Nou ja dat, en je gooit nog ff wat in flessen / doppers in de koelkast na het gekookt te hebben. Probleem opgelost. 3 minuutjes koken is meer dan genoeg om enterokokken uit je water te krijgen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
Ja, zo'n oproep kan alleen maar averechts werken![]()
Ik heb een pannetje water gekookt en daar koffie mee gezet ☕
Zo dramatisch is het allemaal niet.
Ze sturen alleen mails naar mensen die iets aannemen van een ander.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:25 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik woon in één van deze plaatsen, maar ik heb geen mailtje ontvangen, maar ik heb sowieso nog genoeg flesjes water.
Doe geen moeite, ik woon ook midden in dat postcodegebied maar geen email gehad. Ze weten me ieder jaar wel een afrekening voor het juiste adres te mailen dus je zou denken dat die postcode wel bekend moet zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo happig op het uitdelen van mijn telefoonnummer aan allerlei partijen, dus ik las het hier op de foks.
Voor de toko die mijn drinkwater verzorgt misschien toch maar een uitzonderingspositie overwegen.
Al in je spam gekeken? Daar zat ie bij mij.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik woon ook midden in dat postcodegebied maar geen email gehad. Ze weten me ieder jaar wel een afrekening voor het juiste adres te mailen dus je zou denken dat die postcode wel bekend moet zijn.
Nee, zat 'ie ook niet. Waren nog niet wakker vanochtend toen ze de postcodes aan zaten te klikken denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al in je spam gekeken? Daar zat ie bij mij.
Hopelijk heb je genoeg wc papier in huis.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb net water gedronken uit één van de getroffen gebieden. Gewoon.
Geen paniek, ik heb nog 6 liter Chardonnay staan, dus ik kom het weekend wel door.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:14 schreef Aberkullie het volgende:
Kan nog dagen duren haha thoughts and prayers voor de getroffen gebieden 🙏🏼
Mijn darmen zijn wel wat gewend.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:57 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hopelijk heb je genoeg wc papier in huis.
Het water uit de kraan in Utrecht is letterlijk Bar-Le-Duc..quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:48 schreef Jahr00n het volgende:
Zal wel weer flink gesjoemeld worden bij vitens om zo goedkoop mogelijk water te produceren. Ik haal gelukkig al jaren barleduc water waarvan ik zeker weet dat het goed zit.
Ach ja voor sommige mensen staat een (relatief gezien) godsvermogen voor iets betalen gelijk aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het water uit de kraan in Utrecht is letterlijk Bar-Le-Duc..
Zo zie je gelijk welke merken het minst populair zijn. Interessant.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:09 schreef Domnivoor het volgende:
AH in Hoog Catharijne
[ afbeelding ]
Ik zie mensen met enige tegenzin Spa Rood pakken
Volgende week in de bonus bij AH 2+3 gratisquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zie alleen nog Spa met een chemisch smaakje staan. Dat zou ik ook niet willen.
Popcorn + film.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgende week in de bonus bij AH 2+3 gratis
https://www.ah.nl/bonus/folder/bonus-week-45-2025#5
Ik heb er niets tegen, maar koffie met koolzuur is ook niet echt een combi.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:09 schreef Domnivoor het volgende:
AH in Hoog Catharijne
[ afbeelding ]
Ik zie mensen met enige tegenzin Spa Rood pakken
Zet jij koffie met koud water?quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb er niets tegen, maar koffie met koolzuur is ook niet echt een combi.
Als je daar in geïnteresseerd bent, dan moet je hier even een berichtje plaatsen en dan kan je net zoveel kaartjes/popcorn krijgen als je wilt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Popcorn + film.![]()
Vanaf maandag 3 november t/m zondag 9 november is de Pathé Popcorn 1 + 1 gratis bij Albert Heijn. In elke zak popcorn zit ook gratis een voucher voor een gratis film van Pathé Thuis t.w.v. ¤5,99. Voor ¤3,49 heb je dus 2 zakken popcorn en 2 films t.w.v. in totaal ¤11,98
Ik heb Netflix, maar ik vind het een leuke actie voor een keertje, of twee, of om weg te geven idd.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je daar in geïnteresseerd bent, dan moet je hier even een berichtje plaatsen en dan kan je net zoveel kaartjes/popcorn krijgen als je wilt.
FHF / AH bioscoop kaartjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |