Dat was Oilily…quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat was toch voornamelijk kinderkleding?
Komt zo wel heel erg dichtbij zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap nu ineens waarom ik altijd heb gedacht dat je lesbisch was. Maar mooi gespeeld, ben benieuwd naar de derde ronde.quote:
Dat zei hij toch ook in de uitzending?quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga nou toch twijfelen of de conclusie juist was dat we Janneke141 al twee keer hebben gezien. Janneke141 is toch docent (wiskunde?)?
Hij?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zei hij toch ook in de uitzending?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij een Fok!ker?quote:
Ik dacht uit dit topic begrepen te hebben dat dit @Janneke141 was maar misschien vergis ik me.quote:
Het is werk!quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Astrid was beetje zuur daarover ja
En terecht.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Astrid was beetje zuur daarover ja
Welke Jip? Er deed toch helemaal geen Jip mee de afgelopen 2 afleveringen?quote:
De mannelijke kandidaat die won is schijnbaar Janneke141 van Fok!quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welke Jip? Er deed toch helemaal geen Jip mee de afgelopen 2 afleveringen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welke Jip? Er deed toch helemaal geen Jip mee de afgelopen 2 afleveringen?
Wacht, ik snap 'm.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
De mannelijke kandidaat die won is schijnbaar Janneke141 van Fok!
Kan zo de politiek inquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik kan me wel iets voorstellen bij de omstandigheden waarom die linkermeneer niet meer werkt.
Ik zie toch vrij veel overeenkomsten in de gezichten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:55 schreef Szura het volgende:
Overigens lijken die twee helemaal niet op elkaar, zijn dit echt broers
Ja dat dacht ik ookquote:
Jullie waren ook heel gezellig om over de vloer te hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:51 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, dit was best leuk om te doen. Heel relaxed sfeertje achter de schermen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Als ze alles teniet had gedaan, hadden ze niet gewonnen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:08 schreef Szura het volgende:
Kan opa volgende week nog een andere kompaan meenemen? Die heeft eigenhandig al z’n goede werk tenietgedaan met haar trage prutszoekwerk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |