Dat gevoel heb ik ieder jaar. November en december zijn leuk, alle lichtjes en de feestdagen. En dan de koude donkere eindeloze januari en februariquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:09 schreef Yesse het volgende:
Ik heb het idee dat november en december weer snel voorbij gaan zijn. Maar dan komen januari en februari die dan weer tergend langzaam gaan.
En het stomme is dat we het in januari en februari eigenlijk zelf gewoon sfeervol (uiteraard niet zoals tijdens de feestdagen door alles eromheen) kunnen maken. Maar dan toch weer rond 1 januari alles weer elf maanden terug de kasten i.p.v. wat lichtjes te laten staan. Althans zo gaat het bij mijzelfquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ieder jaar. November en december zijn leuk, alle lichtjes en de feestdagen. En dan de koude donkere eindeloze januari en februari
Jep, ik was ook nog niet groot fan. Wel leuk om bepaalde gezichten weer eens terug te zienquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan zonder fatsoenlijke uitleg of overzicht tijdens de opdrachten zelf
quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:23 schreef Redefine het volgende:
Voordeel voor sportliefhebbers dat in februari de OS weer zijn
Dat heb ik zelf ook. Het aantal sporten ligt flink lager en het aantal interessante sporten nog lager. En van de leukere sporten heb je nog alpine skiën wat vaak vroeg begint (meestal wel een stuk voor andere sporten), maar daar bijna altijd wel uitstel is vanwege gevaarlijke weer omstandigheden om te weinig sneeuw.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Al heb ik wel minder met de winterse OS dan de Zomerspelen.
Aantal wel ja. Maar de meesten zijn eigenlijk niet zo heel boeiend.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep, ik was ook nog niet groot fan. Wel leuk om bepaalde gezichten weer eens terug te zien
Geen verrasssing. Jullie hebben de verkeerde keuze gemaakt en hebben een avondje vol entertainment gemist. Zelfs Sieneke kwam langs.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:56 schreef NailQueen het volgende:
https://w2g.tv/?r=o43qaq5mjuo3q9q0it
Kom bij de afterparty. Ik trakteer!!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen verrasssing. Jullie hebben de verkeerde keuze gemaakt en hebben een avondje vol entertainment gemist. Zelfs Sieneke kwam langs.
Dat deed Oleg ook 26 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:59 schreef NailQueen het volgende:
We worden wakker in Grunn. Wat een geluk!
De kandidaten waren erg random gekozen. Dat hadden ze in 2020 beter verspreid.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:42 schreef Redefine het volgende:
WIDM vond ik niet heel geweldig. Leukste was vooral Porto als locatie. Even to hier was wel aardig. Paar verfrissende manieren van vaste items aanpakken, maar was niet de scherpste aflevering.
Daar zaten toen wel een paar kandidaten bij die daarvoor een ongelukkig seizoen hadden ja. Hier lijkt wat willekeur te zijn geweest. Al weten we ook niet wie er allemaal beschikbaar was.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De kandidaten waren erg random gekozen. Dat hadden ze in 2020 beter verspreid.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:02 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel opletten geen spoilers te plaatsen. Zeker nu users ook wat anders aan het kijken zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Dat had ik liever niet gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Jammer dan, ik laat me niks verbieden.quote:
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer dan, ik laat me niks verbieden.
KOM DAN!quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zaten toen wel een paar kandidaten bij die daarvoor een ongelukkig seizoen hadden ja. Hier lijkt wat willekeur te zijn geweest. Al weten we ook niet wie er allemaal beschikbaar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |