Ergens de afgelopen 2, 3 dagen, moet je zelf maar even zoeken, ik hecht er niet zoveel waarde aan (en aan de reacties zeker niet), John de Mol en justitie kennelijk ook niet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:18 schreef Diabool het volgende:
[..]
ow echt, dat wist ik niet. in welk deel?
Allebei viezerikken ook een optie?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou komt Ctrl-V "maar die moeder stond niet terecht. marco is een viezerik" dus protip: bespaar je de moeite.
Nee.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Allebei viezerikken ook een optie?
ik kan het nergens vindenquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Ergens de afgelopen 2, 3 dagen, moet je zelf maar even zoeken, ik hecht er niet zoveel waarde aan (en aan de reacties zeker niet), John de Mol en justitie kennelijk ook niet.
Je hebt gelijk. Borsato kan gemakkelijk op meerdere punten onwaarheden de ether in slingeren.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat snap ik, alleen verbaasd het me daarom dat alles wat de verdachte in deze zaak daarom beweerd als zoete koek wordt geslikt door het publiek. En ook dat er hier in bijvoorbeeld live-blogs bijna geen aandacht aan wordt besteed. Iedereen mag uiteraard zijn eigen mening vormen, maar het lijkt nu soms wel alsof mensen denken dat de verdachte ook onder ede aan het verklaren is.
In de jaren ’70 werd er niet zo moeilijk gedaan over relaties tussen volwassenen en kinderen. Dat waren 'andere tijden'. Hoe heeft het destijds zo uit de hand kunnen lopen?quote:
SOG in NWS / Aangifte tegen Marco Borsato #12 twijfelachtige maquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:43 schreef Diabool het volgende:
[..]
ik kan het nergens vinden
Voor mensen die het flimpje willen zien:
https://www.instagram.com/p/DQewkDZDYRA/
Ho, stop.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:41 schreef ZanneG het volgende:
Moeder lijkt mij de kwade genius in dit verhaal, ik geloof dat dit meisje is misbruikt en dat haar moeder dit allemaal ensceneerde.
Dit meisje groeide op zonder enige sexsuele moraal en moeder exploiteerde haar als het ware.
Dit is de ideale situatie om sexuele roofdieren te lokken.
Dit meisje kon geen kant op, moeder maakte naakt fotos van haar, maakte sex filmpjes van haar en stuurde dit door naar Marco en wie weet wie nog meer.
En Marco laat dat gebeuren. Dat meisje zat vast in een slechte toxic situatie, Marco kwam daar dagelijks over de vloer en hij deed niets om haar hier uit te helpen.
Of Marco een sexueel roofdier is zullen we nooit weten, zulke dingen gebeuren altijd in het geniep en het is altijd "zij zegt, hij zegt"
Het is altijd heel moeilijk om te bewijzen maar dat dit meisje slachtoffer is van haar moeder, mannen en misschien ook wel van Marco daar twijfel ik niet aan.
Daar heeft het OM he-le-maal geen last vanquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:45 schreef luxerobots het volgende:
Daarbij heeft hij er een belang bij om een bepaald beeld te scheppen
Dat was toch ook de hele verdediging. Gewoon die moeder zoveel mogelijk proberen te besmeuren zonder concrete bewijzen. Vanuit de kant van de verdediging ook wel de enige optie die nog over was.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Borsato kan gemakkelijk op meerdere punten onwaarheden de ether in slingeren.
Daarbij heeft hij er een belang bij om een bepaald beeld te scheppen, eentje waarbij hij zelf onschuldig is, en de schuld vooral bij een ander (de moeder) ligt.
Dan heb je wat gemist: ik heb toch echt de verdediging óók de "bewijzen" van het OM onderuit zien schoffelen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch ook de hele verdediging. Gewoon die moeder zoveel mogelijk proberen te besmeuren zonder concrete bewijzen. Vanuit de kant van de verdediging ook wel de enige optie die nog over was.
Dat vonden ze vast zelf ook. Ja maar zij dan is doorgaans niet het beste argument als dat geen partij is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist: ik heb toch echt de verdediging óók de "bewijzen" van het OM onderuit zien schoffelen.
Was je vast effe pissen toen.
Welk bewijs vind je dat als beste onderuit geschoffeld is?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist: ik heb toch echt de verdediging óók de "bewijzen" van het OM onderuit zien schoffelen.
Was je vast effe pissen toen.
Wat precies heb je niet gesnapt aan mijn woordje 'óók'?quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vonden ze vast zelf ook. Ja maar zij dan is doorgaans niet het beste argument als dat geen partij is.
Als beste?quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welk bewijs vind je dat als beste onderuit geschoffeld is?
Jij vindt niks “vies” aan de appjes en gedrag van Marco met een 15 jarige?quote:
Ik kijk naar de intenties en het oogmerk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jij vindt niks “vies” aan de appjes en gedrag van Marco met een 15 jarige?
Ok
Die ma staat deze ronde niet terecht. Marco wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:17 schreef kree het volgende:
die ma had ook wijzer moeten zijn en Marco.
dat klopt natuurlijk. Maar al met al speelt ze ook wel een aardig verdachte rol hequote:Op zaterdag 1 november 2025 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die ma staat deze ronde niet terecht. Marco wel.
Wanneer is die gekke moeder aan de beurt dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die ma staat deze ronde niet terecht. Marco wel.
De verdediging heeft één deskundige opgevoerd die concludeerde dat er geen bewijs is dat het om een authentiek dagboek gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |