Ja, erg dom gelul.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Hebben we al zin in 10 extra steden, nog duurdere energie en wetten als de sleepwet?
Hij heeft aangegeven zelf niet als minister in de regering te gaan als hij zelf niet de MP kan zijn, maar niet dat GLPvdA überhaupt niet mee gaat regeren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Timmermans heeft al aangegeven niet te gaan regeren als ze niet de grootste zouden zijn.
Ze zijn de 4e partij en hebben flink verloren. De kans dat ze met D66 mee gaan doen is dus nihil.
Dat is alleen een statistische mogelijkheid. Timmermans wil alleen gaan regeren als hij de grootste zou zijn en premier kan worden. Ze hebben harder verloren dan welke peiling voor mogelijk hadden gehouden.quote:
Hebben ze toevallig weer strategisch een of meerdere d66'er bij de omroepen/zenders geplaatst?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij zat dan ook overal aan tafel en gaf bij far het meeste campagnegeld uit... dus ja...
Ach ja, doen alle andere politici niet.quote:
De fusie is het probleem niet, Timmermans wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:31 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat een klap voor ons linksen. Timmermans had gewoon in EU moeten blijven. Beter waren PvdA en GL gescheiden gebleven. Daar ga je dan met je gezamenlijke partij. Downwards.
Die gaan terugvallen op klimaat- en natuurwaanzin. Lekkere biologische troep door de benzine a 23 cent de liter, kilometerrijden, ruimhartig asielbeleid en natuurlijk de anus wijd gespreid voor Brussel zoals rubberen Robbie hèt het lekkerst vindt.quote:
Vorige keer doken de zwevende kiezers op de PVV, dit keer op D66.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap de Nederlandse kiezer totaal niet en dat zeg ik niet uit afgunst jegens D66.
Zeker. Nouja laten we het resultaat afwachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij zat dan ook overal aan tafel en gaf bij far het meeste campagnegeld uit... dus ja...
Nee joh, hij kan nu weer rustig in de oppositie zitten schreeuwen en dwarsbomen als hij een keer zin heeft om naar de kamer te komen. Geen verantwoordelijkheid meer als grootste regeringspartij, lekker Jan en alleman overal de schuld van geven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Robbie Jetten in het torentje ?
Dan zal Geert toch wel flinke spijt hebben dat hij de boel heeft laten klappen .
Ik hoorde op de radio ook dat er nog heel erg veel last minute stemwijzers werden ingevuld.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:33 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Vorige keer doken de zwevende kiezers op de PVV, dit keer op D66.
Moet haast wel met hoe snel de D66 de laatste week of 2 weken enorm stegen ineens.
Naja, die van NSC zijn naar het CDA/d66quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:33 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Vorige keer doken de zwevende kiezers op de PVV, dit keer op D66.
Moet haast wel met hoe snel de D66 de laatste week of 2 weken enorm stegen ineens.
Eerst veel kritiek op zijn omvang. Daar heeft hij succesvol wat aan gedaan. Maar het is wel duidelijk dat lichamelijke kenmerken niet tellen. Ik ben het ermee eens dat hij niet de uitstraling had, hij is meer een echte EU-ambtenaar. Daar was hij succesvol. Ik heb nooit begrepen dat hij terugkwam naar Nederland.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De fusie is het probleem niet, Timmermans wel.
Nou dat dus, ook inhoudelijk is er niet eens zoveel mis met Timmermans, op wat bijzondere uitspraken na, maar aan hem hangt nou eenmaal het EU bobo imago en daar kwam hij maar niet van af.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:35 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Eerst veel kritiek op zijn omvang. Daar heeft hij succesvol wat aan gedaan. Maar het is wel duidelijk dat lichamelijke kenmerken niet tellen. Ik ben het ermee eens dat hij niet de uitstraling had, hij is meer een echte EU-ambtenaar. Daar was hij succesvol. Ik heb nooit begrepen dat hij terugkwam naar Nederland.
Precies dat. Ik wacht nog steeds op die 1000 euro die Rutte ooit heeft belooft.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach ja, doen alle andere politici niet.![]()
Kom op, hij heeft een frisse, vrolijke en energieke uitstraling. Komt redelijk genuanceerd over, mensen hebben daar blijkbaar nu toch behoefte aan ipv dat geruzie en gezeik. Hopelijk gaat het nu lukken meer te verbinden en echt aan het werk te gaan.
Dat zijn dus tien nieuwe steden vol camera's met gezichtsherkenning. Top!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
D66 grootste. Formeren met PVDA en CDA = 66 zetels. En dan nog een paar van die knakenfracties erbij.
Wat had je gehoopt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio ook dat er nog heel erg veel last minute stemwijzers werden ingevuld.
De moed zakt me echt steeds verder in de schoenen.
Ja, dit. Geen uitstraling. Hij zou net zo goed voor de klas kunnen staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:35 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Eerst veel kritiek op zijn omvang. Daar heeft hij succesvol wat aan gedaan. Maar het is wel duidelijk dat lichamelijke kenmerken niet tellen. Ik ben het ermee eens dat hij niet de uitstraling had, hij is meer een echte EU-ambtenaar. Daar was hij succesvol. Ik heb nooit begrepen dat hij terugkwam naar Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |