Een knappe homo als premier.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De premier met zijn long distance toyboy.
Met Timmermans weg, is dit nog meer een optie gewordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ach joh, zal wel meevallen, met formeren is het voor iedereen toch water bij de wijn doen. D66-CDA-VVD-JA21 = meerderheid. Dat is D66 + centrum + rechts...
Die 10 steden duurt 25-30 jaar hoor ik. (2 generaties)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef LXIV het volgende:
Zo zie je dat zomaar iets roepen zonder zelf te weten hoe je het kunt realiseren (10 steden) best effectief is als de jeetje media staat te klappen en geen enkele kritische vraag stelt
Denk je dat die 10 steden de doorslag waren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef LXIV het volgende:
Zo zie je dat zomaar iets roepen zonder zelf te weten hoe je het kunt realiseren (10 steden) best effectief is als de jeetje media staat te klappen en geen enkele kritische vraag stelt
Vooral struisvogelpolitiek blijven bedrijven en doen alsof FVD het probleem is.......quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:24 schreef Jaeger85 het volgende:
FvD verdubbeld. Een hele zwarte dag.
Die Poetinpijpers vind ik wel degelijk een probleem. Net zoals de Erdogan partij DENK.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Vooral struisvogelpolitiek blijven bedrijven en doen alsof FVD het probleem is.......
Get fucked!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
D66 op nummer 1 in de exitpolls. Dit is een zwarte dag voor Nederland. Ruim baan voor migratie, genderpropaganda, onnodige klimaatmaatregelen, anti-Israël retoriek en andere zeer linkse taferelen.
Die partijen hebben nauwelijks invloedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die Poetinpijpers vind ik wel degelijk een probleem. Net zoals de Erdogan partij DENK.
Ze hebben weer meer invloed. Fascisten van FvD gewoon weer gegroeid door er een pop van poppenspeler Baudet neer te zetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die partijen hebben nauwelijks invloed
Is deze user Sirdanilot?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga terug naar Ierland.
[ afbeelding ]
Jetten gaat gewoon door het midden formeren met PvdA erbij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ach joh, zal wel meevallen, met formeren is het voor iedereen toch water bij de wijn doen. D66-CDA-VVD-JA21 = meerderheid. Dat is D66 + centrum + rechts...
Ja, maar ook de wat plattere kant van het nieuwe geld.quote:
Samen met de VVD is het best een grote groep die veel mee zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ja, maar ook de wat plattere kant van het nieuwe geld.
D66 associeer ik weer met wat tegenwoordig weleens de 'havermelkelite' wordt genoemd. Dat is weer een andere tak van mensen die veel mee zit.
Is het inmiddels rond?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:23 schreef laforest het volgende:
Ik ben erg blij. Ik roep al lang dat Jette 1 eraan komt, en...
...nu komt het!
D66
Het is duidelijk dat er geen Wilders 1 komt. Niemand wil dat, en Geert mist de stemmen. Dus voorlopig ziet Jetten 1 er goed uit. Het wordt nog even afwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is het inmiddels rond?
Het verschil tussen D66 en PVV werd steeds kleiner.
Maar ik begreep dat vrijdag nog 20% van Amsterdam binnen komt. En de hoofdstad is geen PVV bolwerk.
Er zitten bij de jonge, stedelijke, hoogopgeleide D66-(en ook GroenLinks-)aanhang ook wel mensen die tegen de echte geluksvogels aanschurken. Die min of meer in dezelfde kringen verkeren, maar erg hun best moeten doen om een van hen te zijn. Met het nodige toneel ("kijk eens hoe goed het met me gaat") naar de buitenwereld toe.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Samen met de VVD is het best een grote groep die veel mee zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |