Achterlijk wijf met je debiele Engelse woorden praat gewoon normaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:35 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of dat filmpje van de ex van Luca Borsato hier al stond, maar hier is het:
[ tiktok ]
Ze denkt echt een relevant punt te makenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:35 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of dat filmpje van de ex van Luca Borsato hier al stond, maar hier is het:
[ tiktok ]
Ehhh ik heb het over de acties die Marco als volwassen man heeft uitgevoerd. Niet over het ggz-gezin. Of heeft hij zelf ook een afwijking?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja kapot maken is ook echt kapot maken bij Nathalie. Zou ze achter de bedreigingen van die kinderen van Marco gezeten hebben?
https://www.flair.nl/juic(...)eigementen~bd189111/
Nee het lijkt hier nu redelijk erbij te worden verzonnen dat hij al jaren in het bezit was van mappen vol foto's enz van een naakt minderjarig meisje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Had Marco die ordners bewaard? Ik dacht dat die moeder die ordners bewaarde.
Net als naakt behangenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het lijkt hier nu redelijk erbij te worden verzonnen dat hij al jaren in het bezit was van mappen vol foto's enz van een naakt minderjarig meisje.
Nee hoor, die zouden nooit zeggen dat Marco Borsato een sukkel is.quote:
Is het ook... de gevallen artiestquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Net als naakt behangenway sommige hier aanhalen is te lachwekkend.
Nou, dan lees je niet niet goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:54 schreef prullebakker het volgende:
Oh ja en nog het allerergste: bij een ggz waardig gezin over de vloer komen jarenlang. En geen actie ondernemen. Poeh..
Nee niemand kan hem nog serieus nemen.
Sinds dat Nathalie uit dienst ging of werd ontslagen, toch? Dat is jarenlang.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat? Had hij die beelden jarenlang in zijn bezit?
Hij wilde ze toch laten zien op het einde van deze dag aan de officier van justitie en de rechters?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Had Marco die ordners bewaard? Ik dacht dat die moeder die ordners bewaarde.
Gaat ook niet gebeuren. Er zijn twee groepen: een groep die hem zielig vindt en een groep die hem graag achter de tralies ziet zitten. Beide groepen kopen geen concertkaartje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, dan lees je niet niet goed.
Hij had allerlei ordners maar was woedend dat hij ze niet mocht laten zienquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij wilde ze toch laten zien op het einde van deze dag aan de officier van justitie en de rechters?
Geen idee. Het is lastig te bewijzen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:07 schreef prullebakker het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren. Er zijn twee groepen: een groep die hem zielig vindt en een groep die hem graag achter de tralies ziet zitten. Beide groepen kopen geen concertkaartje.
Na de eerste paar tweets van Saskia Belleman weet je al dat het gedaan is.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij wilde ze toch laten zien op het einde van deze dag aan de officier van justitie en de rechters?
Is dat een officiële bron? Ok.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Post 43 legt het duidelijk uit.
Maar dat is dus niet waar (volgens Belleman).quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Post 43 legt het duidelijk uit.
Daar vroeg je niet om. Je snapte het niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat een officiële bron? Ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |