Daar had Wilders dan ook volkomen gelijk in. Niet dat hij een haar beter is, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:37 schreef Leshy het volgende:
[..]
Twee mensen die in de afgelopen 175 jaar parlementaire geschiedenis gewoon als twee capabele politici zouden zijn beoordeeld, maar door Wilders succesvol zijn gedemoniseerd tot "heks" en "volgevreten EU-marionet" die volgens sociale media zonder verdere onderbouwing de hele dag de ondergang van Nederland zitten te bekokstoven. Wees er maar trots op.
Klopt. Dat maakt iemand verder niet hypocriet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat Rob ook naar Argentinië zal moeten.
Maar van zichzelf is het gewoon een klimaatfanaat.
Jahoooor...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
d66, pvda/gl, cda, sp, denk, pvdd en volt = 76 zetels
eventueel 50plus met 2 zetels zou hierbij kunnen
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef vaarsuvius het volgende:
d66 op 1 door tiktok? good grief, de wereld is echt verloren
(NB ik heb niks tegen D66. ik stem er zelfs wel eens op (niet deze keer overigens, ze waren nu mijn 2de keus))
Dat is het hele punt. Hij wil geen hypocriet zijn maar anders had hij het makkelijk voor het gepeupel verboden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Dat maakt iemand verder niet hypocriet.
Net als dat je voor dierenwelzijn kan zijn en vlees kan eten
Of een duurzamer klimaat willen terwijl je zelf soms nog de auto pakt
Of pro Palestina zijn en geen antisemiet
Trump een megalomane gek vinden zonder dat je Biden steunde.
Het kan allemaal, zo moeilijk is het niet.
ok, jij je zinquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jahoooor...
Hoeveel moeite wil je doen om de rechtsen te blijven negeren?
Maargoed, het blijft den haag.
Iets soortgelijks zei ik in een ander topic. Het wordt min of meer een voortzetting van de Rutte kabinetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:44 schreef Fietsenrek het volgende:
Wel leuk hoor. Moet je voorstellen dat je straks een coalitie krijgt met D66, VVD, CDA en nog een partij. Dan zijn we eigenlijk weer terug bij een soort Rutte V, maar dan natuurlijk Jetten I.
was op npo 1 bij het uitslag verslag, een of andere knul zat uit te leggen dat Rob Jetten maar 3 mensen volgt, waaronder 1 influencer met miljoenen volgers, en die had een filmpje gemaakt met "Jetten voor president" en dat soort zaken kan dus zomaar meerdere zetels opleveren...quote:
Ik denk dat hij 1 van de weinige politici is die met `gepeupel' openlijk op tv in debat durft te gaan. Dat vind ik niet heel erg overkomen als hoe elitair hij wordt neergezet moet ik zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is het hele punt. Hij wil geen hypocriet zijn maar anders had hij het makkelijk voor het gepeupel verboden.
Beetje als roken op het terras zeg maar.
D66 gaat nooit met sgp/cu samen. Ideologisch niet te doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ok, jij je zin
d66, vvd, cda, sgp, cu, 50plus = 76 zetels
alleen weet ik niet of Jetten en die christelijke partijen wel samen kunnen
Belachelijk ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
was op npo 1 bij het uitslag verslag, een of andere knul zat uit te leggen dat Rob Jetten maar 3 mensen volgt, waaronder 1 influencer met miljoenen volgers, en die had een filmpje gemaakt met "Jetten voor president" en dat soort zaken kan dus zomaar meerdere zetels opleveren...
uiteraard, en ik ben blij dat een fatsoenlijke partij als D66 dat ook met succes doet en niet alleen maar de pvv achtige partijen... maar ik ben niet zo blij met het feit dat dit überhaupt zo belangrijk is en dat de kiezer zich zo oppervlakkig gedraagt. Het resultaat is dit jojo effect, met partijen die van 0 naar 20 en van 20 naar 0 gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Belachelijk ja.
Maar zouden er niet influencers zijn met vele volgers die ook politieke partijen promoten?
Die linkse stemmers blijven toch een plaat voor hun kop houden, dat zal nooit veranderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jahoooor...
Hoeveel moeite wil je doen om de rechtsen te blijven negeren?
Maargoed, het blijft den haag.
Dat pikt de VVD achterban niet mag ik toch hopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:20 schreef Jippie het volgende:
Door het opstappen van Timmermans kan Yesilgoz toch met PvdA in zee gaan?
JA21 sla je voor het gemak even over? JA21 wil iig wel met D66, dat hebben ze al gezegd een uur geleden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ok, jij je zin
In welke waanwereld leef jij dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
d66, pvda/gl, cda, sp, denk, pvdd en volt = 76 zetels
eventueel 50plus met 2 zetels zou hierbij kunnen
Alsof het alleen daarom draait. Het is gewoon die radicale, activistische GL-tak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:20 schreef Jippie het volgende:
Door het opstappen van Timmermans kan Yesilgoz toch met PvdA in zee gaan?
Formatie van 8 jaar waar we 8 dagen plezier van hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:25 schreef Moonversion het volgende:
[..]
In welke waanwereld leef jij dan?
een 8 partijen kabinet?
Precies, dat vecht elkaar de tent uit nog voordat de tent betreden kan wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Formatie van 8 jaar waar we 8 dagen plezier van hebben
Neuh.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als dit soort verzonnen problemen het ergste zijn dan valt het allemaal wel mee.
Klinkt logischer als een kabinet met PvdA/GLquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ok, jij je zin
Als het pluche moet worden verdeeld gaan er principes overboordquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alsof het alleen daarom draait. Het is gewoon die radicale, activistische GL-tak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |