sturen. dat is geen onzin maar gewoon een oproep voor open debat en minder betutteling. De oude wappie sticker is gewoon een trucje om serieuze kritiek te negeren.
Toch geen links naar wetenschappelijke publicaties?quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:43 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Bronvermeldingen en rekening houden met wisselwerkingen?
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 november 2025 05:44 schreef Durmada het volgende:
Je leest ook her en der nog wel geruchten dat FvD meer stemmen zou hebben behaald dan D66. Het lijkt mij zeer sterk, maar waar rook is kan ook vuur zijn natuurlijk.
Nope. Er is geen rook, alleen maar onzin van anonieme accounts. Tip: geef je eens op als stemmenteller.quote:Op woensdag 12 november 2025 05:44 schreef Durmada het volgende:
Je leest ook her en der nog wel geruchten dat FvD meer stemmen zou hebben behaald dan D66. Het lijkt mij zeer sterk, maar waar rook is kan ook vuur zijn natuurlijk.
Op Facebook zal FvD vast beter scoren dan D66. Als FvD een vuurtje stookt zal er vast rook ontstaan, maar dat is dan wel de rook van het FvD vuurtje.quote:Op woensdag 12 november 2025 05:44 schreef Durmada het volgende:
Extreemrechtse telegramgroepen e.d. zijn geen bijster betrouwbare peilers.quote:Op woensdag 12 november 2025 05:44 schreef Durmada het volgende:
Het telsysteem in Nederland is uitstekend geregeld, dat heb ik met eigen ogen kunnen zien. Ik heb dan ook volledig vertrouwen dat de telling eerlijk is verlopen. FVD heeft zeven zetels behaald, wat gewoon uitstekend is. Lidewij doet het hartstikke goed en belooft veel voor de toekomst waarin de FVD naar verwachting zal blijven groeien. Nu is het tijd om lekker de oppositie in te gaan.quote:Op woensdag 12 november 2025 05:44 schreef Durmada het volgende:
Alleen door wappies op feesboek die in hun eigen complotbubbel zittenquote:Op woensdag 12 november 2025 05:44 schreef Durmada het volgende:
De rook van stemmen tellen kwam wel van FvD. Nu was het weinig rook omdat de FvD nog relatief klein is. Geef ze er tien zetels bij en alles is ineens fraude. Ze kijken heel, heel goed naar Trump.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:34 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het telsysteem in Nederland is uitstekend geregeld, dat heb ik met eigen ogen kunnen zien. Ik heb dan ook volledig vertrouwen dat de telling eerlijk is verlopen. FVD heeft zeven zetels behaald, wat gewoon uitstekend is. Lidewij doet het hartstikke goed en belooft veel voor de toekomst waarin de FVD naar verwachting zal blijven groeien. Nu is het tijd om lekker de oppositie in te gaan.
Ik denk eigenlijk dat FvD zoveel stemmen had dat ze 160 zetels konden vullen maar Mark Rutte en Soros hebben alle stembiljetten weggemoffeld.quote:Op woensdag 12 november 2025 05:44 schreef Durmada het volgende:
Het was natuurlijk ook gewoon een voorzetje van die user hè zodat mensen zoals jij weer lekker los kunnen gaan :-)quote:Op woensdag 12 november 2025 09:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat FvD zoveel stemmen had dat ze 160 zetels konden vullen maar Mark Rutte en Soros hebben alle stembiljetten weggemoffeld.
Wat vind je ervan dat Lidewij geen afstand doet van de wappie uitspraken van Baudet?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:07 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook gewoon een voorzetje van die user hè zodat mensen zoals jij weer lekker los kunnen gaan :-)
Ik denk dat 'ie Lidewij als vriendinnetje wil. Of erger.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Lidewij geen afstand doet van de wappie uitspraken van Baudet?
Meesteres?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie Lidewij als vriendinnetje wil. Of erger.
Ik denk dat de mensen die zich dit afvragen ook niet de potentiële stemmers voor Forum zijn.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Lidewij geen afstand doet van de wappie uitspraken van Baudet?
Hij houdt maar vol aan dat Lidewij niet aan complotten doet maar dat ze geen afstand doet van Baudets verbale kots zegt toch genoeg.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die zich dit afvragen ook niet de potentiële stemmers voor Forum zijn.
Klinkt een beetje alsof je jaloers bent dat rechts wél de leuke en aantrekkelijke dames als lijsttrekkers heeft.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie Lidewij als vriendinnetje wil. Of erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |