abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219166342
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:18 schreef Diabool het volgende:

[..]
ow echt, dat wist ik niet. in welk deel?
Ergens de afgelopen 2, 3 dagen, moet je zelf maar even zoeken, ik hecht er niet zoveel waarde aan (en aan de reacties zeker niet), John de Mol en justitie kennelijk ook niet.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:22:01 #127
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219166343
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Nou komt Ctrl-V "maar die moeder stond niet terecht. marco is een viezerik" dus protip: bespaar je de moeite.
Allebei viezerikken ook een optie?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219166349
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:22 schreef matthijst het volgende:

[..]
Allebei viezerikken ook een optie?
Nee.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219166573
Moeder lijkt mij de kwade genius in dit verhaal, ik geloof dat dit meisje is misbruikt en dat haar moeder dit allemaal ensceneerde.

Dit meisje groeide op zonder enige sexsuele moraal en moeder exploiteerde haar als het ware.

Dit is de ideale situatie om sexuele roofdieren te lokken.

Dit meisje kon geen kant op, moeder maakte naakt fotos van haar, maakte sex filmpjes van haar en stuurde dit door naar Marco en wie weet wie nog meer.

En Marco laat dat gebeuren. Dat meisje zat vast in een slechte toxic situatie, Marco kwam daar dagelijks over de vloer en hij deed niets om haar hier uit te helpen.

Of Marco een sexueel roofdier is zullen we nooit weten, zulke dingen gebeuren altijd in het geniep en het is altijd "zij zegt, hij zegt"

Het is altijd heel moeilijk om te bewijzen maar dat dit meisje slachtoffer is van haar moeder, mannen en misschien ook wel van Marco daar twijfel ik niet aan.
pi_219166595
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Ergens de afgelopen 2, 3 dagen, moet je zelf maar even zoeken, ik hecht er niet zoveel waarde aan (en aan de reacties zeker niet), John de Mol en justitie kennelijk ook niet.
ik kan het nergens vinden

Voor mensen die het flimpje willen zien:
https://www.instagram.com/p/DQewkDZDYRA/
pi_219166622
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:01 schreef eborn het volgende:

[..]
Dat snap ik, alleen verbaasd het me daarom dat alles wat de verdachte in deze zaak daarom beweerd als zoete koek wordt geslikt door het publiek. En ook dat er hier in bijvoorbeeld live-blogs bijna geen aandacht aan wordt besteed. Iedereen mag uiteraard zijn eigen mening vormen, maar het lijkt nu soms wel alsof mensen denken dat de verdachte ook onder ede aan het verklaren is.
Je hebt gelijk. Borsato kan gemakkelijk op meerdere punten onwaarheden de ether in slingeren.

Daarbij heeft hij er een belang bij om een bepaald beeld te scheppen, eentje waarbij hij zelf onschuldig is, en de schuld vooral bij een ander (de moeder) ligt.
pi_219166687
quote:
In de jaren ’70 werd er niet zo moeilijk gedaan over relaties tussen volwassenen en kinderen. Dat waren 'andere tijden'. Hoe heeft het destijds zo uit de hand kunnen lopen? :?
pi_219166690
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:43 schreef Diabool het volgende:

[..]
ik kan het nergens vinden

Voor mensen die het flimpje willen zien:
https://www.instagram.com/p/DQewkDZDYRA/
SOG in NWS / Aangifte tegen Marco Borsato #12 twijfelachtige ma

Asje :*
.
pi_219166705
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:41 schreef ZanneG het volgende:
Moeder lijkt mij de kwade genius in dit verhaal, ik geloof dat dit meisje is misbruikt en dat haar moeder dit allemaal ensceneerde.

Dit meisje groeide op zonder enige sexsuele moraal en moeder exploiteerde haar als het ware.

Dit is de ideale situatie om sexuele roofdieren te lokken.

Dit meisje kon geen kant op, moeder maakte naakt fotos van haar, maakte sex filmpjes van haar en stuurde dit door naar Marco en wie weet wie nog meer.

En Marco laat dat gebeuren. Dat meisje zat vast in een slechte toxic situatie, Marco kwam daar dagelijks over de vloer en hij deed niets om haar hier uit te helpen.

Of Marco een sexueel roofdier is zullen we nooit weten, zulke dingen gebeuren altijd in het geniep en het is altijd "zij zegt, hij zegt"

Het is altijd heel moeilijk om te bewijzen maar dat dit meisje slachtoffer is van haar moeder, mannen en misschien ook wel van Marco daar twijfel ik niet aan.
Ho, stop.

Je schrijft nu een boel dingen op die niet kloppen. Sommige users nemen dat hier zomaar voor waar aan.
pi_219166715
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:45 schreef luxerobots het volgende:
Daarbij heeft hij er een belang bij om een bepaald beeld te scheppen
Daar heeft het OM he-le-maal geen last van :')
.
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:54:01 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219166717
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Borsato kan gemakkelijk op meerdere punten onwaarheden de ether in slingeren.

Daarbij heeft hij er een belang bij om een bepaald beeld te scheppen, eentje waarbij hij zelf onschuldig is, en de schuld vooral bij een ander (de moeder) ligt.
Dat was toch ook de hele verdediging. Gewoon die moeder zoveel mogelijk proberen te besmeuren zonder concrete bewijzen. Vanuit de kant van de verdediging ook wel de enige optie die nog over was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219166770
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat was toch ook de hele verdediging. Gewoon die moeder zoveel mogelijk proberen te besmeuren zonder concrete bewijzen. Vanuit de kant van de verdediging ook wel de enige optie die nog over was.
Dan heb je wat gemist: ik heb toch echt de verdediging óók de "bewijzen" van het OM onderuit zien schoffelen.

Was je vast effe pissen toen.
.
  zaterdag 1 november 2025 @ 12:00:01 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219166797
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:57 schreef r_one het volgende:

[..]
Dan heb je wat gemist: ik heb toch echt de verdediging óók de "bewijzen" van het OM onderuit zien schoffelen.

Dat vonden ze vast zelf ook. Ja maar zij dan is doorgaans niet het beste argument als dat geen partij is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219166841
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:57 schreef r_one het volgende:

[..]

Welk bewijs vind je dat als beste onderuit geschoffeld is?
pi_219166863
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat vonden ze vast zelf ook. Ja maar zij dan is doorgaans niet het beste argument als dat geen partij is.
Wat precies heb je niet gesnapt aan mijn woordje 'óók'?
.
pi_219166870
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Welk bewijs vind je dat als beste onderuit geschoffeld is?
Als beste?
Het dagboek.
.
pi_219166935
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:08 schreef r_one het volgende:

[..]
Als beste?
Het dagboek.
:Y
  zaterdag 1 november 2025 @ 12:16:04 #143
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219166946
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:22 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee.
Jij vindt niks “vies” aan de appjes en gedrag van Marco met een 15 jarige?

Ok :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219166963
die ma had ook wijzer moeten zijn en Marco.
Do what you love, love what you do!
pi_219166968
Wat zou er vooraf over en weer geappt zijn, voordat Marco haar advies gaf?
Die zin komt niet uit het niks, tijdstip en datum en de voorgeschiedenis lijkt me nogal belangrijk om überhaupt er een zinnige conclusie aan te verbinden.

Bij Thijs Römer werden die gesprekken wel openbaar gemaakt.
pi_219166974
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:16 schreef matthijst het volgende:

[..]
Jij vindt niks “vies” aan de appjes en gedrag van Marco met een 15 jarige?

Ok :D
Ik kijk naar de intenties en het oogmerk.
Jij niet.

NIVEA.
.
pi_219166977
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:17 schreef kree het volgende:
die ma had ook wijzer moeten zijn en Marco.
Die ma staat deze ronde niet terecht. Marco wel.
pi_219166987
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
dat klopt natuurlijk. Maar al met al speelt ze ook wel een aardig verdachte rol he
Als dat allemaal klopt wat we nu horen.
Do what you love, love what you do!
  roze zaterdag 1 november 2025 @ 12:21:07 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219167012
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wanneer is die gekke moeder aan de beurt dan?
Your beauty never ever scared me.
pi_219167013
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 12:08 schreef r_one het volgende:

[..]
Als beste?
Het dagboek.
De verdediging heeft één deskundige opgevoerd die concludeerde dat er geen bewijs is dat het om een authentiek dagboek gaat.

Maar dat er geen bewijs is dat het authentiek is (volgens één deskundige), betekent niet dat aangetoond is dat het dagboek niet authentiek is.

Ik denk ook dat het dagboek nog steeds overeind staat als bewijsmiddel. Dat het door het meisje geschreven is en uit de periode van het misbruik komt wordt breed geaccepteerd. En dat van die tijdsperiode is ook belangrijk. Er was toen nog geen mot tussen Marco Borsato en de moeder. Iets dat weer betekent dat de tekst niet beïnvloed is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')