Tsjah, lastige de formatie, hele campagne van Dilan tegen PvdA/Gl, inhoudelijk ver weg van elkaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:21 schreef JAM het volgende:
Ik ga het maar nog eens zeggen: D66/CDA/GL-Pvda/VVD. Enige werkbare coalitie.
kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Nah.
De VVD krijgt gewoon de centrum rechtse coalitie die ze altijd al wilden.
Verwacht ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Nah.
Gouden tijden voor de voedselbanken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat doet de VVD dus niet. Ik ga echt uit van de coalitie zonder GL-PvdA en met JA21.
Mwah, ik geloof daar niet in. Dan kan D66 de volgende keer alleen maar verliezen en moeten zij als grootste juist veel water bij de wijn doen. Nee, dit wordt inbinden voor Yesilgoz en Timmermans.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:25 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
VVD en PvdA ook. En Jetten zal wel dronken van geluk zijn, dat hij de nieuwe Macron/Thrudeau van het Westen kan spelen. Dit komt helemaal goed voor centrumrechts.
Je gaat mij echt niet horen zeggen dat Timmermans het heel goed heeft gedaan. Ben altijd heel kritisch geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Schimmelpenninck klaagde over een lastercampagne naar Timmermans. Daarom haalde Timmermans zo weinig zetels.
Op RTL4.
Geloof jij het?
Zou wel lachen zijn als de nummer 2 juist veel stemmen heeft gekregenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vermoed dat heel veel PvdA/GL kiezers niet een potloodje op Timmermans hebben gezet.
Ik zeg Habtamu de Hoop naar voren schuiven. Al was het alleen maar om Johan Derksen te narren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens. Het is een verkeerde keuze gebleken om met Timmermans de verkiezingen in te gaan.
Ze hebben behoefte aan een vlotte, jonge, lijsttrekker.
Jetten en Yesilgoz hebben gevreten van PvdAGL en CDA.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:21 schreef franske19 het volgende:
Toch veel PVV stemmers gevlucht naar JA21 denk ik. Blij verrast. Snap alleen niet wie al die D66 stemmers zijn, voormalig NSC stemmers?
ja die gaan allebei met de pet in de hand naar meneerr Jetten toequote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof daar niet in. Dan kan D66 de volgende keer alleen maar verliezen en moeten zij als grootste juist veel water bij de wijn doen. Nee, dit wordt inbinden voor Yesilgoz en Timmermans.
Nee, geen lastercampagne. En Timmermans werd trouwens ook ooit op een voetstuk gezet waar hij niet op hoort. Hij was ook het kamerlid wat weigerde te debatteren... Timmermans ging deze verkiezingen zetels kosten en niet opleveren, dat was vanaf het begin duidelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef papert het volgende:
[..]
Je gaat mij echt niet horen zeggen dat Timmermans het heel goed heeft gedaan. Ben altijd heel kritisch geweest.
Maar je kan toch niet ontkennen dat er al jaren lang een lastercampagne tegen Timmermans is?
Oh dat vind ik echt rot voor je.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:25 schreef papert het volgende:
[..]
Bijna de enige mogelijke coalitie is met JA21. Links is heel klein. En VI heeft zoveel macht dat ze zomaar 5 zetels voor de VVD erbij lullen.
Maar vooral is deze uitslag echt een klap in het gezicht voor alle mensen in Nederland die op een bepaalde manier achtergesteld zijn. (Armere mensen, mensen met een kleur, mensen in de bijstand)
Ik ben er echt fysiek ziek van.
Veel PVV'ers hebben VVD gestemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jetten en Yesilgoz hebben gevreten van PvdAGL en CDA.
Het nieuwe leiderschap van Kaag leverde ook Rutte 4 op. Nee, ik zie ze gewoon weer de oren laten hangen naar de VVD (en JA21).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof daar niet in. Dan kan D66 de volgende keer alleen maar verliezen en moeten zij als grootste juist veel water bij de wijn doen. Nee, dit wordt inbinden voor Yesilgoz en Timmermans.
BBB doet niet mee dit keer , CDA wel, VVD ook , JA21 misschien ook welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
Onverwacht. Maar niet perse verkeerd.
Hopelijk een kabinet D66, VVD, JA21, BBB, en er nog wat bij. Geen Timmermans of Bontenbal als premier.
Wel het meest realistische scenario.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Nah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |