Hij blijft voor altijd de eerste premier van Nederland van wie de naam tevens een volzin is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Wat denken jullie. Gaan we ooit nog iets van Dick Schoof horen?
Ik denk dat het nu vooral Denk is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:54 schreef NailQueen het volgende:
En een draaideur iets probeerde met zijn achternaam.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij blijft voor altijd de eerste premier van Nederland van wie de naam tevens een volzin is.
Neuh. Misschien als ie dood isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Ja. En bij beide keuzes qua formatie zul je zien dat bij de volgende verkiezingen D66, CDA en PvdA/GL of JA21 enorm afgestraft gaat worden, maar de VVD natuurlijk niet. Zou mij niets verbazen als die dan weer de grootste worden...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
Het kost toch veel moeite om die VVD weg te krijgen he. Het lijkt wel onkruid. Mensen blijven er gewoon op stemmen, maakt niet uit hoe slecht ze het doen.
Tot welk getal ben je gekomen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
Whooohooo!
Ben net terug met tellen en als ik de tv aanzet, zie ik dat het er goed uit ziet voor Nederland!
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
241 voor D66 van de 1075 stemmen. Dat is best een aantal, zeker voor 'mijn' stad.
Ik ben ook zeer benieuwd hoe de SGP het heeft gedaan in Urkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, in Hierden is CDA waarschijnlijk de grootste geworden. Dat lijkt me eigenlijk wel logisch
Hopelijk goed. Dat is beter dan PVVquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer benieuwd hoe de SGP het heeft gedaan in Urk
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk goed. Dat is beter dan PVV
Forum lijkt nu zelfs op plus vier uit te komenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
Boh, ik moet een heel topic bijlezen. Het viel me op hoeveel stemmen Forum weer kreeg. Hoe dan? Hoezo is die partij niet een keer weg
PVV - 12
JA21 +8
FvD +3
50Plus +2
Tja... Op het eerste oog zag het er goed uit, maar ik zie dat veel sympathieke ploegen zetels verliezen. Blij met D66, maar zonde van een Volt, van een PvdA-GL en van een BIJ1, dat het gewoon niet redt. NSC is weg. Lekker. Terecht. CDA is absurd groot. Waarom stemt iedereen op die bekrompen lul? Dat hij zich fatsoenlijk noemt, betekent niet dat hij fatsoenlijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |