abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219154431
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:30 schreef Masberum het volgende:

[..]
Het woord 'denk' is hier van toepassing beste maat kree. Jij kan iets vinden, ik kan iets vinden, maar de wet maakt in dit geval uit omdat we als geheel dat afgesproken hebben (als het ware).
Daar denkt menig Fok!ker anders over.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219154434
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:31 schreef kree het volgende:
dat weegt wel dik op tegen 500 uur taakstraf?
kree, hou op, please.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 00:33:17 #273
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219154436
Heeft ie al vrijspraak van Fok! ?
pi_219154438
ik denk. je kunt de man niet helemaal vrijspreken. en voorspel mij gedachten, dit komt er ook uit.
Want had moeten zeggen ik was verstandiger tegenover minderjarige.

Oke. verder is er weinig meer gebeurt en is de ma een psyco en mag Marco die weer aanklagen.

Elende voor Borsato was er al lang en komt niet meer goed denk,
Do what you love, love what you do!
pi_219154439
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:31 schreef kree het volgende:

[..]
zeg meer dus, als er een straf moet komen... mss heeft ie die allang al afbetaald door de ellende en einde carrière nu?

dat weegt wel dik op tegen 500 uur taakstraf?
Hij is nog steeds niet officieel veroordeeld.

Als hij vrijgesproken is, liggen er drie ouderwetse klappers vol ellende klaar. We gaan het zien.
.
pi_219154440
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Die Plasman is ook een dweil. Zou die ook al in het web van ma vastzitten?
Hij was toch de raadsman van de Thielens?
.
pi_219154441
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:33 schreef Tengano het volgende:
Heeft ie al vrijspraak van Fok! ?
ik spreek hem vrij met opmerking van had niet moeten doen. :)
pi_219154442
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:33 schreef kree het volgende:
ik denk. je kunt de man niet helemaal vrijspreken. en voorspel mij gedachten, dit komt er ook uit.
Want had moeten zeggen ik was verstandiger tegenover minderjarige.

Oke. verder is er weinig meer gebeurt en is de ma een psyco en mag Marco die weer aanklagen.

Elende voor Borsato was er al lang en komt niet meer goed denk,
Maat, mag ik je iets vragen? Ik ben ook soms dronken, soms reageer ik dan hier maar gelukkig steeds vaker niet meer. Waarom doe je niet andere dingen die leuk zijn zoals series kijken of gamen op dat soort momenten?
pi_219154443
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:34 schreef r_one het volgende:

[..]
Hij was toch de raadsman van de Thielens?
Ja, Peter Plasman.
pi_219154445
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:34 schreef kree het volgende:

[..]
ik spreek hem vrij met opmerking van had niet moeten doen. :)
Wat doen?
pi_219154447
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat doen?
Zingen.
.
pi_219154449
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:35 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maat, mag ik je iets vragen? Ik ben ook soms dronken, soms reageer ik dan hier maar gelukkig steeds vaker niet meer. Waarom doe je niet andere dingen die leuk zijn zoals series kijken of gamen op dat soort momenten?
dat mag je vragen hoewel totaal off topic. hahaha

maar omdat ik zo ga slapen en doe genoeg anders. maar nul ff niet. :P
verder over dat niet hier denk maar in andere topic :P
pi_219154451
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:38 schreef kree het volgende:

[..]
dat mag je vragen hoewel totaal off topic. hahaha

maar omdat ik zo ga slapen en doe genoeg anders. maar nul ff niet. :P
verder over dat niet hier denk maar in andere topic :P
Welterusten voor zo meteen!
pi_219154453
Zelfs de Jostiband is nog beter te volgen dan deze zwakzinnige drek. :')

:W
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 00:41:46 #285
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219154454
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 23:41 schreef kree het volgende:
Ik vindt Borsato niet helemaal onschuldig want had het moeten afhouden gelijk.

maar hoe ie hier afgeschilderd is enzo, dat gaat echt veel en veel te ver.
Nogmaals, Borsato kan verweten worden dat hij oliedom zich niet met het verknipte gezin had moeten bemoeien.
Iets waarvoor hij hier niet terechtstaat maar wel in de media op wordt afgemeten.
Vanavond zag ik een stukje stuitend Pauw&Wit waar Jeroen op grond van selectieve fragmenten, verwijtende suggesties maakte. Jeroen, niet de domste, snapt hier helemaal niets van rechtspraak en zaak.

De Knoops deden het goed om duidelijk te maken dat het OM een zaak van ontucht voordraagt dat nergens op gebaseerd is. Borsato had van alles kunnen doen maar is simpelweg niet de opvoeder en dat het meisje (in haar woorden) Borsato zag als haar vervangend vaderfiguur of peetpapa; is/was niet de rol noch taak van Borsato.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 00:42:00 #286
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219154455
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 23:57 schreef Andromache het volgende:
Geluidsfragmenten gehoord bij Pauw en De Wit. Aboslute flutzaak. Er is gezocht en geknipt zodat Marco in het plaatje past van de sluwe zedendelinquent. Schandelijk.
Hij heeft enorm veel voor de familie gedaan, hij wilde lief voor ze zijn. Heeft kinderen willen steunen. Jarenlang in een 'bepaalde' sfeer.

Geluidsopname: "ik vind het verschrikkelijk dat ze van mij walgt. En dat is ook niet waarom ik het gedaan heb, ik hou van haar, zoals ik van jou hou (moeder waarmee hij sex had)."

Niet als vader. Zij roept blijkbaar gevoelens in jou op....
"Ja dat klopt, dat verandert, dat is een proces"

"nou ja, tussen haar benen aangeraakt? Ik heb haar gestreeld. Het kan best zijn dat dat ongepast was, dat realiseer ik me heel goed".

Pauw vindt het allemaal ook maar vaag:
App 1: "ik heb keelontsteking dus kan je niet zoenen. Maar billen aanraken kan wel"
Uitleg: er was een spelletje dat moeder en dochter zich op de billen lieten slaan.

App 2: "wat goed zou helpen, een goeie vrijpartij"
App 3: "als je vriendje er niet is kun je het wel zelf doen"

Jeroen: en hij is erin mee gegaan.
Antwoord: nee, de grenzen zijn niet verlegd door hem. Hij ging er niet in mee |:(

Jeroen: waar is het Meisje? Het meisje ligt boven, bloot. En Marco loopt naar boven!
Knoops: er zit geen ontucht in het dossier.
Jeroen: de schets is wel dat dit in zo'n gezin gebeurt, maar wie bepaalt de grens?
Knoops: de moeder, hij is nooit een grens overgegaan.

Knoops zegt alleen maar: het bewijs zit niet in het dossier. Dat klopt maar was bij Ali B ook zo, toch veroordeeld.

Jeroen: waarom John niet opgeroepen?
Knoops: dat is onze taak niet :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219154456
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:40 schreef Kim-Holland het volgende:
Zelfs de Jostiband is nog beter te volgen dan deze zwakzinnige drek. :')

:W
Maar die hebben kleurtjes }:|
.
pi_219154462
quote:
18s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:41 schreef Vallon het volgende:

[..]
Nogmaals, Borsato kan verweten worden dat hij oliedom zich niet met het verknipte gezin had moeten bemoeien.
Iets waarvoor hij hier niet terechtstaat maar wel in de media op wordt afgemeten.
Vanavond zag ik een stukje stuitend Pauw&Wit waar Jeroen op grond van selectieve fragmenten, verwijtende suggesties maakte. Jeroen, niet de domste, snapt hier helemaal niets van rechtspraak en zaak.

De Knoops deden het goed om duidelijk te maken dat het OM een zaak van ontucht voordraagt dat nergens op gebaseerd is. Borsato had van alles kunnen doen maar is simpelweg niet de opvoeder en dat het meisje (in haar woorden) Borsato zag als haar vervangend vaderfiguur of peetpapa; is/was niet de rol noch taak van Borsato.
denk dat daar het probleem. zat wss. tegen of voor. maar dat die meid nu zo gekwetst is? ja nu denk./.

maar is als ze er geld in zien (familie van) die meid hou ik niks kwalijk.
pi_219154467
zou durven wedden als ze gewonnen had met die star show of hoe het heet, dat je hier niks over gehoord had?

want dan allemaal hun zin. met tieten laten zien of niet. geld gaat dit om. en helaas komt ma (manager) nu beteuterd over. en is is maar goed ook.

ze dacht dat dit USA was en het kon afkopen. .......
pi_219154468
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:42 schreef matthijst het volgende:

[..]
Hij heeft enorm veel voor de familie gedaan, hij wilde lief voor ze zijn. Heeft kinderen willen steunen. Jarenlang in een 'bepaalde' sfeer.

Geluidsopname: "ik vind het verschrikkelijk dat ze van mij walgt. En dat is ook niet waarom ik het gedaan heb, ik hou van haar, zoals ik van jou hou (moeder waarmee hij sex had)."

Niet als vader. Zij roept blijkbaar gevoelens in jou op....
"Ja dat klopt, dat verandert, dat is een proces"

"nou ja, tussen haar benen aangeraakt? Ik heb haar gestreeld. Het kan best zijn dat dat ongepast was, dat realiseer ik me heel goed".

Pauw vindt het allemaal ook maar vaag:
App 1: "ik heb keelontsteking dus kan je niet zoenen. Maar billen aanraken kan wel"
Uitleg: er was een spelletje dat moeder en dochter zich op de billen lieten slaan.

App 2: "wat goed zou helpen, een goeie vrijpartij"
App 3: "als je vriendje er niet is kun je het wel zelf doen"

Jeroen: en hij is erin mee gegaan.
Antwoord: nee, de grenzen zijn niet verlegd door hem. Hij ging er niet in mee |:(

Jeroen: waar is het Meisje? Het meisje ligt boven, bloot. En Marco loopt naar boven!
Knoops: er zit geen ontucht in het dossier.
Jeroen: de schets is wel dat dit in zo'n gezin gebeurt, maar wie bepaalt de grens?
Knoops: de moeder, hij is nooit een grens overgegaan.

Knoops zegt alleen maar: het bewijs zit niet in het dossier. Dat klopt maar was bij Ali B ook zo, toch veroordeeld.

Jeroen: waarom John niet opgeroepen?
Knoops: dat is onze taak niet :')
Snap je het nu een beetje?

Er is veel meer aan de hand, alleen deze zaak gaat om een specifieke aangifte. Daar komt een oordeel over.

En iedereen haalt er van alles bij, roept van alles. Maar nu moet de rechtbank gaan oordelen over de aangifte tegen Marco Borsato. Zo simpel is het.
pi_219154469
jullie weten. uiteineldelijk zijn er alleen verliezers in deze he?>

geen van beide gaat het ooit goed maken ondanks wat uitspraak is
pi_219154470
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 00:57 schreef kree het volgende:
jullie weten. uiteineldelijk zijn er alleen verliezers in deze he?>

geen van beide gaat het ooit goed maken ondanks wat uitspraak is
We gaan allemaal dood
pi_219154472
heb wel verteld he. had ook wel eens dingetje met minderjarig meisje. en is echt hier uitgebreid wel verteld en veroordeeld. kwam niks uit behalve verder chatten.

moet ik daarover ook veroordeeld worden?
pi_219154475
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 01:01 schreef kree het volgende:
heb wel verteld he. had ook wel eens dingetje met minderjarig meisje. en is echt hier uitgebreid wel verteld en veroordeeld. kwam niks uit behalve verder chatten.

moet ik daarover ook veroordeeld worden?
Heb je haar geapt dat ze zich moet gaan vingeren? Haar over de benen geaaid? Naar haar borsten gekeken omdat ze die telkens toonde en waarbij je terugkwam?
pi_219154480
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 01:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Heb je haar geapt dat ze zich moet gaan vingeren? Haar over de benen geaaid? Naar haar borsten gekeken omdat ze die telkens toonde en waarbij je terugkwam?
nou zover ging het niet eens omdat ik wist niet slim, tja.
pi_219154483
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 01:07 schreef kree het volgende:

[..]
nou zover ging het niet eens omdat ik wist niet slim, tja.
Nou dan is je situatie niet vergelijkbaar toch maat? En nee je hoeft niet veroordeeld te worden naar mijn mening als je met een minderjarige chat. Het gaat erom dat het in deze rechtzaak om meer gaat dan chatten
pi_219154485
had ze zelf dat gewild>?>>>. wss wel
\

maarja dat is dingetje dus wat Borsato mss ook in had moeten zien.
ik heb nooit tietjes gezien nl. laat staan het aanraken.
pi_219154487
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 01:08 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou dan is je situatie niet vergelijkbaar toch maat? En nee je hoeft niet veroordeeld te worden naar mijn mening als je met een minderjarige chat. Het gaat erom dat het in deze rechtzaak om meer gaat dan chatten
nouja precies dat dus, en daar vind ik die man schuldig aan dat ie wel deed.

Maarja nog maar de vraag hoever dat ging "strelen" is ook nog wel iets oppervlakkigs he en niet on. normaal zeker niet met musicals en etc. ff aai over de rug.
pi_219154488
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 01:08 schreef kree het volgende:
had ze zelf dat gewild>?>>>. wss wel
\

maarja dat is dingetje dus wat Borsato mss ook in had moeten zien.
ik heb nooit tietjes gezien nl. laat staan het aanraken.
Ja nou goed toch, het gaat er niet om als ze het zelf wil of niet. Een 4 jarige kan ook 'ja' zeggen op seksueel contact, betekent niet dat zij of hij enig idee heeft van wat het betekent. En we hebben met elkaar afgesproken dat onder de 18 jaar (misschien zijn er ook zaken mbt 16 jaar waar ik niet vanaf weet) dat we bepaalde gedragsregels hebben.
pi_219154490
ik denk die ma deed het erom en beïnvloede dochter om maar mee te gaan. ze deed dat uit de ma wil.

en dat is het hele foute hierin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')