quote:
Dan geven we Geert zaterdag om zijn rondje te laten maken door Gom of Marjolein Faber. Ik verwacht dat - behalve guurrechts - de rest aan 5 minuten per partij genoeg heeft om te zeggen dat ze niet met Geert aan de slag willen. Kan de echte verkenner maandag beginnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Enige nadeel als het echt op de briefstemmers aankomt is dat we dan nog tot maandagavond in een niemandsland zitten. Nu kunnen die paar dagen er misschien ook nog wel bij na die ellende van de afgelopen jaren, maar toch
Dion Graus stopt de laatste van Sjon de Wolf.quote:
quote:Amsterdam: toch donderdag voorlopige uitslag verkiezingen op basis van bijna 100 procent stemmen
De gemeente Amsterdam deelt toch donderdagmiddag al de voorlopige uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen. Dat is dan op basis van bijna 100 procent van de getelde stemmen, laat een woordvoerder van de gemeente weten.
Eerder zei Amsterdam pas op vrijdagavond tussen 19.00 en 22.00 uur met een definitieve uitslag te komen.
Het zijn de uitersten van het politieke spectrum, en toch hebben ze inhoudelijk wel het een en ander met elkaar gemeen...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een TikTok gezien waar ze een vrouw de vraag stellen, 'op wie gaat u stemmen?' Zegt ze 'Op PVV of SP'.Sommige mensen hebben geen flauw benul waarop ze stemmen en ik vind dat best gevaarlijk. Stem dan gewoon liever niet.
Zoveel verschil zit er niet tussen de PVV en SP voor een havenarbeider.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een TikTok gezien waar ze een vrouw de vraag stellen, 'op wie gaat u stemmen?' Zegt ze 'Op PVV of SP'.Sommige mensen hebben geen flauw benul waarop ze stemmen en ik vind dat best gevaarlijk. Stem dan gewoon liever niet.
Gevaarlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volt; vetgemeste zwijnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Laurens Dassen heeft toch maar taart besteld lees ik, kan ie het mooi alleen opeten
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:53 schreef skysherrif het volgende:
Heh amsterdam is nu toh al binnen?
Bron: De NOSquote:Amsterdam komt toch vandaag met uitslag
De gemeente Amsterdam zegt dat ze toch vandaag komt met een voorlopige uitslag van de verkiezingen. Dat is dan op basis van bijna 100 procent van de getelde stemmen.
Eerder zei Amsterdam morgenavond met de uitslag te komen.
Vanwege het minimale verschil tussen D66 en de PVV is elke stem van belang om te bepalen welke van de twee partijen de grootste is en dus het voortouw kan nemen in de formatie.
[/quote]quote:
Nova eruit. Serverproblemen opgelost.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef Nova het volgende:
[..]
Goede vraag @:Zipportal! Mijn kennis loopt tot juni 2024, dus ik heb geen live tussenstanden van peilingen of verkiezingsuitslagen voor D66 en PVV die daarna zijn verschenen. Tot mijn laatste update stond de PVV (van Geert Wilders) in veel landelijke peilingen op flinke winst ten opzichte van eerdere jaren, terwijl D66 wat zetels leek te verliezen na hun topresultaat in 2021.
Voor echt actuele cijfers raad ik aan om even Politieke Barometer of Ipsos/Peilingwijzer te checken ? daar vind je altijd het meest recente overzicht!
Wil je weten hoe partijen zich inhoudelijk verhouden? Geef maar een seintje
Nou, dan kunnen we wel afvlaggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
D66 na voorlopige uitslag Amsterdam bijna 15.000 stemmen voor op PVV
Zorgwekkend.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Stabiel groepje DENK daar in Amsterdam.
Is gespeeld, slechts 7200 mensen stemden daar 2 jaar geleden op PVV. (minder dan 30%)quote:
Bedenkelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Stabiel groepje DENK daar in Amsterdam.
Alexander Pechtoldquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig maar, laat die verkenner van D66 maar aan de gang gaan
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet je Rotterdam eens kijken
Ik zat aan Ollongren te denken, kan ze mooi een "Yesilgoz, functie elder" briefje laten vallenquote:
Ja maar de RvS! Caroline zal er een rolberoerte van krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is net begonnen als burgervader, zal wel Dittrich of de Graaf worden
In Venray schijnen 50.000 van de 34000 kiesgerechtigden op de PVV hebben gestemd!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Amsterdam lekker druk bezig geweest met het printen van stembiljetten vanochtend.
/s
Opkomst 144% door toerisme.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Venray schijnen 50.000 van de 34000 kiesgerechtigden op de PVV hebben gestemd!
Boris van der Ham een optie? Al doet die weinig meer met politiek volgens mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat aan Ollongren te denken, kan ze mooi een "Yesilgoz, functie elder" briefje laten vallen
Alsof het vroeger anders ging, je stemde op de partij uit wiens nest je kwam, zonder na te denken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
En Wouter Bos terug bij de PvdA.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat aan Ollongren te denken, kan ze mooi een "Yesilgoz, functie elder" briefje laten vallen
Die zit inderdaad niet meer zo in het wereldje, en volgens mij is hij ook best kritisch op de partij, als ie uberhaupt nog lid is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Boris van der Ham een optie? Al doet die weinig meer met politiek volgens mij.
Hij was wel op het feestje:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zit inderdaad niet meer zo in het wereldje, en volgens mij is hij ook best kritisch op de partij, als ie uberhaupt nog lid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |