Nee maar wel veel negers!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mensen op Bonaire op een asielpartij zoals de PVV zouden stemmen eigenlijk, hebben ze daar last van blanke gelukszoekers?

Waarschijnlijk Nederlanders die naar Bonaire gegaan zijn vanwege alle buitenlanders hier. Zie je ook veel in Spanje en Hongarije.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mensen op Bonaire op een asielpartij zoals de PVV zouden stemmen eigenlijk, hebben ze daar last van blanke gelukszoekers?

Die partij moet zichzelf ook gewoon lekker weer opheffen. Soort van D66-plus waardoor er nog weer meer fragmentatie in het landschap komt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Laurens Dassen heeft toch maar taart besteld lees ik, kan ie het mooi alleen opeten

Oh dus die mensen doen als economische vluchteling datgene wat ze anderen verwijtenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Nederlanders die naar Bonaire gegaan zijn vanwege alle buitenlanders hier. Zie je ook veel in Spanje en Hongarije.

Bejaarde Henk die zijn huis ooit kocht voor 10.000 gulden en deze weer heeft verkocht voor 5 ton, een hekel heeft aan immigranten en daarom zelf maar emigreert.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef TheVulture het volgende:

Oke, agree, het is niet vreemd. Het zorgt alleen tot meer verwarring bij deze autistquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom is dat vreemd? Je wilt juist de meest up to date informatie en niet dat je tot morgen zou moeten wachten totdat je 500.000 stemmen van Amsterdam er pas bij zou doen, dat zou gewoon een erg slechte manier van prognoses maken zijn en ja Almere zit er ook al bij (voor zover geteld).

Maar het zijn concrete cijfers vanuit Amsterdam en Almere alleen nog niet compleet. Prognose is gewoon de getelde stemmen die gecommuniceerd zijn. Dus bij die 1984 stemmen verschil zit 80% van Amsterdam al bij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Oke, agree, het is niet vreemd. Het zorgt alleen tot meer verwarring bij deze autistwant zitten er nu in die 1984 stemmen verschil bij de NOS nou wél of níet de stemmen erbij van gemeentes die nog niet 100% geteld zijn? Aangezien ik momenteel alleen NOS volg, en ik dacht dus dat die uitslagen presenteerden op 100% concrete cijfers (dus alleen 100% getelde gemeentes) ipv deels prognoses...

De uitgegeven tussenstand van die gemeentes zit daar gewoon bijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Oke, agree, het is niet vreemd. Het zorgt alleen tot meer verwarring bij deze autistwant zitten er nu in die 1984 stemmen verschil bij de NOS nou wél of níet de stemmen erbij van gemeentes die nog niet 100% geteld zijn? Aangezien ik momenteel alleen NOS volg, en ik dacht dus dat die uitslagen presenteerden op 100% concrete cijfers (dus alleen 100% getelde gemeentes) ipv deels prognoses...

vziw alleen van amsterdam een tussenstand en de rest 100%quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]

Kan zijn dat je tijdelijk daar werkt, bijvoorbeeld 5 jaar, en dat je bij terugkomst in Nederland een bepaald land wil treffen naar PVV visie. Of de gedachte: geld naar Midden-Oosten en Afrika vluchtelingen/gelukszoekers gaat ten koste van geld naar daar. Er is immers gebleken dat voor bepaalde partijen geld uitgeven aan arme mensen buiten het eigen koninkrijk meer deugpunten oplevert.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef TheVulture het volgende:

Dank voor de verduidelijking.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar het zijn concrete cijfers vanuit Amsterdam en Almere alleen nog niet compleet. Prognose is gewoon de getelde stemmen die gecommuniceerd zijn. Dus bij die 1984 stemmen verschil zit 80% van Amsterdam al bij.

Er zitten daar veel illegale Venezolanen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef TheVulture het volgende:

Sudden death genot.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:29 schreef Zorro het volgende:
Ik ga voor een exact gelijke uitslag.
Gewoon.

Ik denk dat D66 dat uiteindelijk wel gaat winnen... zou voor het hele proces wel ook heel wenselijk zijn. Nu al weer geen zin in een roepende en schreeuwende Wilders. Ik hoop ook dat het gat groot genoeg is om geen hertellingen te gaan eisenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef Remco het volgende:
Dat gaat echt nog wel ongekend spannend worden. Venray waarschijnlijk met grote voorsprong naar PVV, ook in Almere zullen ze verder uitlopen. Amsterdam en de briefstemmers naar D66.
Saba en Sint Eustacius zijn bij elkaar 1000 stemmen dat zal het hem niet doen. Zag bij de NOS ook dat Hilversum er nog niet helemaal bij zat al lees ik daar verder niets meer over. Dat zal weer positief zijn voor Jetten.

De vorige verkiezingen zat er rond de 5835 stemmen verschil (in het voordeel van de PVV) tussen de twee partijen in Venray. Dat zal deze keer wel een stuk minder zijn waarschijnlijk. Almere schijnt nog maar 4% zijn dat nog geteld moet worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dank voor de verduidelijking.
De vraag is dus of het resterende verschil in Amsterdam hoger wordt dan het overschot aan PVV-stemmen in Almere en Venray, inclusief het huidige voordeel van de PVV. Even geen rekening houdende met Antillen en briefstemmers...

Als het echt tot morgenavond gaat duren voordat Amsterdam geteld is, heeft die vergadering morgen meteen een flinke lading. Iedereen weet dat na Amsterdam en de poststemmen D66 zal winnen terwijl de PVV op dat moment mogelijk voor staat. Gaan de andere partijen dan tot na dinsdag wachten om een verkenner aan te wijzen of heeft de meerderheid ballen en zeggen ze: sorry Geert maar het is aan D66.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
De vorige verkiezingen zat er rond de 5835 stemmen verschil (in het voordeel van de PVV) tussen de twee partijen in Venray. Dat zal deze keer wel een stuk minder zijn waarschijnlijk. Almere schijnt nog maar 4% zijn dat nog geteld moet worden.
Als de overige stemmen in Amsterdam hetzelfde wordt verdeeld dan wat nu al geteld is dan zou D66 er rond de 13900 meer stemmen bij krijgen t.o.v. de PVV. Briefstemmers kunnen ook gewoon het verschil maken, die moet je niet negeren. Ik zie dus ook niet in hoe het nog echt spannend kan worden.

Misschien zoeken ze nog wat D66 stemmen in Amsterdam.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als het echt tot morgenavond gaat duren voordat Amsterdam geteld is, heeft die vergadering morgen meteen een flinke lading. Iedereen weet dat na Amsterdam en de poststemmen D66 zal winnen terwijl de PVV op dat moment mogelijk voor staat. Gaan de andere partijen dan tot na dinsdag wachten om een verkenner aan te wijzen of heeft de meerderheid ballen en zeggen ze: sorry Geert maar het is aan D66.

Enige nadeel als het echt op de briefstemmers aankomt is dat we dan nog tot maandagavond in een niemandsland zitten. Nu kunnen die paar dagen er misschien ook nog wel bij na die ellende van de afgelopen jaren, maar tochquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
De vorige verkiezingen zat er rond de 5835 stemmen verschil (in het voordeel van de PVV) tussen de twee partijen in Venray. Dat zal deze keer wel een stuk minder zijn waarschijnlijk. Almere schijnt nog maar 4% zijn dat nog geteld moet worden.
Als de overige stemmen in Amsterdam hetzelfde wordt verdeeld dan wat nu al geteld is dan zou D66 er rond de 13900 meer stemmen bij krijgen t.o.v. de PVV. Briefstemmers kunnen ook gewoon het verschil maken, die moet je niet negeren. Ik zie dus ook niet in hoe het nog echt spannend kan worden.

Penalties.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:29 schreef Zorro het volgende:
Ik ga voor een exact gelijke uitslag.
Gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |