Ik tuin daar niet in. Ik stem weer op D66 als links weer floreert.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het 2021 all over again.
Dit heb ik ze al zo vaak proberen uit te leggenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:32 schreef DiegoFuser het volgende:
Ach de altijd naïeve D66 stemmers die dachten lekker progressief te stemmen. Lig je binnen enkele uren na het sluiten van de stembussen weer met conservatief rechts in bed.
'Mijn' partij wint en toch vind ik het weer een kloteavond.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:39 schreef Marcoss het volgende:
Dit topic bij een verkiezingsavond.. het levert toch altijd
We zijn dus overgeleverd aan de gratie van 50 plusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.coalitiemaker(...)dD+SP+CU+Volt+50plus
77 zetels!
Twee zetels van VVD naar Gl/PvdA en ik was eigenlijk best wel content geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Mijn' partij wint en toch vind ik het weer een kloteavond.
3.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee zetels van VVD naar Gl/PvdA en ik was eigenlijk best wel content geweest
Boomsma als minister. Heel erg leuk!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jetten sorteert vast voor op JA21.
Hebben ze daar iemand nodig die koffie gaat halen dan?quote:
Denk!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn dus overgeleverd aan de gratie van 50 plus
Wie zijn die mensen in godsnaam
JA21?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Mijn' partij wint en toch vind ik het weer een kloteavond.
Ik wens een stabiel middenkabinet dat de problemen oplost maar wel kritisch is op het huidige migratiebeleid.quote:
VVD is inderdaad wel enorm jammer. Iets grotere GL/PvdA en je hebt zowaar een stabiele basis met CDA en D66. Maar alles al beter dan twee jaar geleden zonder een walgelijk grote PVV, BBB en NSC.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee zetels van VVD naar Gl/PvdA en ik was eigenlijk best wel content geweest
Je gaat met de VVD, CDA en JA21 drie extreemrechtse partijen krijgen aangevoerd door de collaborateurs van D66.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wens een stabiel middenkabinet dat de problemen oplost maar wel kritisch is op het huidige migratiebeleid.
En het liefst zonder dorpsidioot Eerdmans.
CDA extreemrechts noemen is zelfs voor jouw standaarden overdrevenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gaat met de VVD, CDA en JA21 drie extreemrechtse partijen krijgen aangevoerd door de collaborateurs van D66.
Veel plezier ermee.
Waarom zijn we opeens allemaal vergeten dat het oerconservatieve christenfundamentalisten zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
CDA extreemrechts noemen is zelfs voor jouw standaarden overdreven
NSC haat nooit zo begrepen, dat zat inhoudelijk echt heel dicht bij dit CDA. Tja, JA21+D66 versus BBB en PVV, dat is natuurlijk wel een goede ruil. Jetten met schoof (of als dat Plasterk was geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
VVD is inderdaad wel enorm jammer. Iets grotere GL/PvdA en je hebt zowaar een stabiele basis met CDA en D66. Maar alles al beter dan twee jaar geleden zonder een walgelijk grote PVV, BBB en NSC.
Dat is echt nog het allerminste probleemquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
En plots besef je het: Tijs van den Brink komt in de kamer.
Dat is het allergrootste probleem.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is echt nog het allerminste probleem
Mannen onder de 30 zijn totaal verloren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:55 schreef Szura het volgende:
De totale debiliteit nu in beeld met die TikTok aids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |