Dat zijn altijd wel leuke beelden zo vanuit een hele andere hoek. Dan besef je je ook pas dat de act zich eigenlijk op een vrij kleine ruimte afspeelt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
Zo ziet de staging eruit als je in het publiek zit:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is ook gewoon een goed nummer en een lekkere meid dusja 12 pointsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:46 schreef Cyan9 het volgende:
Zal wel weer eens leuk zijn, een Oostblok winnaar. En een land dat nog nooit gewonnen heeft.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een goed nummer en een lekkere meid dusja 12 points
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:40 schreef Fred_B het volgende:
Dit valt wat tegen. Bulgarije gaat niet all-in voor de winst in elk geval. Al zal het nog wel representatief scoren.
Nou daar zat je niet ver naastquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vanmorgen maar even twee weken Sofia afgeblokt volgend jaar, want ik sluit niet uit dat dit vanavond wel eens bovenaan kan staan als de stofwolken zijn opgetrokken.
Dit zou makkelijk een juryscore zoals SloMo binnen kunnen harken en gezien de views en luistercijfers zit het met de televote ook wel snor. Geef dit meer kans dan Griekenland
Slimquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vanmorgen maar even twee weken Sofia afgeblokt volgend jaar, want ik sluit niet uit dat dit vanavond wel eens bovenaan kan staan als de stofwolken zijn opgetrokken.
Dit zou makkelijk een juryscore zoals SloMo binnen kunnen harken en gezien de views en luistercijfers zit het met de televote ook wel snor. Geef dit meer kans dan Griekenland
Yup, het kwartje viel bij mij wel definitief toen ik het live zag en hoorde donderdag. Toch mooi dat je toch nog kunt winnen vanuit een totale darkhorse bij de bookiesquote:Op zondag 17 mei 2026 01:16 schreef Thrts het volgende:
Leukste winnaar in jaren, heel leuk een darkhorse die wint!
Verbaas me ook wel echt over de winst bij de jury. Dat zag denk ik bijna niemand aankomen.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gingen bij de bekendmaking wel wat mensen nat
Al snap ik wel dat je hem zo los niet meteen voelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |