abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219148262
Ik snap niet zo goed waarom mensen op Bonaire op een asielpartij zoals de PVV zouden stemmen eigenlijk, hebben ze daar last van blanke gelukszoekers? :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!fotograaf donderdag 30 oktober 2025 @ 11:57:57 #27
842 Zorro
Z
pi_219148277
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mensen op Bonaire op een asielpartij zoals de PVV zouden stemmen eigenlijk, hebben ze daar last van blanke gelukszoekers? :+
Nee maar wel veel negers!

:+
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219148284
quote:
Waarschijnlijk Nederlanders die naar Bonaire gegaan zijn vanwege alle buitenlanders hier. Zie je ook veel in Spanje en Hongarije.
pi_219148295
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Laurens Dassen heeft toch maar taart besteld lees ik, kan ie het mooi alleen opeten _O-
Die partij moet zichzelf ook gewoon lekker weer opheffen. Soort van D66-plus waardoor er nog weer meer fragmentatie in het landschap komt.
Het zou voor de Nederlandse politiek absoluut niet verkeerd zijn als wat partijen opgeheven worden of fuseren. Het zou aan de rechterzijde ook helpen als men daar consolideert. Zo'n BBB voegt ook geen reet toe. Helemaal niet nu ze gewoon PVV-light zijn geworden. JA21 is nu weer verlosser-light, maar met Eerdmans is onenigheid doorgaans ook niet ver weg. FvD blijft zelfs de rest in die hoek ver bij uit de buurt doorgaans. Maar daar zit effectief een partij die zetelaantallen haalt die andere partijen al lang niet meer halen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219148297
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:58 schreef -0- het volgende:

[..]
Waarschijnlijk Nederlanders die naar Bonaire gegaan zijn vanwege alle buitenlanders hier. Zie je ook veel in Spanje en Hongarije.
Oh dus die mensen doen als economische vluchteling datgene wat ze anderen verwijten :+
pi_219148303
quote:
Bejaarde Henk die zijn huis ooit kocht voor 10.000 gulden en deze weer heeft verkocht voor 5 ton, een hekel heeft aan immigranten en daarom zelf maar emigreert.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219148382
PVDA/GL vandaag nog geen nieuwe fractieleider zegt de NOS, kunnen ze ook weer niet te lang mee gaan wachten.
pi_219148463
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom is dat vreemd? Je wilt juist de meest up to date informatie en niet dat je tot morgen zou moeten wachten totdat je 500.000 stemmen van Amsterdam er pas bij zou doen, dat zou gewoon een erg slechte manier van prognoses maken zijn en ja Almere zit er ook al bij (voor zover geteld).
Oke, agree, het is niet vreemd. Het zorgt alleen tot meer verwarring bij deze autist :@ want zitten er nu in die 1984 stemmen verschil bij de NOS nou wél of níet de stemmen erbij van gemeentes die nog niet 100% geteld zijn? Aangezien ik momenteel alleen NOS volg, en ik dacht dus dat die uitslagen presenteerden op 100% concrete cijfers (dus alleen 100% getelde gemeentes) ipv deels prognoses...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_219148479
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Oke, agree, het is niet vreemd. Het zorgt alleen tot meer verwarring bij deze autist :@ want zitten er nu in die 1984 stemmen verschil bij de NOS nou wél of níet de stemmen erbij van gemeentes die nog niet 100% geteld zijn? Aangezien ik momenteel alleen NOS volg, en ik dacht dus dat die uitslagen presenteerden op 100% concrete cijfers (dus alleen 100% getelde gemeentes) ipv deels prognoses...
Maar het zijn concrete cijfers vanuit Amsterdam en Almere alleen nog niet compleet. Prognose is gewoon de getelde stemmen die gecommuniceerd zijn. Dus bij die 1984 stemmen verschil zit 80% van Amsterdam al bij.
pi_219148485
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
De uitgegeven tussenstand van die gemeentes zit daar gewoon bij
pi_219148499
Dat gaat echt nog wel ongekend spannend worden. Venray waarschijnlijk met grote voorsprong naar PVV, ook in Almere zullen ze verder uitlopen. Amsterdam en de briefstemmers naar D66.
Saba en Sint Eustacius zijn bij elkaar 1000 stemmen dat zal het hem niet doen. Zag bij de NOS ook dat Hilversum er nog niet helemaal bij zat al lees ik daar verder niets meer over. Dat zal weer positief zijn voor Jetten.
pi_219148507
Amsterdam gewoon niet meetellen. Buiten de tijd.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 12:22:21 #38
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_219148525
quote:

[..]
vziw alleen van amsterdam een tussenstand en de rest 100%
pi_219148559
quote:
Kan zijn dat je tijdelijk daar werkt, bijvoorbeeld 5 jaar, en dat je bij terugkomst in Nederland een bepaald land wil treffen naar PVV visie. Of de gedachte: geld naar Midden-Oosten en Afrika vluchtelingen/gelukszoekers gaat ten koste van geld naar daar. Er is immers gebleken dat voor bepaalde partijen geld uitgeven aan arme mensen buiten het eigen koninkrijk meer deugpunten oplevert.
pi_219148578
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar het zijn concrete cijfers vanuit Amsterdam en Almere alleen nog niet compleet. Prognose is gewoon de getelde stemmen die gecommuniceerd zijn. Dus bij die 1984 stemmen verschil zit 80% van Amsterdam al bij.
Dank voor de verduidelijking.
De vraag is dus of het resterende verschil in Amsterdam hoger wordt dan het overschot aan PVV-stemmen in Almere en Venray, inclusief het huidige voordeel van de PVV. Even geen rekening houdende met Antillen en briefstemmers...
The only way you can be original, is to be yourself.
  FOK!fotograaf donderdag 30 oktober 2025 @ 12:29:38 #41
842 Zorro
Z
pi_219148601
Ik ga voor een exact gelijke uitslag.

Gewoon.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219148627
quote:
Er zitten daar veel illegale Venezolanen.

Grote problemen met handhaving in Caribisch Nederland, te weinig agenten Bonaire
  Moderator donderdag 30 oktober 2025 @ 12:36:20 #43
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219148653
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:29 schreef Zorro het volgende:

Gewoon.
Sudden death genot.
What can change the nature of a man?
pi_219148665
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef Remco het volgende:
Dat gaat echt nog wel ongekend spannend worden. Venray waarschijnlijk met grote voorsprong naar PVV, ook in Almere zullen ze verder uitlopen. Amsterdam en de briefstemmers naar D66.
Saba en Sint Eustacius zijn bij elkaar 1000 stemmen dat zal het hem niet doen. Zag bij de NOS ook dat Hilversum er nog niet helemaal bij zat al lees ik daar verder niets meer over. Dat zal weer positief zijn voor Jetten.
Ik denk dat D66 dat uiteindelijk wel gaat winnen... zou voor het hele proces wel ook heel wenselijk zijn. Nu al weer geen zin in een roepende en schreeuwende Wilders. Ik hoop ook dat het gat groot genoeg is om geen hertellingen te gaan eisen :P
pi_219148690
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Dank voor de verduidelijking.
De vraag is dus of het resterende verschil in Amsterdam hoger wordt dan het overschot aan PVV-stemmen in Almere en Venray, inclusief het huidige voordeel van de PVV. Even geen rekening houdende met Antillen en briefstemmers...
De vorige verkiezingen zat er rond de 5835 stemmen verschil (in het voordeel van de PVV) tussen de twee partijen in Venray. Dat zal deze keer wel een stuk minder zijn waarschijnlijk. Almere schijnt nog maar 4% zijn dat nog geteld moet worden.

Als de overige stemmen in Amsterdam hetzelfde wordt verdeeld dan wat nu al geteld is dan zou D66 er rond de 13900 meer stemmen bij krijgen t.o.v. de PVV. Briefstemmers kunnen ook gewoon het verschil maken, die moet je niet negeren. Ik zie dus ook niet in hoe het nog echt spannend kan worden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 30 oktober 2025 @ 12:45:36 #46
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219148750

🧐
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219148813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
De vorige verkiezingen zat er rond de 5835 stemmen verschil (in het voordeel van de PVV) tussen de twee partijen in Venray. Dat zal deze keer wel een stuk minder zijn waarschijnlijk. Almere schijnt nog maar 4% zijn dat nog geteld moet worden.

Als de overige stemmen in Amsterdam hetzelfde wordt verdeeld dan wat nu al geteld is dan zou D66 er rond de 13900 meer stemmen bij krijgen t.o.v. de PVV. Briefstemmers kunnen ook gewoon het verschil maken, die moet je niet negeren. Ik zie dus ook niet in hoe het nog echt spannend kan worden.
Als het echt tot morgenavond gaat duren voordat Amsterdam geteld is, heeft die vergadering morgen meteen een flinke lading. Iedereen weet dat na Amsterdam en de poststemmen D66 zal winnen terwijl de PVV op dat moment mogelijk voor staat. Gaan de andere partijen dan tot na dinsdag wachten om een verkenner aan te wijzen of heeft de meerderheid ballen en zeggen ze: sorry Geert maar het is aan D66.
pi_219148820
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:52 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Als het echt tot morgenavond gaat duren voordat Amsterdam geteld is, heeft die vergadering morgen meteen een flinke lading. Iedereen weet dat na Amsterdam en de poststemmen D66 zal winnen terwijl de PVV op dat moment mogelijk voor staat. Gaan de andere partijen dan tot na dinsdag wachten om een verkenner aan te wijzen of heeft de meerderheid ballen en zeggen ze: sorry Geert maar het is aan D66.
Misschien zoeken ze nog wat D66 stemmen in Amsterdam.
Dat het tellen zo lang duurt daar
pi_219148823
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef Felagund het volgende:

[..]

Enige nadeel als het echt op de briefstemmers aankomt is dat we dan nog tot maandagavond in een niemandsland zitten. Nu kunnen die paar dagen er misschien ook nog wel bij na die ellende van de afgelopen jaren, maar toch :P
  donderdag 30 oktober 2025 @ 12:55:18 #50
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219148828
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 12:29 schreef Zorro het volgende:

Gewoon.
Penalties.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')