Hoi Marco, ik ben helaas te oud voor je.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Joh, ga masturberen, zal je goed doen
Hoi Martin, geeft niks hoor. Tot 4 december schatquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoi Marco, ik ben helaas te oud voor je.
Dan kun je uitkleden en naast Kim Holland gaan staan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoi Marco, ik ben helaas te oud voor je.
Party als ie 3 maanden krijgtquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoi Martin, geeft niks hoor. Tot 4 december schat
Als je dit keer je kleren maar aanhoudtquote:
Fotoshoot voor de Candyquote:
Wat deed-ie dan dat niet mag van tante OvJ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:23 schreef kree het volgende:
tik op de vingers oke. maar die man is al veel meer gestraft als wat ik denk redelijk was voor wat ie eigenlijk deed.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat deed-ie dan dat niet mag van tante OvJ?
nou wmb de ma niet als ik zo alles hoor, maarja ik lees ook alleen wat ik lees.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat deed-ie dan dat niet mag van tante OvJ?
Da's niet zo veel hequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou wmb de ma niet als ik zo alles hoor, maarja ik lees ook alleen wat ik lees.
Maar ff serieus, hoezo een tik op de vingers?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:23 schreef kree het volgende:
tik op de vingers oke. maar die man is al veel meer gestraft als wat ik denk redelijk was voor wat ie eigenlijk deed.
Het woord 'denk' is hier van toepassing beste maat kree. Jij kan iets vinden, ik kan iets vinden, maar de wet maakt in dit geval uit omdat we als geheel dat afgesproken hebben (als het ware).quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:23 schreef kree het volgende:
zeg meer dus, als er een straf moet komen... mss heeft ie die allang al afbetaald door de ellende en einde carrière nu?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar ff serieus, hoezo een tik op de vingers?
Hij heeft iets strafbaars gedaan dus hij krijgt straf.
Hij heeft niks strafbaars gedaan dus hij is onschuldig.
Meer kleuren zijn er niet. Geen tikken op billen of vingers. Geen maatschappelijke straffen zoals het cancellen, het bedreigen van zijn kinderen.
Het is heel simpel, er ligt een aanklacht. Ze hebben gesproken en afwachten maar. 4 december de uitspraak.
Daar denkt menig Fok!ker anders over.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het woord 'denk' is hier van toepassing beste maat kree. Jij kan iets vinden, ik kan iets vinden, maar de wet maakt in dit geval uit omdat we als geheel dat afgesproken hebben (als het ware).
kree, hou op, please.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:31 schreef kree het volgende:
dat weegt wel dik op tegen 500 uur taakstraf?
Hij is nog steeds niet officieel veroordeeld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
zeg meer dus, als er een straf moet komen... mss heeft ie die allang al afbetaald door de ellende en einde carrière nu?
dat weegt wel dik op tegen 500 uur taakstraf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |