quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:49 schreef lekkergestemd het volgende:
draaien ze nu Ali B bij de d66?
Mhaw niet mee eens, Christelijk gedachtengoed is in principe niet zo veel mis mee, maar de scheiding tussen kerk en staat dient wel stand te houden, in het verleden was dat bij het CDA niet zo'n probleem, met Bontenbal is dat wel een stuk meer naar de Kerk leidend gewordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De C in het CDA is het zelfde als de M in de moslimpartij
bedankt elanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:50 schreef Elan het volgende:
Jetten wil over links dat is niet wat Nederland wil
Ik ben Nederlander en ik wil dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:50 schreef Elan het volgende:
waaromquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander en ik wil dat.
Omtzigt is geen bestuurder en geen leider, dus nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
RIP Omtzigt, zou het inderdaad goed gedaan hebben in een nieuwe coalitie, zou hem sieren om terug te keren in het CDA als minister (alhoewel het nu natuurlijk een beetje te laat is)
of tactiekquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Best wel een aparte move of het moet alleen voor zijn achterban zijn.
Om Raf Coppens the citeren: "Als er dan zoiets bestaat als een volksmond, waarom kan zij dan niet pijpen?"quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:50 schreef Elan het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:50 schreef Elan het volgende:
de coalitiegenoten niet , met woke GL valt niets deugdelijks te doen, met hun weilanden maniequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor 'Nederland'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:50 schreef Elan het volgende:
het maakt wel uit voor de publieke opiniequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:52 schreef cosmosis het volgende:
Centrum links of Centrum rechts kabinet maakt niet extreem veel uit, echter heeft Centrum links gewoon minder mogelijkheden
Heel Nederland?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:50 schreef Elan het volgende:
O het gaat niet om mij maar ze hebben dat onderzocht en blijkbaar wil een meerderheid van de mensen desgevraagd het liefst een rechts kabinet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Welke coalitiegenoten? Er is nog geen coalitiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de coalitiegenoten niet , met woke GL valt niets deugdelijks te doen, met hun weilanden manie
we moeten gaan bouwen
Je snapt niet zo veel van verkiezingen in Nederland? Of waarom kom je met deze irrelevante onzin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |