abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219164361
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 23:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Is goed kerel. Welterusten!
Misschien moet je je niet zo laten beïnvloeden door Hamas cs.
pi_219164364
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 23:24 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Jij bent toch ook tegen de genocide in België of in Duckstad?
Of verzin maar wat.
Waarom ben je daar niet tegen? Ben je soms voor? 🤣🤡

Echt wat ik hier lees allemaal.
Laat je niet gek maken.
Geen idee wat je probeert te zeggen.
  zaterdag 1 november 2025 @ 01:00:52 #203
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219164424
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 23:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Er is geen sprake van genocide.

En als je een motie opstelt of steunt waarin je oproept om ervoor te zorgen dat Hamas/Iran/etc makkelijker burgerdoden kunnen maken, dan ben je pro-Hamas.
Sow!! lekker kortzichtig _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219164435
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 23:43 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat denk je achter het doorzichtige te zien?
Dat je blijkbaar nogal moeite hebt met het feit dat Pvda/GL niet de grootste partij is geworden. Waar de vraag op dit moment vooral draait om D66 die z'n oren laat hangen naar de VVD of de VVD die over z'n schaduw heen gaat stappen richting PvdA/GL gaat het bij Glazenmaker nu ineens wel over uitspraken van Geert Wilders, terwijl ze hiervoor niet serieus te nemen waren.

De man die er van wordt beschuldigd zelfs als ruimschoots de grootste partij in een kabinet niks voor mekaar te krijgen is nu ineens een gevaar voor onze democratie doordat hij wat dingen de wereld in twittert.
pi_219164440
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 22:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als je over 10 jaar nog normaal wil kunnen stemmen, dan zou ik eens ophouden met accurate omschrijvingen een frame noemen. Vanavond is weer een nieuw dieptepunt van de PVV en dit kan heel snel grimmig worden. Vorige maand is het D66 kantoor nog bijna de fik in gegaan.
Waar verdedig ik de PVV? En waarom kom je hier zo laat op terug?

Voor alle duidelijkheid: mijn post was binnen de context van jouw bewering “ minstens 31% van stemmend Nederland die vatbaar is voor fascisme.” waar je alleen op kon komen door JA21 en de BBB ook als fascistisch te framen. Dat is geen accurate omschrijving, maar een frame.

Zoals je toegaf maakte je daarmee een fout, dus is het noch een accurate omschrijving, noch een frame.
  zaterdag 1 november 2025 @ 01:09:37 #206
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219164441
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 01:06 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat je blijkbaar nogal moeite hebt met het feit dat Pvda/GL niet de grootste partij is geworden. Waar de vraag op dit moment vooral draait om D66 die z'n oren laat hangen naar de VVD of de VVD die over z'n schaduw heen gaat stappen richting PvdA/GL gaat het bij Glazenmaker nu ineens wel over uitspraken van Geert Wilders, terwijl ze hiervoor niet serieus te nemen waren.

De man die er van wordt beschuldigd zelfs als ruimschoots de grootste partij in een kabinet niks voor mekaar te krijgen is nu ineens een gevaar voor onze democratie doordat hij wat dingen de wereld in twittert.
Tering :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219164455
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2025 01:09 schreef Puzzie het volgende:
Tering :D
Ga jij ook nog wat anders toevoegen dan een enkele zin of woord voorzien van een :D , :') of _O- ?
Of verwachten we dan te veel van je?
  zaterdag 1 november 2025 @ 01:20:57 #208
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219164461
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 01:17 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Ga jij ook nog wat anders toevoegen dan een enkele zin of woord voorzien van een :D , :') of _O- ?
Of verwachten we dan te veel van je?
Is dat verplicht?
Om zo'n idiote post kan je alleen maar lachen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219164472
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 01:06 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Het enige waar ik deze verkiezingen op hoopte was dat de PVV of een van de partijen die openstaat voor samenwerking met de PVV niet de grootste ging worden. Dat is gelukt.

Wat betreft serieus nemen: je bent nogal simpel. Als Wilders wat roept over hoe hij immigratie gaat oplossen neem ik hem inderdaad niet serieus. Zie wat hij de afgelopen 2 jaar heeft gedaan. Asielbeleid tegenwerken en het meest rechtse kabinet ooit opblazen. Als hij wat roept over de rechtsstaat neem ik hem zeker serieus. Ik geloof geen moment dat hij echt denkt dat de verkiezingen gestolen zijn, maar dat hij nu deze insinuaties en verdachtmakingen de wereld instuurt zegt mij dat hij zijn gestoorde fanbase aan het opzwepen is. Zelfs al is de beste man zelf een leugenaar en een clown, wat die achterban van hem kan doen is helemaal niet grappig. Die intentie van hem neem ik bloedserieus.
pi_219164525
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 01:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Het enige waar ik deze verkiezingen op hoopte was dat de PVV of een van de partijen die openstaat voor samenwerking met de PVV niet de grootste ging worden. Dat is gelukt.
De grotere partijen stonden al geen van allen open voor samenwerking met de PVV en al had PVV de grootste geworden dan had Wilders nooit een meerderheid bij elkaar gekregen om diezelfde reden. Dus zoveel zorgen zal je daar ook niet om gehad hebben lijkt me?

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 01:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat betreft serieus nemen: je bent nogal simpel. Als Wilders wat roept over hoe hij immigratie gaat oplossen neem ik hem inderdaad niet serieus. Zie wat hij de afgelopen 2 jaar heeft gedaan. Asielbeleid tegenwerken en het meest rechtse kabinet ooit opblazen. Als hij wat roept over de rechtsstaat neem ik hem zeker serieus. Ik geloof geen moment dat hij echt denkt dat de verkiezingen gestolen zijn, maar dat hij nu deze insinuaties en verdachtmakingen de wereld instuurt zegt mij dat hij zijn gestoorde fanbase aan het opzwepen is. Zelfs al is de beste man zelf een leugenaar en een clown, wat die achterban van hem kan doen is helemaal niet grappig. Die intentie van hem neem ik bloedserieus.
Ja, jij doelt met opzwepen op Amerikaanse taferelen zoals die bestorming van het Capitool? Tot dat soort zaken acht ik een deel van die achterban wel in staat ja. Die slikken dat als zoete koek. Daar heb je wel een punt inderdaad.
pi_219164539
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 01:20 schreef Puzzie het volgende:
Is dat verplicht?
Om zo'n idiote post kan je alleen maar lachen
Nee hoor, er komt zelden meer uit dan één of twee zinnen bij jou.
Maar beter ook.

Misschien kan je af en toe nog even "free palestine" roepen.
Dat draagt tenslotte ook niks bij.
pi_219164658
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 02:28 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Maar beter ook.

pi_219164718
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2025 01:00 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Sow!! lekker kortzichtig _O-
Die motie was inderdaad kortzichtig. Blij dat je dat beseft.
  zaterdag 1 november 2025 @ 07:32:31 #214
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219164727
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 november 2025 06:28 schreef Tjoent het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wel ironisch, want zijn posts zijn nog veel harder op jou van toepassing.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 1 november 2025 @ 07:45:14 #215
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_219164741
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Niet zo wispelturig als dit, deze verkiezingen zijn gewoon gestolen.
Ach hou toch op. _O-

Even vanuit een ander bril kijken hoor:

- provinciale verkiezingen 2019: FvD de grootste, daarna weggevaagd
- provinciale verkiezingen 2023: BBB de grootste, daarna weggevaagd
- landelijke verkiezingen 2023: NSC van 0 naar 20, vervolgens weer naar 0

Kortom, volatiliteit is helaas vrij standaard. Dus dan valt deze stijging van D’66 best wel mee.
pi_219164742
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 07:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wel ironisch, want zijn posts zijn nog veel harder op jou van toepassing.
Hij is een zij hoor, mister smartass :{w
  zaterdag 1 november 2025 @ 07:49:45 #217
503714 SebbeSwensje
pi_219164750
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 07:45 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Hij is een zij hoor, mister smartass :{w
Zelfs één zin begrijpend lezen is te moeilijk voor je. De persoon die jij quotte is een man, maar een fijne zaterdag verder.
Appears.
pi_219164755
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 07:49 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Zelfs één zin begrijpend lezen is te moeilijk voor je. De persoon die jij quotte is een man, maar een fijne zaterdag verder.
Het plaatje ging over een vrouwelijke user.
Draai het maar weer om hoor :s) om je eruit te lullen.
  zaterdag 1 november 2025 @ 07:52:37 #219
503714 SebbeSwensje
pi_219164759
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 07:51 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Het plaatje ging over een vrouwelijke user.
Draai het maar weer om hoor :s) om je eruit te lullen.
Goed zo, wat ben jij intelligent!
Appears.
pi_219164760
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 07:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is correct en tevens juist :Y
  zaterdag 1 november 2025 @ 07:53:26 #221
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_219164761
Op X gaan stevige geruchten dat er wellicht sprake is van verkiezingsfraude...
AZ
ALKMAAR
  zaterdag 1 november 2025 @ 07:57:42 #222
503714 SebbeSwensje
pi_219164770
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 07:53 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Dat is correct en tevens juist :Y
Om even op jouw manier hierop te reageren:

_O-
Appears.
pi_219164775
Iemand heeft blijkbaar een obsessie met mij.
Jippie, ik lijk Geert Wilders wel en jij Rob Jetten.
Dank voor de eer B-)
  zaterdag 1 november 2025 @ 08:00:34 #224
503714 SebbeSwensje
pi_219164777
Ik kan achterlijke mensen die zichzelf intelligent vinden gewoon niet zo goed uitstaan. Maar whatever floats your boat hun.
Appears.
pi_219164779
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 07:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik kan achterlijke mensen die zichzelf intelligent vinden gewoon niet zo goed uitstaan. Maar whatever floats your boat hun.
Nee, dat waren jouw woorden :)
pi_219164821
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 00:23 schreef koemleit het volgende:

[..]
Suggereren dat eerlijk verlopen verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen is verkiezingen ondermijnen.
Ik snap ook niet waarom mensen dat niet zien. Zelfs als je pvv gestemd hebt moet je bedenkingen hebben bij dit soort gevaarlijke praat. Zie als voorbeelden Washington en Brasilia.

Dit kan namelijk ook tegen je gebruikt worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_219164897
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 08:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik snap ook niet waarom mensen dat niet zien. Zelfs als je pvv gestemd hebt moet je bedenkingen hebben bij dit soort gevaarlijke praat. Zie als voorbeelden Washington en Brasilia.

Dit kan namelijk ook tegen je gebruikt worden.
Domrechts heb je helaas ook in Nederland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 1 november 2025 @ 09:04:21 #228
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219165096
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 02:28 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Maar beter ook.

Haha dit is ook wel vermakelijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219165195
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 07:53 schreef Durmada het volgende:
Het heb ook op Feesboek gestaan. Gerda heeft het van de vrouw van de bakker die een heel overtuigende fotosjop heeft ontvangen van Harry de viaductstrijder.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 november 2025 @ 09:18:07 #230
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219165217
Die berichten/claims over verkiezingsfraude zijn wel royal sadness hoor. Ik ben ook niet blij dat D66 gewonnen heeft maar dat is nu eenmaal in een democratie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219165218
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 07:53 schreef Durmada het volgende:
Op X _O- _O- _O-
pi_219165377
Zo'n Rob Jetten.. die geeft toch helemaal niks om het volk van Nederland.. hoe kan het dat hij dan premier wordt.. geloof er niks van, ik ken niemand die op hem gestemd heeft, ongeveer iedereen stemt op Wilders, er moet wel gesjoemeld zijn.
pi_219165470
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:32 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n Rob Jetten.. die geeft toch helemaal niks om het volk van Nederland.. hoe kan het dat hij dan premier wordt.. geloof er niks van, ik ken niemand die op hem gestemd heeft, ongeveer iedereen stemt op Wilders, er moet wel gesjoemeld zijn.
Mag hopen dat dit sarcastisch is, anders ben je wel een stereotype domrechts stemmer die niet snapt dat je in een bubbel zit.
pi_219165506
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 23:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Er is geen één partij pro-Hamas in Nederland. Ga toch weg met je onzin man. Er is alleen een meerderheid tegen de genocide van Netanyahu. Niet allen in Nederland, maar zowat over de hele wereld is men daar wel klaar mee.
Welke genocide?

Dat gejank over de pali's, <Knip> het continue gejank van de pro palestina protesten, daar is de wereld wel een beetje klaar mee.

Zelf nu hamas keer op keer het bestand doet schenden met verkeerde lijken overdragen, idf beschieten en hun eigen volk executeert, is het 'jamaaaaaar israel'.

Een ding heeft Nanninga wel gelijk in:
Hoelang duurt het nog voordat je het door gaat hebben dat jullie hamas zn werk aan het doen zijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 01-11-2025 14:57:37 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219165558
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 21:48 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Als ze zichzelf opheffen, kunnen ze helemaal geen fouten meer maken. Die niets producerende linkse partijen.
Want veel voegen ze niet toe, als ik je goed begrijp.
Door geen schadelijke of ongezonde producten te produceren voegen de linkse partijen juist heel veel toe aan de maatschappij.
Begrijp jij mij nu wel goed?
pi_219165603
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 09:55 schreef torentje het volgende:

[..]
Door geen schadelijke of ongezonde producten te produceren voegen de linkse partijen juist heel veel toe aan de maatschappij.
Begrijp jij mij nu wel goed?
Noem eens een rechtse partij die schadelijke of ongezonde producten produceert.

Bijvoorbeeld van welke producten is de PVV de producent?
pi_219165635
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Noem eens een rechtse partij die schadelijke of ongezonde producten produceert.

Bijvoorbeeld van welke producten is de PVV de producent?
Ik begrijp niet welke richting jij uit wil met die vraag?
pi_219165837
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 00:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ren maar weg bangerik :')

Ik zie een terugkerend patroon bij mensen die de ene shitpost na de andere maken over mosims. Ze zien overal jodenhaters. Nooit met een quote erbij waaruit die haat blijkt. Projectie dat iedereen zo'n trieste kneus is.
Waarom voel jij toch de noodzaak constant in de bres te springen voor de Islam en moslims? Ik vraag mij oprecht af waar die Islamofilische houding vandaan komt ...
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 00:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ondertussen in de echte wereld was de enige openlijke antisemitische demonstratie van deze verkiezingen Elsfest. Lekker HH roepen met de gemaskerde helden.
In de echte wereld is antisemitisme voornamelijk een groot probleem binnen de Islamitische contreien, dit is al door vele onderzoeken aangetoond. En dit zijn nu nota bene de religieuze kringen die jij constant aan het verdedigen bent.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219166075
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:07 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik begrijp niet welke richting jij uit wil met die vraag?
quote:
Hiermee suggereer je dat rechtse partijen dat wel doen.

Ik vraag je om een concreet voorbeeld.

Verder vind ik het wel een bijzonder standpunt dat iemand die iets niet doet heel veel toevoegt aan de maatschappij.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 november 2025 @ 10:51:59 #240
Brabo Bastard
pi_219166087
Gaat lekker hier.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219166090
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom voel jij toch de noodzaak constant in de bres te springen voor de Islam en moslims?
Dat doet hij niet.

quote:
Ik vraag mij oprecht af waar die Islamofilische houding vandaan komt ...
[..]
Dat is kennelijk een hersenspinsel van je.

quote:
In de echte wereld is antisemitisme voornamelijk een groot probleem binnen de Islamitische contreien, dit is al door vele onderzoeken aangetoond. En dit zijn nu nota bene de religieuze kringen die jij constant aan het verdedigen bent.
En dat is dan de bron van dat hersenspinsel.
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:53:37 #242
319979 Fok-it
All is well
pi_219166097
Ah ik zie dat @HowardRoark alle reacties op hem gister voor de zoveelste keer maar even stilzwijgend genegeerd heeft en vandaag weer vrolijk doorgaat

Waarom blijf jij selectief negeren Howard?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219166107
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:53 schreef Fok-it het volgende:
Ah ik zie dat @:HowardRoark alle reacties op hem gister voor de zoveelste keer maar even stilzwijgend genegeerd heeft en vandaag weer vrolijk doorgaat

Retorische vraag.
pi_219166110
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:53 schreef Fok-it het volgende:
Ah ik zie dat @:HowardRoark alle reacties op hem gister voor de zoveelste keer maar even stilzwijgend genegeerd heeft en vandaag weer vrolijk doorgaat

Wat zou ik negeren? Ik heb een half uur geleden nog gepost in dit topic.
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat doet hij niet.
Jawel, dat doet hij wel. En zo'n beetje overal waar het maar kan.
quote:
[..]
Geen hersenspinsel, ik merk slechts het gedrag van iemand op wat iedereen hier ook kan constateren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219166114
quote:

[..]
Dat doet hij niet.
[..]
[..]
En dat is dan de bron van dat hersenspinsel.
Maar, maar, Mona had toch gelijk?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 1 november 2025 @ 10:57:36 #246
319979 Fok-it
All is well
pi_219166122
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat zou ik negeren? Ik heb een half uur geleden nog gepost in dit topic.
[..]
Jawel, dat doet hij wel. En zo'n beetje overal waar het maar kan.
[..]
Geen hersenspinsel, ik merk slechts het gedrag van iemand op wat iedereen hier ook kan constateren.
In dit topic wellicht ja. Alles over Nanninga gister ben je vakkundig uit de weg gegaan.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219166168
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]
In dit topic wellicht ja. Alles over Nanninga gister ben je vakkundig uit de weg gegaan.
Waar dan? Want in dit topic is er sinds donderdag 4 keer de naam “Nanninga” gevallen, waarvan 2 keer in deze post en een keer in jouw post hierboven.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 november 2025 @ 11:05:25 #248
Brabo Bastard
pi_219166170
Zelfs dit topic laat de verdeeldheid zien in het land :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219166172
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom voel jij toch de noodzaak constant in de bres te springen voor de Islam en moslims? Ik vraag mij oprecht af waar die Islamofilische houding vandaan komt ...
[..]

Haha je had zelf dus geen voorbeeld en moest jezelf weer verlagen tot een ja maar moslims!!! zonder enig bewijs. Obsessie much?
pi_219166176
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zelfs dit topic laat de verdeeldheid zien in het land :D
No offense, maar wat verwacht je op een discussieforum? :P
pi_219166178
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]
Hiermee suggereer je dat rechtse partijen dat wel doen.
Als links die schadelijke en ongezonde producten niet geproduceerd heeft, is er toch nog slechts rechts over die daar de daders van kunnen zijn?
quote:
Verder vind ik het wel een bijzonder standpunt dat iemand die iets niet doet heel veel toevoegt aan de maatschappij.
Mijn mening is dat iemand die geen schadelijke of ongezonde producten produceert meer waard is dan iemand die wel schadelijke en ongezonde producten produceert.
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:06:40 #252
319979 Fok-it
All is well
pi_219166180
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:05 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Waar dan? Want in dit topic is er sinds donderdag 4 keer de naam “Nanninga” gevallen, waarvan 2 keer in deze post en een keer in jouw post hierboven.
Wat begrijp je niet aan de zin 'in dit topic wel'
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 november 2025 @ 11:07:33 #253
Brabo Bastard
pi_219166186
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:06 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
No offense, maar wat verwacht je op een discussieforum? :P
Discussie is prima :Y

Maar soms twijfel ik of dit een discussie is of gewoon moddergooien.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219166193
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wat begrijp je niet aan de zin 'in dit topic wel'
Welk topic dan?
pi_219166207
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 10:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Que?

HowardRoark in POL / Nederlandse Politiek #625 Les jeux sont faits

Ik heb vervolgens van jouw kant geen reactie meer vernomen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Haha je had zelf dus geen voorbeeld en moest jezelf weer verlagen tot een ja maar moslims!!! zonder enig bewijs. Obsessie much?
Ik stel je een simpele vraag. En jouw pohi vormt hier het bewijs.

Wat trekt je zo aan in de Islam en moslims? Waarom moet je het telkens voor die religie en mensen opnemen?
pi_219166208
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:06 schreef torentje het volgende:

[..]
Als links die schadelijke en ongezonde producten niet geproduceerd heeft, is er toch nog slechts rechts over die daar de daders van kunnen zijn?
[..]
Mijn mening is dat iemand die geen schadelijke of ongezonde producten produceert meer waard is dan iemand die wel schadelijke en ongezonde producten produceert.
Over welke producten hebben we het dan?

Haatdabriekjes van Wilders?
Brandstof auto’s?
Broodjes frikandel?

[ Bericht 1% gewijzigd door 2172619626795 op 01-11-2025 11:16:35 ]
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:10:13 #257
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219166210
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:02 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dat en alles wat rechts is wegzetten als “extreem”, “radicaal” of “fascistisch”.
PvdA en SP schofferen hun eigen achterban: "Jullie denken niet zoals wij willen dat jullie denken!".

Een nieuwe links conservatieve partij zou zo 35+ zetels binnenhalen. De vraag is of dit land nog échte sociaaldemocraten kent. Het nieuwe links zit vuistdiep in de woke fuik.
pi_219166248
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:06 schreef torentje het volgende:

[..]
[..]

Nou, kom maar op: welk schadelijke en ongezonde producten produceert de PVV en waar zijn die te koop?

Maak je bewering eens concreet.

quote:
Toch weet je geen enkel ongezond of schadelijk product te noemen dat wordt geproduceerd door een rechtse partij.
pi_219166274
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Que?

HowardRoark in POL / Nederlandse Politiek #625 Les jeux sont faits

Ik heb vervolgens van jou geen reactie meer gezien.
[..]
Ik stel je een simpele vraag. En jouw pohi vormt hier het bewijs.

Wat trekt je zo aan in de Islam en moslims?
Helemaal niks. Ik vind veel in die religie erg kut. Wat je je zou moeten afvragen is hoe naar jij en je extreem rechtse kliek moeten zijn om iemand die anti islam is mijn pohi te geven.
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:16:00 #260
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219166280
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Discussie is prima :Y

Maar soms twijfel ik of dit een discussie is of gewoon moddergooien.
Met extreem rechts valt niet te discussiëren. Het is een gemis aan valide argumenten, maar dat vinden zij van niet.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219166286
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
PvdA en SP schofferen hun eigen achterban: "Jullie denken niet zoals wij willen dat jullie denken!".

Een nieuwe links conservatieve partij zou zo 35+ zetels binnenhalen. De vraag is of dit land nog échte sociaaldemocraten kent. Het nieuwe links zit vuistdiep in de woke fuik.
Nou, die topte op 34 zetels meende ik.
Was daarmee de grootste, bakte er vervolgens niets van in de 2 jaar dat ze mochten regeren en hebben nu naar verwachting nog 26 zetels.
pi_219166312
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 22:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als je over 10 jaar nog normaal wil kunnen stemmen, dan zou ik eens ophouden met accurate omschrijvingen een frame noemen. Vanavond is weer een nieuw dieptepunt van de PVV en dit kan heel snel grimmig worden. Vorige maand is het D66 kantoor nog bijna de fik in gegaan.
Waar verdedig ik de PVV? En waarom kom je hier zo laat op terug?

Voor alle duidelijkheid: mijn post was binnen de context van jouw bewering “ minstens 31% van stemmend Nederland die vatbaar is voor fascisme.” waar je alleen op kon komen door JA21 en de BBB ook als fascistisch te framen. Dat is geen accurate omschrijving, maar een frame.

Zoals je toegaf maakte je daarmee een fout, dus is het noch een accurate omschrijving, noch een frame.
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:19:08 #263
319979 Fok-it
All is well
pi_219166315
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb vervolgens van jouw kant geen reactie meer vernomen.
Jawel hoor

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Tsja. Ik vind het dan weer onbeschrijflijk dat jij je dat afvraagt. Je bent normaal toch ook bijzonder stellig richting antisemitisme. Nu zijn het meteen al 'grappen" en vind je het kennelijk geen enkel probleem dat een partij die claimt fatsoenlijk te zijn nog nooit afstand heeft gedaan hiervan.

Zou je het oke vinden als een linkse politicus zulke uitspraken had gedaan, ook al lang geleden, en een coalitie in zou gaan? Zou je Nanninga een ministerspost toekennen?
pi_219166320
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Met extreem rechts valt niet te discussiëren. Het is een gemis aan valide argumenten, maar dat vinden zij van niet.
Maar welke partijen vind jij extreemrechts, dan?
pi_219166322
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Helemaal niks. Ik vind veel in die religie erg kut. Wat je je zou moeten afvragen is hoe naar jij en je extreem rechtse kliek moeten zijn om iemand die anti islam is mijn pohi te geven.
Dit is natuurlijk gaslighting. Je hebt er blijkbaar wel degelijk iets mee, anders zou je een religie en diens adepten niet zo driftig aan het verdedigen zijn. De vraag blijft dus staan: wat trekt jou zo in deze religie en mensen aan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Extreemrechts? Ik heb afgelopen week nog VVD gestemd.
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:20:08 #266
319979 Fok-it
All is well
pi_219166323
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:02 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dat en alles wat rechts is wegzetten als “extreem”, “radicaal” of “fascistisch”.
Bijzonder dat dit je reactie is op iemand die spreekt over `Hamas geknuffel'
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:22:04 #267
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219166345
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:19 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Maar welke partijen vind jij extreemrechts, dan?
PVV en BBB. VVD neigt er naar.
pi_219166350
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Jawel hoor
[..]

1) Het zijn onder anderen quotes van Hans Teeuwen
2) Zij deed die uitspraken als satirisch columnist
3) Met als doel de discussie rondom de vrijheid van meningsuiting op scherp te zetten

Sinds zij volksvertegenwoordiger is heeft zij deze uitspraken niet meer gedaan.

Voor alle duidelijkheid: dit gaat om uitspraken van 2009(!) - 2016.

Beoordeel haar nou eens gewoon op haar doen en laten als volksvertegenwoordiger, en niet als satirisch columnist.
pi_219166369
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:22 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
PVV en BBB. VVD neigt er naar.
Dan begrijp ik het helemaal niet, persoonlijk.

PVV en FvD, oké, de BBB: alleen op stikstof. Maar verder…

Ik ben ook niet van de VVD, maar om die nou als extreemrechts-ish te bestempelen. Ik vind het heel ver gaan.
pi_219166377
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Bijzonder dat dit je reactie is op iemand die spreekt over `Hamas geknuffel'
Waarom is dat bijzonder?
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:24:49 #271
319979 Fok-it
All is well
pi_219166378
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:22 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
1) Het zijn onder anderen quotes van Hans Teeuwen
2) Zij deed die uitspraken als satirisch columnist
3) Met als doel de discussie rondom de vrijheid van meningsuiting op scherp te zetten

Sinds zij volksvertegenwoordiger is heeft zij deze uitspraken niet meer gedaan.

Voor alle duidelijkheid: dit gaat om uitspraken van 2009(!) - 2016.

Beoordeel haar nou eens gewoon op haar doen en laten als volksvertegenwoordiger, en niet als satirisch columnist.
Wel fijn om telkens bevestigd te krijgen hoe rechts antisemitisme per kant verschillend beoordeeld. Je zou bijna denken dat het een fluïde begrip is
pi_219166394
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wel fijn om telkens bevestigd te krijgen hoe rechts antisemitisme per kant verschillend beoordeeld. Je zou bijna denken dat het een fluïde begrip is
Je kent de betekenis van het woord “satire”, mag ik hopen?
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:26:48 #273
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219166396
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:24 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dan begrijp ik het helemaal niet, persoonlijk.

PVV en FvD, oké, de BBB: alleen op stikstof. Maar verder…

Ik ben ook niet van de VVD, maar om die nou als extreemrechts-ish te bestempelen. Ik vind het heel ver gaan.
VVD vind ik toch heel rechtsaf geslaan tegenwoordig. Snap ik wel. Het is lastig shoppen aan de rechterzijde.
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:26:48 #274
319979 Fok-it
All is well
pi_219166397
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:24 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Waarom is dat bijzonder?
Omdat de continue vermenging van pro-Hamas met pro-Palestina in de discussie niks anders als doel heeft dan haatzaaien en polariseren En gezien je kennelijk zo in de bres springt tegen extremiteit
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:27:27 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219166408
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Je kent de betekenis van het woord “satire”, mag ik hopen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219166467
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
VVD vind ik toch heel rechtsaf geslaan tegenwoordig. Snap ik wel. Het is lastig shoppen aan de rechterzijde.
Ja, rechts. Maar “extreemrechts” waar niet mee te praten valt?

Ik kan best begrip hebben voor de emotie, maar ik vind dat geen realistische voorstelling van zaken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Omdat de continue vermenging van pro-Hamas met pro-Palestina in de discussie niks anders als doel heeft dan haatzaaien en polariseren En gezien je kennelijk zo in de bres springt tegen extremiteit
Dat heb ik inderdaad ook gedaan in de gaza-discussie, dat heb je goed.

Ik maak daarin namelijk geen onderscheid, in tegenstelling tot wat je lijkt te suggereren. Ik ben daar buitengewoon consistent in.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:27 schreef Caland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik snap je intentie, maar dit helpt alleen maar mijn argument?
pi_219166475
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Tsja. Ik vind het dan weer onbeschrijflijk dat jij je dat afvraagt. Je bent normaal toch ook bijzonder stellig richting antisemitisme. Nu zijn het meteen al 'grappen" en vind je het kennelijk geen enkel probleem dat een partij die claimt fatsoenlijk te zijn nog nooit afstand heeft gedaan hiervan.

Zou je het oke vinden als een linkse politicus zulke uitspraken had gedaan, ook al lang geleden, en een coalitie in zou gaan? Zou je Nanninga een ministerspost toekennen?
Die had ik niet meer gezien. Er was namelijk na deze reactie helaas weer eens sprake van het bekende doch vermoeiende fenomeen in POL, dan kunnen reacties wel eens gemist worden.

Inhoudelijk: Nanninga heeft het zelf als grappen omschreven. Naar mijn mening zijn dit namelijk geen 'grappen', vandaar ook dat ik het tussen aanhalingstekens zet. En aangezien ik het in mijn post ook duidelijk afkeur en heb ook nooit gezegd dat ik Nanninga als minister ergens zou willen zien.

Ik begrijp dan ook niet goed waar je nu heen wilt, want je vraagt mij eigenlijk afstand te nemen van tweets van 15 jaar geleden, die niet eens van mij zijn waarbij je mij ook nog eens een standpunten in de schoenen schuift dat ik niet heb ingenomen.

Ten slotte komt de dubbele standaard komt namelijk niet van mij, maar vanuit jouw eigen contreien. Jullie vinden antisemitisme alleen een probleem als het van Westerse, rechts conservatieven komt. Dán valt men over elkaar om van schande te spreken.

Als het van alle denkbare andere groepen komt wordt er structureel weggekeken, het probleem ontkent (wegkijken) of doet men zelfs driftig mee. Maar dan ben je dus niet echt tegen antisemitisme en gebruik je het als stok om rechts mee te slaan.

En dit zien we trouwens met homofobie of anti-homogeweld net zo: het is alleen een probleem als rechts het doet.
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:34:13 #278
319979 Fok-it
All is well
pi_219166497
Over gaslighten gesproken :')
pi_219166498
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef Cruzinats het volgende:

[..]

Moeten ze vooral blijven doen.

pi_219166503
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:34 schreef Fok-it het volgende:
Over gaslighten gesproken :')
Ga nou dan gewoon eens in op de inhoud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')