Gewoon via Baarn en Spakenburg en dan laten we Hilversum voor nu in de lege ruimte ten westen van Nijkerk liggen om wat budget te besparen. Op een later moment zoeken we dan een definitieve plek in Gelderlandquote:Op zondag 2 november 2025 21:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst even de route weten van de sleepwerkzaamheden voor ik ermee akkoord ga
Heel Waspik besteedt aandacht aan intieme hygiënequote:Op zondag 2 november 2025 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan je avondvullend maken.
Heel Doetinchem danst
Heel Zutphen zingt
Heel Barneveld breit
Heel Tiel tobt
Heel Ermelo eet
Heel ‘t Harde heeft een…
Afijn, je zou dat nog eens moeten uitwerken.
Ja ho wacht, daar zou ík best wel eens last van kunnen krijgen! Dat gaat zomaar niet!quote:Op zondag 2 november 2025 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon via Baarn en Spakenburg en dan laten we Hilversum voor nu in de lege ruimte ten westen van Nijkerk liggen om wat budget te besparen. Op een later moment zoeken we dan een definitieve plek in Gelderland
Ohquote:Op zondag 2 november 2025 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ho wacht, daar zou ík best wel eens last van kunnen krijgen! Dat gaat zomaar niet!
Dan kom je in de file bij Hoevelaken.quote:Op zondag 2 november 2025 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon via Baarn en Spakenburg en dan laten we Hilversum voor nu in de lege ruimte ten westen van Nijkerk liggen om wat budget te besparen. Op een later moment zoeken we dan een definitieve plek in Gelderland
Heel Roermond heeft een natte vinger.quote:Op zondag 2 november 2025 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Heel Waspik besteedt aandacht aan intieme hygiëne
Heel Kaatsheuvel doet een sport die je eerder met Friesland associeertquote:Op zondag 2 november 2025 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel Roermond heeft een natte vinger.
Lijkt me dan een beter (en goedkoper) idee om gewoon heel het Nederlandse buitenland bij Holland te voegen, al is het maar in naam. Noord Holland, Zuid Holland, en daaromheen de Tuin van Holland oid.quote:Op zondag 2 november 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel makkelijker, maar het is geen Gelderland dus ik stel voor dat we toch bij het originele plan blijven.
Kijk ik ben ook een geboren Hollander, maar ik heb lang genoeg buiten Holland gewoond om te weten dat dit plan een bloedig resultaat zal hebben!quote:Op zondag 2 november 2025 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me dan een beter (en goedkoper) idee om gewoon heel het Nederlandse buitenland bij Holland te voegen, al is het maar in naam. Noord Holland, Zuid Holland, en daaromheen de Tuin van Holland oid.
Gelderland als Oost-Holland kan welquote:Op zondag 2 november 2025 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me dan een beter (en goedkoper) idee om gewoon heel het Nederlandse buitenland bij Holland te voegen, al is het maar in naam. Noord Holland, Zuid Holland, en daaromheen de Tuin van Holland oid.
Heel Goor is erg vies.quote:Op zondag 2 november 2025 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Heel Kaatsheuvel doet een sport die je eerder met Friesland associeert
Dan geven we ze een leuk museumpje waar ze kunnen zien hoe het vroeger (nu dus) was, dan zullen ze snel genoeg inzien dat de situatie enorm verbeterd is. Ze gaan ons Hollanders nog dankbaar zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk ik ben ook een geboren Hollander, maar ik heb lang genoeg buiten Holland gewoond om te weten dat dit plan een bloedig resultaat zal hebben!
Flevoland wordt in elk geval Nieuw-Hollandquote:Op zondag 2 november 2025 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelderland als Oost-Holland kan welDan is Utrecht Centraal Holland, Zeeland wordt Nat-Holland en Limburg wordt Vlaams Holland. De andere provincies ben ik nog niet uit
Ik dacht zelf eigenlijk Limburg gewoon af te splitsen en aan de Belgen te geven of zo.quote:Op zondag 2 november 2025 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelderland als Oost-Holland kan welDan is Utrecht Centraal Holland, Zeeland wordt Nat-Holland en Limburg wordt Vlaams Holland. De andere provincies ben ik nog niet uit
Misschien ook handig om België meteen Zuid-Zuid-Holland te noemen?quote:Op zondag 2 november 2025 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Flevoland wordt in elk geval Nieuw-Holland
Of ja dit kan ook en bespaart geld.quote:Op zondag 2 november 2025 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht zelf eigenlijk Limburg gewoon af te splitsen en aan de Belgen te geven of zo.
Zijn we ook meteen af van dat gezeur van die mensen die ten onrechte denken dat Nederland een berg heeft.
Heel Assen zou minder moeten rokenquote:
Twente heeft toch ook een aarzelende glooiing in het landschap die berg heet?quote:Op zondag 2 november 2025 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht zelf eigenlijk Limburg gewoon af te splitsen en aan de Belgen te geven of zo.
Zijn we ook meteen af van dat gezeur van die mensen die ten onrechte denken dat Nederland een berg heeft.
Heel Bergen haalt gestrande auto's van de snelwegquote:Op zondag 2 november 2025 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel Nergenshuizen zoekt een slaapplaats.
Heel Roodeschool wordt blauw geverfd.quote:Op zondag 2 november 2025 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Heel Bergen haalt gestrande auto's van de snelweg
Heel Schiedam is lid van de NRAquote:Op zondag 2 november 2025 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel Roodeschool wordt blauw geverfd.
(hoe lang blijft zoiets leuk hè)
Heel Ouddorp ziet sluiting Slagerij J. van der Ven.quote:Op zondag 2 november 2025 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Heel Schiedam is lid van de NRA
(Ik denk dat het klaar is zodra we Enschede erbij halen)
Heel Enter zet voet op een koopvaardijschipquote:Op zondag 2 november 2025 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel Ouddorp ziet sluiting Slagerij J. van der Ven.
Heel Bruinisse zonder zonnebrandquote:Op zondag 2 november 2025 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Heel Enter zet voet op een koopvaardijschip
Deze snap ik nietquote:
Oh okay, geen werkwoord dus dat ik niet kenquote:
Noord-Frankrijk. Gewoon om de Vlamingen te pesten.quote:Op zondag 2 november 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien ook handig om België meteen Zuid-Zuid-Holland te noemen?
quote:Op maandag 3 november 2025 09:18 schreef AgnesGru het volgende:
Het jaar 2025 blijft nemen:
Joost Prinsen overleden
https://nos.nl/l/2589007
Ach Joost. Toch wel één van de leukste TV-persoonlijkheden die er warenquote:Op maandag 3 november 2025 09:18 schreef AgnesGru het volgende:
Joost Prinsen overleden
Ach ik vond het nog zo schattig dat hij op zijn leeftijd nog de liefde had gevondenquote:Op maandag 3 november 2025 09:18 schreef AgnesGru het volgende:
Joost Prinsen overleden
quote:Op maandag 3 november 2025 09:18 schreef AgnesGru het volgende:
Joost Prinsen overleden
Groningen wordt Boven-Holland en Friesland Fries-Hollandquote:Op zondag 2 november 2025 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Absoluut, treurig nieuwsquote:Op maandag 3 november 2025 09:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach Joost. Toch wel één van de leukste TV-persoonlijkheden die er waren
Nat-Holland klinkt alsof het hier een moeras is.quote:Op zondag 2 november 2025 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Zeeland geweest maar ik ga er vanuit dat het inderdaad een moeras isquote:Op maandag 3 november 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nat-Holland klinkt alsof het hier een moeras is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |