Je zou bijna denken dat de jury's stiekem contact hadden met elkaar, om Isral niet te laten winnen.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Verbaas me ook wel echt over de winst bij de jury. Dat zag denk ik bijna niemand aankomen.
Ja 35 landen die afspraken maken en dat llemaal geheim houden.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de jury's stiekem contact hadden met elkaar, om Isral niet te laten winnen.
De jury wil soms wel eens voor een girlbop gaan. Zoals SloMo in 2022 en Unicorn in 2023. Maar dit kwam wel als een verrassingquote:Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Verbaas me ook wel echt over de winst bij de jury. Dat zag denk ik bijna niemand aankomen.
De gemene deler van deze 3 is dat het een aansprekend totaalpakket was. Daar zijn juryleden niet ongevoelig voorquote:Op zondag 17 mei 2026 09:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De jury wil soms wel eens voor een girlbop gaan. Zoals SloMo in 2022 en Unicorn in 2023. Maar dit kwam wel als een verrassing
De laagste score voor een jurywinnaar denk ik, ook als je corrigeert voor aantal deelnemende landen.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja 18 van de 25 landen kregen wel een keer de 12 punten van de jury.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
Jury was dit jaar inderdaad echt all over the place.
Ik vind dat op zich niet zo raar. De semi 1 landen komen er in de finale bij, en dat kan natuurlijk behoorlijk wat veranderen.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja 18 van de 25 landen kregen wel een keer de 12 punten van de jury.
En dan heb je ook nog dat Bulgarije in de halve finale slechts vijfde werd bij de jury op ruime afstand van de top twee...
Er is dus alles aan gelegen voor de EBU om het aantal deelnemers weer te verhogen. Hopelijk helpt het om in ieder geval de televote verder aan te passen. De hoop dat Israel er volgend jaar niet bij is heb ik wel laten varen, tenzij Netanyahu inderdaad KAN de "onafhankelijkheid" afneemt, wat een automatische schorsing van het EBU-lidmaatschap zal betekenenquote:Op zondag 17 mei 2026 17:15 schreef Meridiaan het volgende:
Als het gerucht klopt: Van dat Bulgarije dat korting voor het meedoen naar het zelf ‘moeten’ organiseren is echt wel een financieel uiterste voor hun omroep
Die wilde ik net hier even komen ventileren!quote:Op zondag 17 mei 2026 19:52 schreef RipCity het volgende:
Hoe kijk je terug op je eerste mening @:cee ?
Dit was mijn reactie toen ze zo hoog stonden bij de Eurojury. Oh how the tables have turnedquote:Op maandag 27 april 2026 13:40 schreef NailQueen het volgende:
Dat Bangaranga zo hoog staat verbaast mij wel. Ik praat waarschijnlijk te vroeg maar ik zie Bulgarije wel als een shocking non qualifier.
Onder een youtubefilmpje staat ergens dat dit haar angsten, haters en innerlijke demonen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Het is mij alleen nog niet duidelijk waarom in het begin bij haar dansers hun gezichten zo misvormd zijn. Het zou vast wel een betekenis hebben maar ik kan het niet zo bedenken.
In plaats van Madonna iemand die kan zingen. Ik zeg doenquote:During diplomatic talks between the US and Bulgaria, Professor Yonko Mermerski, who served as Trump's interpreter, suggested that DARA take the stage at the World Cup and called for support for this.
SURRENDER TO THE BLIIIIIINDIIIING LIGHTSquote:Op zondag 24 mei 2026 13:38 schreef NailQueen het volgende:
Dit maakt best een goede kans om een zomerhit te worden. Ik draaide Bangaranga net in de auto en het klopte precies goed met dit weer
Ten westen van Duitsland/Zwitserland/Oostenrijk is het ESF in een diep dal en heeft het behoudens een paar dagen na de finale nauwelijks gescoord. In Nederland en Vlaanderen is het na n week ook weer uit de hitlijsten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:25 schreef NailQueen het volgende:
De commerciele radio's willen het niet echt oppakken maar voor wat het waard is: Bangaranga komt nieuw binnen in de verlanglijst van 3FM.
Op zijn Instragram legt hij het helemaal uit.quote:"In the meeting I had last year with the General Manager of Bulgaria's state channel BNT, the Eurovision topic came up, and he said they couldn't participate in the contest due to financial difficulties. So I found an investor."
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:37 schreef Fred_B het volgende:
U vroeg zich natuurlijk af wie er nou eigenlijk verantwoordelijk is voor deze fraaie overwinning van Bulgarije. Philipp Kirkorov deed dat ook, en hij heeft ook antwoord op die vraag. Het is namelijk te danken aan Philipp Kirkorov.
[ afbeelding ]
[..]
Op zijn Instragram legt hij het helemaal uit.
https://www.instagram.com(...)gsh=cng5Y21mNGl0Z3Ri
Daar hoef je geen fomo voor te hebben want daar was ze niet bijquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:40 schreef Moira het volgende:
Eigk toch achteraf wel jammer dat ik het EiC heb gemist dit jaar omdat ik Bangaranga niet live heb gezien
Het lijkt me een zekerheidje voor het Songfestivalfeestquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:40 schreef Moira het volgende:
Eigk toch achteraf wel jammer dat ik het EiC heb gemist dit jaar omdat ik Bangaranga niet live heb gezien
Oh dat scheeltquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar hoef je geen fomo voor te hebben want daar was ze niet bij
(Volgens mij voor het eerst dat achteraf de winnaar er niet bij was maar correct me if i'm wrong)
Vinnikteduurquote:Op zondag 21 juni 2026 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijkt me een zekerheidje voor het Songfestivalfeest
Ik ben er geloof ik vier keer geweest en heb nooit in de buurt van volle mep betaaldquote:
Oh slim wel!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er geloof ik vier keer geweest en heb nooit in de buurt van volle mep betaaldTicketswap op de dag zelf (of kort ervoor) werkte best vaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |