Stijgeren over een groots en hopelijk eenmalig evenement is wel een beetje sneu.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:36 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Met alle primaten in dit land die wel een poging zullen doen om zijn bruiloft te komen verpesten is dat een heel begrijpelijke en logische keuze. Zeker omdat de vrienden en familie van zijn wederhelft toch al grotendeels van overzees moeten reizen en het voor dat deel van de gasten al niets uitmaakt of het in NL of Spanje is.
Twee mensen die in de afgelopen 175 jaar parlementaire geschiedenis gewoon als twee capabele politici zouden zijn beoordeeld, maar door Wilders succesvol zijn gedemoniseerd tot "heks" en "volgevreten EU-marionet" die volgens sociale media zonder verdere onderbouwing de hele dag de ondergang van Nederland zitten te bekokstoven. Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:12 schreef Fok-it het volgende:
Ook buiten de politiek helpen Timmermans en Kaag Nederland nog de afgrond in
Nouuuuuu... nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:36 schreef Tengano het volgende:
Ik ben echt zo blij dat de diversiteit nu wel gaat werken.
Ik hoorde Timmermans nog best wel slimme dingen zeggen op de podcast van Rob de Wijk deze week. Probleem is dat grote onderwerpen geen verkiezingsthema zijn en je politici alleen ziet in de 3 werken voor de verkiezingen. Trump is wel zo slim om permanent campagne te voeren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als ik hem was.
De partij PVDA/GroenLinks was ook te veel gefixeerd op Wilders bashen.
D66 heeft dat wel hoog in het vaandel voor een 'centrumrechtse' partijquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nouuuuuu... nee.
Die onzin is wel duidelijk onzin nu. Alle dei beleidjes en managers zijn wel opgeboerd inmiddels.
En terecht.
Whahahaah rot op zeg. Capabel. 1 liegt en bedriegt en de ander snapt met een hoop dedain niet wat er in de samenleving toe doet. Daarbij hadden beide 1 ambitie: hun eigen ambitie: het premierschap. Ze zaten er beide niet waarvoor ze in de volksvertegenwoordiging zaten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:37 schreef Leshy het volgende:
[..]
Twee mensen die in de afgelopen 175 jaar parlementaire geschiedenis gewoon als twee capabele politici zouden zijn beoordeeld, maar door Wilders succesvol zijn gedemoniseerd tot "heks" en "volgevreten EU-marionet" die volgens sociale media zonder verdere onderbouwing de hele dag de ondergang van Nederland zitten te bekokstoven. Wees er maar trots op.
Het debat tussen Fortuyn en Melkert is toch wel het meest legendarische politieke debat ooitquote:
Treurig ja. Die hoor je over 10 jaar nog terugkomen bij velen. Net als corona overigens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:37 schreef Leshy het volgende:
[..]
Twee mensen die in de afgelopen 175 jaar parlementaire geschiedenis gewoon als twee capabele politici zouden zijn beoordeeld, maar door Wilders succesvol zijn gedemoniseerd tot "heks" en "volgevreten EU-marionet" die volgens sociale media zonder verdere onderbouwing de hele dag de ondergang van Nederland zitten te bekokstoven. Wees er maar trots op.
Edgyquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:27 schreef DrDentz het volgende:
We krijgen na al die jaren Rutte toch niet een nog grotere homo aan het bewind 😐
D66, CDA en JA21 zijn de partijen die allemaal winst hebben geboekt. De VVD is zo’n beetje gelijk gebleven, dus dit zou de meest logische en eerlijke formatie zijn. Volgens de voorlopige uitslag kom je dan uit op 78 zetels. Niemand zit te wachten op de radicaal-linkse PvdA/GL in het kabinet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
Kutterige is dat je er weer het een of andere matige partijtje bij moet trekken als vvd niet met pvda wil.
Als dit soort verzonnen problemen het ergste zijn dan valt het allemaal wel mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:43 schreef Alpha0 het volgende:
Autoluwe binnensteden:
Misschien meer een PvdA GL thema, maar weet zeker dat ze daar bij D66 ook wel vrolijk van worden. Irritant als je daar woont, irritant als je daar iets moet bezoeken. Zelf ga ik bijvoorbeeld vaak uit in Amsterdam. Dan wil ik daar wel, als niet Amsterdammer, mijn auto kunnen parkeren.
D66
Rob is voor een beter klimaat als het hem goed uitkomt, dat is veel sneuer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Stijgeren over een groots en hopelijk eenmalig evenement is wel een beetje sneu.
`Rob' heeft vooral niemand verboden om met het vliegtuig te gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Rob is voor een beter klimaat als het hem goed uitkomt, dat is veel sneuer.
Omdat Rob ook naar Argentinië zal moeten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Rob' heeft vooral niemand verboden om met het vliegtuig te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |