Zonder dat duidelijk is wat er op die foto's te zien is, is dat lastig te zeggen. Naar de politie stappen met beelden die niet strafbaar zijn is niet echt logisch.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is meer discutabel dat marco ze in zijn bezit had en er nooit mee naar de politie is gegaan of er een melding van heeft gemaakt.
Wat? Had hij die beelden jarenlang in zijn bezit?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is meer discutabel dat marco ze in zijn bezit had en er nooit mee naar de politie is gegaan of er een melding van heeft gemaakt.
Hij wil ze nu alleen maar tonen om zijn eigen hachje te redden.
En de rechters zullen dat echt doorzien.
Waarom, meneer Borsato, hebt u niet al jaren geleden afstand genomen? Bent u niet weg gegaan?
Ongetwijfeld zal dit in de uitspraak komen.
Wat een sukkel.
Ja ik weet niet zo goed waar dit vandaan wordt gehaald.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat? Had hij die beelden jarenlang in zijn bezit?
Missbutterfly zegt het en die heeft een hekel aan speculeren dus ik verwacht een hele goede bron.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed waar dit vandaan wordt gehaald.
Ik mag hopen dat die ongegeneerd met goede vrienden en zijn familie gaat eten in een trendy restaurant. Echt schijt aan John, Yvonne en dat Gore mokkel.quote:
Mag ie, na zulke beschuldigingen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:35 schreef Idisrom het volgende:
Marco's slotbetoog was veel te langdradig en veel te emotioneel.
Jammer dat hij als een echte flodder niet met een ouwe Amerikaanse bak naar de rechtbank kwam.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die ongegeneerd met goede vrienden en zijn familie gaat eten in een trendy restaurant. Echt schijt aan John, Yvonne en dat Gore mokkel.
Ruim de tijd genomen om bewijs te verzamelen wat er niet is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:45 schreef -river- het volgende:
Dat dit vier jaar op zich heeft laten wachten is zo belachelijk, er is geen hard strafbaar bewijs dus wat heeft het OM de afgelopen vier jaren dan gedaan.
Dat dit ooit tot een zaak is gekomen snap ik niet en de afgelopen 4 jaar snap ik al helemaal niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze hadden ook niet echt getuigen die het verhaal van Nathalie en dochter bevestigden.
Na die oproep van John in 2021 blijf het stil, misschien had John daar zelf ook conclusies aan kunnen trekken.
Er is bij dit soort zedenzaken zelden tot nooit hard strafbaar bewijs.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:45 schreef -river- het volgende:
Dat dit vier jaar op zich heeft laten wachten is zo belachelijk, er is geen hard strafbaar bewijs dus wat heeft het OM de afgelopen vier jaren dan gedaan.
En ondertussen en die gast 4 jaar lang kapot gemaakt door een boze jaloerse moeder.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ruim de tijd genomen om bewijs te verzamelen wat er niet is.
Vind het bijna schrijnend dat hier 4 jaar voor is uitgetrokken. En dan moeten we na vier jaar concluderen dat het bewijs flinterdun is.
Had Marco die ordners bewaard? Ik dacht dat die moeder die ordners bewaarde.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Bijzonder ook dat hij op het laatste moment met allemaal foto’s en filmpjes van moeder en dochter komt, ik neem aan van de tijd dat hij nog met ze omging. Pleit niet echt voor hem dat hij dus geen zorgmelding deed over wat hij te zien kreeg van ze. Naaktbeelden dus van de minderjarige dochter.
Weer dus het feit dat Marco het allemaal leuk en best vond. Totdat het tegen hem ging werken.
Met een beetje hulp van John van den Heuvel en onze Yvonne Coldeweijer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:51 schreef -river- het volgende:
[..]
En ondertussen en die gast 4 jaar lang kapot gemaakt door een boze jaloerse moeder.
De enige bron hiervan is MissButterfly, dus die zal het nog wel ff komen uitleggen denk ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Had Marco die ordners bewaard? Ik dacht dat die moeder die ordners bewaarde.
Wat ik las heeft hij die beelden gevonden op een werklaptop die die moeder na haar ontslag heeft teruggegeven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoeft niet de minderjarige dochter te zijn, het gaat om een periode van dat ze 15 was t/m 20 jaar, dus het kan materiaal zijn van dat ze al meerderjarig was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Bijzonder ook dat hij op het laatste moment met allemaal foto's en filmpjes van moeder en dochter komt, ik neem aan van de tijd dat hij nog met ze omging. Pleit niet echt voor hem dat hij dus geen zorgmelding deed over wat hij te zien kreeg van ze. Naaktbeelden dus van de minderjarige dochter.
Weer dus het feit dat Marco het allemaal leuk en best vond. Totdat het tegen hem ging werken.
Ja schandalig hoe haal je het in je kop om iemand zo kapot te maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van John van den Heuvel en onze Yvonne Coldeweijer.
Ja kapot maken is ook echt kapot maken bij Nathalie. Zou ze achter de bedreigingen van die kinderen van Marco gezeten hebben?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:52 schreef prullebakker het volgende:
Bizarre dagen... de afgang van Marco Borsato. Ik heb het met hem te doen. Je zal er maar zitten als grootste artiest van Nederland. Jezelf verdedigen over ranzige appjes, al die andere details die naar buiten komen.. naakt behangen, complimenteren over borsten bij minderjarigen. De lijst is eindeloos.,,
Logisch dat Leontine en aanhang 'even verderop' zaten, ik zou hier als ex ook niet willen. Je staat compleet voor lul.
Achterlijk wijf met je debiele Engelse woorden praat gewoon normaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:35 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of dat filmpje van de ex van Luca Borsato hier al stond, maar hier is het:
[ tiktok ]
Ze denkt echt een relevant punt te makenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:35 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of dat filmpje van de ex van Luca Borsato hier al stond, maar hier is het:
[ tiktok ]
Ehhh ik heb het over de acties die Marco als volwassen man heeft uitgevoerd. Niet over het ggz-gezin. Of heeft hij zelf ook een afwijking?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja kapot maken is ook echt kapot maken bij Nathalie. Zou ze achter de bedreigingen van die kinderen van Marco gezeten hebben?
https://www.flair.nl/juic(...)eigementen~bd189111/
Nee het lijkt hier nu redelijk erbij te worden verzonnen dat hij al jaren in het bezit was van mappen vol foto's enz van een naakt minderjarig meisje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |