Immerdebeste-flopquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb dus nog nooit op een partij gestemd die zetels heeft gewonnen

Mooi weggezapt ja.quote:

Dat is wel serieus een knappe prestatiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

Mijn eerste stem was op de PvdA in 2012.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

Marjolein Moormanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Begin tijdperk Lisa Westerveld

Originele Jessias hypetrain gemist ?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

Hij kan weer lekker aan de kant lopen schreeuwen, dat is toch wat hij het liefste doet.quote:

Is de paus katholiek? Dilan zit bij elk mediaoptreden onder de middelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zit kermisklant Dilan aan de pep?

Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef franklop het volgende:
Ik ga het vast zeggen. Einde van de avond staan D66 en PVV gelijk

Subtiele handreiking voor de formatietafelquote:

Ik hoorde PVDA-GL/CDA/VVD ook als optie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jetten sorteert vast voor op JA21.

Maar wel met Jetten als premier in plaats van Yesilgozquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:32 schreef DiegoFuser het volgende:
Ach de altijd naïeve D66 stemmers die dachten lekker progressief te stemmen. Lig je binnen enkele uren na het sluiten van de stembussen weer met conservatief rechts in bed.

Het is echt overduidelijk dat de gemiddelde D66 kiezer helemaal niet zo zit te wachten op JA21. Dit wordt een fantastisch stukje zelfmoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik hoorde PVDA-GL/CDA/VVD ook als optie.

Dat is als vieren dat je 17e bent geworden in de Eredivisie in plaats van 18e.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wel met Jetten als premier in plaats van Yesilgoz
Dat is toch iets waard

Wat dat betreft is het 2021 all over again.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:32 schreef DiegoFuser het volgende:
Ach de altijd naïeve D66 stemmers die dachten lekker progressief te stemmen. Lig je binnen enkele uren na het sluiten van de stembussen weer met conservatief rechts in bed.

Jetten gaat gewoon vrolijk en met alle plezier het schoothondje van extreemrechts spelen hoor, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wel met Jetten als premier in plaats van Yesilgoz
Dat is toch iets waard

Dat is vieren tussen een griepje en de buiktyfus.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:33 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat is als vieren dat je 17e bent geworden in de Eredivisie in plaats van 18e.

https://www.coalitiemaker(...)dD+SP+CU+Volt+50plusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het positieve is dat ze bij het CDA ook helemaal niet zitten te wachten op JA21
Is het een optie om VVD te dwingen tot een paars kabinet of anders gaan D66, CDA en GLPvdA tot een minderheidskabinet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |