De premier met zijn long distance toyboy.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Premier Jetten
[ afbeelding ]
Denk niet dat progressieve D66 staat te springen om met drie conservatieve partijen in een coalitie te stappen. Als ze dat wel doen dan zullen die partijen enorm veel water bij de wijn moeten doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ach joh, zal wel meevallen, met formeren is het voor iedereen toch water bij de wijn doen. D66-CDA-VVD-JA21 = meerderheid. Dat is D66 + centrum + rechts...
Ga terug naar Ierland.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
D66 op nummer 1 in de exitpolls. Dit is een zwarte dag voor Nederland. Ruim baan voor migratie, genderpropaganda, onnodige klimaatmaatregelen, anti-Israël retoriek en andere zeer linkse taferelen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
D66 op nummer 1 in de exitpolls. Dit is een zwarte dag voor Nederland. Ruim baan voor migratie, genderpropaganda, onnodige klimaatmaatregelen, anti-Israël retoriek en andere zeer linkse taferelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Die heeft zijn kans gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Hadden jullie maar allemaal op Geertje moeten stemmen.
En dan? Het wordt nooit meer zoals vroeger.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef Bocaj het volgende:
Timmermans kan beter gaan en de PvdA zal GL moeten dumpen.
Ieder weer zijn eigen weg.
GL-PvdA is een grachtengordel partij geworden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dan? Het wordt nooit meer zoals vroeger.
Met Trump en Poetin aan het roer wordt de politiek een grote gifbeker.
Kan wel kloppen. Hoogstwaarschijnlijk aangetrapt door die botoxteefjes met parelkettinkjes en broekrokjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
GL-PvdA is een grachtengordel partij geworden.
Dat is meer VVD.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Hoogstwaarschijnlijk aangetrapt door die botoxteefjes met parelkettinkjes en broekrokjes.
Kortom, de tuthola's van de Gooische matras.
Linda de Mol tiepjes dus. Of die andere trut. Caroline Tensen.
Ook zo'n door en door 'fatsoenlijk' vrouwtje.![]()
Heel braaf, maar wel grachtengordelbraaf.![]()
![]()
Een beetje linksig willen, of iig een illusie ervan, maar Timmermans maar een zeikerige ouwe vent vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:44 schreef vosss het volgende:
Ik begrijp de democratische meerderheid klaarblijkelijk niet.
Waarom zou je op D66 stemmen?
De meerderheid van de kiezers heeft niet op D66 gestemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:44 schreef vosss het volgende:
Ik begrijp de democratische meerderheid klaarblijkelijk niet.
Waarom zou je op D66 stemmen?
Jij bent toch zelf wanhopig op zoek of niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De premier met zijn long distance toyboy.
Nee, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
De meerderheid van de kiezers heeft niet op D66 gestemd.
Een knappe homo als premier.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De premier met zijn long distance toyboy.
Met Timmermans weg, is dit nog meer een optie gewordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ach joh, zal wel meevallen, met formeren is het voor iedereen toch water bij de wijn doen. D66-CDA-VVD-JA21 = meerderheid. Dat is D66 + centrum + rechts...
Die 10 steden duurt 25-30 jaar hoor ik. (2 generaties)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef LXIV het volgende:
Zo zie je dat zomaar iets roepen zonder zelf te weten hoe je het kunt realiseren (10 steden) best effectief is als de jeetje media staat te klappen en geen enkele kritische vraag stelt
Denk je dat die 10 steden de doorslag waren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef LXIV het volgende:
Zo zie je dat zomaar iets roepen zonder zelf te weten hoe je het kunt realiseren (10 steden) best effectief is als de jeetje media staat te klappen en geen enkele kritische vraag stelt
Vooral struisvogelpolitiek blijven bedrijven en doen alsof FVD het probleem is.......quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:24 schreef Jaeger85 het volgende:
FvD verdubbeld. Een hele zwarte dag.
Die Poetinpijpers vind ik wel degelijk een probleem. Net zoals de Erdogan partij DENK.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Vooral struisvogelpolitiek blijven bedrijven en doen alsof FVD het probleem is.......
Get fucked!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Die partijen hebben nauwelijks invloedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die Poetinpijpers vind ik wel degelijk een probleem. Net zoals de Erdogan partij DENK.
Ze hebben weer meer invloed. Fascisten van FvD gewoon weer gegroeid door er een pop van poppenspeler Baudet neer te zetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die partijen hebben nauwelijks invloed
Is deze user Sirdanilot?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga terug naar Ierland.
[ afbeelding ]
Jetten gaat gewoon door het midden formeren met PvdA erbij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja, maar ook de wat plattere kant van het nieuwe geld.quote:
Samen met de VVD is het best een grote groep die veel mee zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ja, maar ook de wat plattere kant van het nieuwe geld.
D66 associeer ik weer met wat tegenwoordig weleens de 'havermelkelite' wordt genoemd. Dat is weer een andere tak van mensen die veel mee zit.
Is het inmiddels rond?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:23 schreef laforest het volgende:
Ik ben erg blij. Ik roep al lang dat Jette 1 eraan komt, en...
...nu komt het!
D66
Het is duidelijk dat er geen Wilders 1 komt. Niemand wil dat, en Geert mist de stemmen. Dus voorlopig ziet Jetten 1 er goed uit. Het wordt nog even afwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is het inmiddels rond?
Het verschil tussen D66 en PVV werd steeds kleiner.
Maar ik begreep dat vrijdag nog 20% van Amsterdam binnen komt. En de hoofdstad is geen PVV bolwerk.
Er zitten bij de jonge, stedelijke, hoogopgeleide D66-(en ook GroenLinks-)aanhang ook wel mensen die tegen de echte geluksvogels aanschurken. Die min of meer in dezelfde kringen verkeren, maar erg hun best moeten doen om een van hen te zijn. Met het nodige toneel ("kijk eens hoe goed het met me gaat") naar de buitenwereld toe.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Samen met de VVD is het best een grote groep die veel mee zit.
Met de term 'geluksvogel' impliceer je zelf dat hun welstand iets is om naar te streven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er zitten bij de jonge, stedelijke, hoogopgeleide D66-(en ook GroenLinks-)aanhang ook wel mensen die tegen de echte geluksvogels aanschurken. Die min of meer in dezelfde kringen verkeren, maar erg hun best moeten doen om een van hen te zijn. Met het nodige toneel ("kijk eens hoe goed het met me gaat") naar de buitenwereld toe.
Google op woorden als 'streefklasse'.
Het geeft iig 1001 mogelijkheden in het leven. Een typische poenerige route (VVD-stijl) kan, maar een route met meer zingeving ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met de term 'geluksvogel' impliceer je zelf dat hun welstand iets is om naar te streven.
De streefklasse heeft een bovengemiddeld inkomen en het dus best goed in Nederland.
Alleen gaan ze mee in de waanzin om bij de elite te horen met bijhorend woke materialisme.
Maar Venray en wat andere zuidelijke PVV-bolwerken komen ook nog:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is het inmiddels rond?
Het verschil tussen D66 en PVV werd steeds kleiner.
Maar ik begreep dat vrijdag nog 20% van Amsterdam binnen komt. En de hoofdstad is geen PVV bolwerk.
quote:Nog enkele gemeenten hadden op dat moment hun uitslag nog niet doorgegeven aan de ANP Verkiezingsdienst. Zo is er nog geen uitslag binnen uit Venray, vanwege een brand in het gemeentehuis. In deze Limburgse plaats scoort de PVV altijd goed. Ook Helmond, Epe, Sint Michielsgestel en Oude IJsselstreek zijn nog niet binnen. Onder meer in Helmond en Epe haalde de PVV bij de vorige verkiezingen veel stemmen binnen.
Een (iig binnen de politiek) piepjong, niet al te afstotelijk ogend type dat goed kan praten op de voorgrond zetten - het werkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:31 schreef -Deluzion- het volgende:
FVD behaalt 7 zetels, meer dan een verdubbeling. Een prachtige dag voor Nederland. FVD rekende met gemak af met de kleinere partijen, en zal alleen maar groeien in de toekomst. Een mooie dag voor Nederland.
Als Forum dat wappie- en complotgeluid een beetje weet te beperken (en met Lidewij hebben ze daar een goede voor gekozen), heeft de partij denk ik een enorme potentie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een (iig binnen de politiek) piepjong, niet al te afstotelijk ogend type dat goed kan praten op de voorgrond zetten - het werkt.
Geen mooie dag voor Nederland verder.
Lidewij had mijn stem.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als Forum dat wappie- en complotgeluid een beetje weet te beperken (en met Lidewij hebben ze daar een goede voor gekozen), heeft de partij denk ik een enorme potentie.
Ik ook voor het eerst op de FvD. Ik vind het een toppartij, maar ze moeten wel voorzichtig zijn met bepaalde dingen vind ik. Zoals kritiek op LGBT (terwijl kritiek op woke gewoon prima is denk ik), complotten over maanlandingen en andere niet zo relavante dingen, etc. Ze moeten m.a.w. zorgen dat ze niet doorslaan. Maar ik kan daar ook wel doorheen kijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Lidewij had mijn stem.
Ik hen nooit eerder FVD gestemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |