Gewoon the steal stoppen en wat stemmen laten vinden ergens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stel dat het verschil ~1.000 stemmen is, kan een partij dan om een hertelling vragen? Want dan zitten we nog dagen te wachten. Of mss weken?
Die buitenlandse stemmen waren toch al geteld?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
PVV loopt nu in, gaat er misschien nog even overheen. Maar het restant Amsterdam en de buitenlandse stemmen gaan bepalen dat D66 de grootste wordt.
En het torentje bestormen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon the steal stoppen en wat stemmen laten vinden ergens.
Nog even los van het gegeven dat de lijst van eerdmans en co vooral bestaat uit meer of minder leugenachtige opportunisten, met welke poppetjes zouden ze 35 stoeltjes gaan vullen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben het er op zich wel mee eens dat het mooi was geweest als JA21 veel groter was geworden. Een JA21 met 35 zetels kan echt iets uitrichten natuurlijk. En ze hebben niet dat extreemrechtse imago.
Dat lijkt mij een fout:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Opvallend: opkomst in Bloemendaal 30% lager. Sinkhole?
Volgens de NOS opkomst 88% dus niets aan de handquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een fout:
https://www.heemsteder.nl/opkomst-bloemendaal-869/
Daarom wil D66 een vermogensbelasting voor miljonairs:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:15 schreef Faraday01 het volgende:
Bloemendaal naar D66, dat heb ik nog nooit gezien
Nanninga zou ik met uitspraken als "dobbernegers" toch niet echt salonfahig rechts willen noemenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben het er op zich wel mee eens dat het mooi was geweest als JA21 veel groter was geworden. Een JA21 met 35 zetels kan echt iets uitrichten natuurlijk. En ze hebben niet dat extreemrechtse imago.
Als dat zo is, ga ik mijn huis aflossen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Daarom wil D66 een vermogensbelasting voor miljonairs:
Deze geldt voor mensen met een vermogen boven de 1 miljoen euro in box 3 (de eigen woning telt dus niet mee).
Boven de 2 miljoen gaat een hoger tarief gelden.
Holy fuck lol, 29%? Dat is nog 4% meer dan Haarlemquote:
Wat is het tarief dat D66 wil hanteren?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Daarom wil D66 een vermogensbelasting voor miljonairs:
Deze geldt voor mensen met een vermogen boven de 1 miljoen euro in box 3 (de eigen woning telt dus niet mee).
Boven de 2 miljoen gaat een hoger tarief gelden.
Geen idee, heb het van: https://d66.nl/nieuws/eerlijk-delen-om-samen-vooruit-te-komen/quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:21 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wat is het tarief dat D66 wil hanteren?
Mooi staaltje spindoctering hiero: "Daarom zegt D66: de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. We zorgen dat vermogen op een eerlijke manier wordt belast."quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Geen idee, heb het van: https://d66.nl/nieuws/eerlijk-delen-om-samen-vooruit-te-komen/
Ik heb ook weinig met de CU maar Ceder is een kwalitatief goed kamerlid net als Grinwis. Daar heb je inhoudelijk meer aan dan aan 25 PVV'ersquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:22 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn voor Mirjam Bikker en Don Ceder dat de CU op 3 blijft staan, vind dat toch ondanks dat ik weinig kan met hun kerkelijke standpunten toch een fijne partij om erbij te hebben
O ik las net bij de NOS:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die buitenlandse stemmen waren toch al geteld?
VVD is wel erg naar rechts geschoven de laatste jaren om kiezers bij de PVV weg te houden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:22 schreef TAmaru het volgende:
Het is wel opvallend dat zoveel mensen blijkbaar heel makkelijk heen en weer bewegen tussen VVD en D66. Er werd wel eens beweerd dat die partijen dichtbij elkaar zitten op het spectrum, maar ik vind dat de verschillen toch erg groot zijn.
Daarmee is het totaal niet meer spannend want daar zal de verhouding D66-PVV zo maar 4 of 5 staat tot 1 zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
O ik las net bij de NOS:
"Ook het resultaat van de ruim 135.000 briefstemmers uit het buitenland die een stembiljet hebben aangevraagd volgt nog."
Voor veel mensen is minder islam en minder buitenlanders nu eenmaal het belangrijkst.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef Revanches het volgende:
Toch triest om te zien dat er zoveel rechtse partijen zijn die stemmen hebben gekregen en ons land de afgrond in boren door te bezuinigen op zorg, onderwijs etc. En het is al zo verschrikkelijk in de zorg. En mensen maar juichen dat links verliest...
Ik vind het dan ook helemaal niet zo spannend (als dat klopt), aangezien er nog tienduizenden stemmen uit Amsterdam moeten binnenkomen én de briefstemmers uit het buitenland. Die gaan ruim over de paar duizend verschillen heen die we nog her en der binnenkrijgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daarmee is het totaal niet meer spannend want daar zal de verhouding D66-PVV zo maar 4 of 5 staat tot 1 zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |