Je kunt hem aanzetten via wifi... En zien of hij klaar is. Maar je moet nog steeds zelf vullen, schudden en eruit halen dus tja, het is echt een onzin featurequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:49 schreef Nijna het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nog veel verbaasder over dat dat ding verbind via wifi...
Wauw, wat veel!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:22 schreef Amsel het volgende:
Ik denk dat we wel 500 kinderen aan de deur hebben gehad voor Halloween![]()
Maar we pakken dan ook altijd flink uit. De kinderen en ik vinden het heerlijk. Mijn man niet. Dus die heeft pech
+4 is niet klein he?quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:52 schreef Hupje het volgende:
Vraagje, zijn er hier ouders met kinderen met een bril voor een kleine plussterkte?
In zijn leeftijdscategorie hebben ze 7 teams. Ze willen niet schuiven middenin het seizoen. Ik weet inmiddels van de vader van 1 van die jongens dat ze jongens/meisjes van die lagere teams niet goed genoeg vinden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:51 schreef Hupje het volgende:
Even afwachten dus @:exode Zou leuk zijn voor B als het kan. Is dat team ook het team wat qua leeftijd moet of zou er ook een ruil mogelijk zijn dat hij bij te weinig niveau in het lagere team gaat omdat iemand anders dan doorschuift?
500 kinderen is wel veel@:Amsel
Wij moesten volgens de organisatie rekenen op 90. Ik heb het snoep buiten gezet en regelmatig aangevuld. Helaas waren er een paar jochies op jat-tocht en hebben ze waarschijnlijk op meerdere plekken gewoon de hele bak in hun tas leeggekiept. Dus uiteindelijk is al ons snoep op.
Maar J had ook echt veel opgehaald![]()
Ben benieuwd of de scouting hier alsnog gaat sint maarten lopen over een week... gelukkig verdelen die de straten dus krijg je maar 1 groepje aan de deur. al het snoep en verdelen dat dan onder de lopers.
Nee precies, in ieder geval niet zoals ik het bedoelde.quote:
Ja, mijn jongstequote:Op zaterdag 1 november 2025 16:52 schreef Hupje het volgende:
Vraagje, zijn er hier ouders met kinderen met een bril voor een kleine plussterkte?
Geen cilinder? Daar heb ik toen toch een bril voor genomen, omdat de cilinder me wel klachten gaf.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:42 schreef Hupje het volgende:
[..]
Nee precies, in ieder geval niet zoals ik het bedoelde.
Mijn vraag is vooral of iemand toe kan lichten waarom je wel of geen bril zou nemen bij een + van 0,50/0,75. Ik heb ivm de hoofdpijn en het spugen toch maar de ogen van J laten checken en dit kwam eruit. Er werd gezegd, je kunt een bril proberen om te kijken of het de hoofdpijn laat verdwijnen, maar veel mensen hebben van zo'n sterkte geen klachten.
Ja, ook cilinder inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:08 schreef Bami het volgende:
[..]
Geen cilinder? Daar heb ik toen toch een bril voor genomen, omdat de cilinder me wel klachten gaf.
We hadden naast snoep ook dingen als fidget spinners, knijpballetjes, klaparmbandjes etc. Is meteen heel allergievriendelijkquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:57 schreef exode het volgende:
Had je wel genoeg snoep voor 500 kinderen, Amsel?
Ik las overal dat je met een kind onder de 8 naar een oogarts moet. Kan de huisarts een verwijzing geven, of hoe werkt dat?quote:Op zondag 2 november 2025 03:03 schreef hilliebillie het volgende:
Maar ik zou sowieso ook een doorverwijzing vragen naar de oogarts (en orthoptist). Ondanks dat sommige opticiens heel goed zijn en veel kunnen testen, wordt dat bij kinderen wel altijd geadviseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |