quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Net even naar de bakker geweest.
stuk gevuld speculaas (denk 400 gram)
pakje speculaasjes
4 ham-kaas croissantsGevaarlijke tijd van het jaar als je wilt afvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevulde speculaas, boterletters,
pakje speculaasjes
4 ham-kaas croissantsEn dan waarschijnlijk ook nog zeer matige croissants - heb nog geen NL bakker fatsoenlijke zien maken. Afbak is vaak beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
pakje speculaasjes
4 ham-kaas croissantsals dat 15 euro voor de speculaas is, en de spijs werkelijk amandel, dan is dat niet heel gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
HRA drijft de prijzen ook op, te weinig bouwen veel meer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
HRA drijft de prijzen niet op, decennia lang te weinig bouwen doet dat.
Dirk heeft lekkere bakkerscroissants, van echte roomboter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk ook nog zeer matige croissants - heb nog geen NL bakker fatsoenlijke zien maken. Afbak is vaak beter.
t zal moetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
als dat 15 euro voor de speculaas is, en de spijs werkelijk amandel, dan is dat niet heel gek.
Goed dat je je zo nu en dan ook voor verrassingen in het leven openstelt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet ik wel zeggen, ik heb ook nergens bij gevraagd of gekeken wat het kostte hoor. En toen ik dat stuk gevulde spec pakte zei ze nog "Dat is de grootste verpakking, we hebben ook kleinere!" dat had me aan het denken kunnen zetten
NL bakkers zijn grotendeels afbakkersquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk ook nog zeer matige croissants - heb nog geen NL bakker fatsoenlijke zien maken. Afbak is vaak beter.
HRA de schuld geven van prijsopdrijven is net zo populistisch als Migranten de Schuld gevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:11 schreef Bramito het volgende:
[..]
HRA drijft de prijzen ook op, te weinig bouwen veel meer.
KWaak kwaak. Net 40 miljard van ome Donny gekregen en nou een grote muil hequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:21 schreef flipsen het volgende:
Wij huren... Geen HRA, geen huursubsidie, helemaal niets. Wij zijn zielig![]()
Groeten vanuit onze tuin met zwembadEn de tuinmannen zijn net weg, de poolboy komt morgen geloof ik en de nieuwe schoonmaakster is de badkamers aan het schrobben. Hoezo decadent
![]()
Er moet toch íets met dat geld gebeuren, voordat het weer verdampt door de inflatiequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KWaak kwaak. Net 40 miljard van ome Donny gekregen en nou een grote muil he![]()
Eerste deel matcht lekker met 2e deel ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:21 schreef flipsen het volgende:
Groeten vanuit onze tuin met zwembadEn de tuinmannen zijn net weg, de poolboy komt morgen geloof ik en de nieuwe schoonmaakster is de badkamers aan het schrobben. Hoezo decadent
![]()
Even vertellen dat 1746 voorbij is? Of misschien maar gewoon zo latenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:26 schreef Blues het volgende:
Coll die flieft is op Mona K. wil NL NL houden. Met de boeren, zoals het was. Ze is ook flieft op Wierd D.
Geen huur én geen hypotheek hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:21 schreef flipsen het volgende:
![]()
FTFYquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
ALLEEN de HRA de schuld geven van prijsopdrijven is net zo populistisch als Migranten de Schuld geven
Je zal haar partner zijn, dan krab je jezelf ook wel even achter de oren vwb haar smaakquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:26 schreef Blues het volgende:
Coll die flieft is op Mona K. wil NL NL houden. Met de boeren, zoals het was. Ze is ook flieft op Wierd D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |