abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219166467
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
VVD vind ik toch heel rechtsaf geslaan tegenwoordig. Snap ik wel. Het is lastig shoppen aan de rechterzijde.
Ja, rechts. Maar “extreemrechts” waar niet mee te praten valt?

Ik kan best begrip hebben voor de emotie, maar ik vind dat geen realistische voorstelling van zaken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Omdat de continue vermenging van pro-Hamas met pro-Palestina in de discussie niks anders als doel heeft dan haatzaaien en polariseren En gezien je kennelijk zo in de bres springt tegen extremiteit
Dat heb ik inderdaad ook gedaan in de gaza-discussie, dat heb je goed.

Ik maak daarin namelijk geen onderscheid, in tegenstelling tot wat je lijkt te suggereren. Ik ben daar buitengewoon consistent in.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:27 schreef Caland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik snap je intentie, maar dit helpt alleen maar mijn argument?
pi_219166475
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 17:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Tsja. Ik vind het dan weer onbeschrijflijk dat jij je dat afvraagt. Je bent normaal toch ook bijzonder stellig richting antisemitisme. Nu zijn het meteen al 'grappen" en vind je het kennelijk geen enkel probleem dat een partij die claimt fatsoenlijk te zijn nog nooit afstand heeft gedaan hiervan.

Zou je het oke vinden als een linkse politicus zulke uitspraken had gedaan, ook al lang geleden, en een coalitie in zou gaan? Zou je Nanninga een ministerspost toekennen?
Die had ik niet meer gezien. Er was namelijk na deze reactie helaas weer eens sprake van het bekende doch vermoeiende fenomeen in POL, dan kunnen reacties wel eens gemist worden.

Inhoudelijk: Nanninga heeft het zelf als grappen omschreven. Naar mijn mening zijn dit namelijk geen 'grappen', vandaar ook dat ik het tussen aanhalingstekens zet. En aangezien ik het in mijn post ook duidelijk afkeur en heb ook nooit gezegd dat ik Nanninga als minister ergens zou willen zien.

Ik begrijp dan ook niet goed waar je nu heen wilt, want je vraagt mij eigenlijk afstand te nemen van tweets van 15 jaar geleden, die niet eens van mij zijn waarbij je mij ook nog eens een standpunten in de schoenen schuift dat ik niet heb ingenomen.

Ten slotte komt de dubbele standaard komt namelijk niet van mij, maar vanuit jouw eigen contreien. Jullie vinden antisemitisme alleen een probleem als het van Westerse, rechts conservatieven komt. Dán valt men over elkaar om van schande te spreken.

Als het van alle denkbare andere groepen komt wordt er structureel weggekeken, het probleem ontkent (wegkijken) of doet men zelfs driftig mee. Maar dan ben je dus niet echt tegen antisemitisme en gebruik je het als stok om rechts mee te slaan.

En dit zien we trouwens met homofobie of anti-homogeweld net zo: het is alleen een probleem als rechts het doet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 1 november 2025 @ 11:34:13 #278
319979 Fok-it
All is well
pi_219166497
Over gaslighten gesproken :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219166498
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
PvdA en SP schofferen hun eigen achterban: "Jullie denken niet zoals wij willen dat jullie denken!".

Een nieuwe links conservatieve partij zou zo 35+ zetels binnenhalen. De vraag is of dit land nog échte sociaaldemocraten kent. Het nieuwe links zit vuistdiep in de woke fuik.
Moeten ze vooral blijven doen.

pi_219166503
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 11:34 schreef Fok-it het volgende:
Over gaslighten gesproken :')
Ga nou dan gewoon eens in op de inhoud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')