SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schanu, heel fijn dat er nu een diagnose is, dat geeft iig handvatten om hier verder mee te gaan. En geeft tzt misschien toch wat meer rust
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Onze nieuwe houten kozijnen boven (op Noordwest) tochtten, lekten, rotten. Het nieuwe kunststof is supergoed isolerend, heeft meer en betere open en dicht opties (al hadden wij ook prachtige sloten op die andere) en zijn gewoon makkelijker in het gebruik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:57 schreef exode het volgende:
Wij hebben dus echt nooit gedoe met onze houten kozijnen, wat is er bij jullie mis dan Vanyel? Van onze kunststof exemplaren hebben we juist spijt. Het raam bij B moet zo voorzichtig open gedaan worden dat B dat amper zelf kan. Doet ie dat niet valt een deel uit de sluiting en hangt dus half vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is wel balen Vanyel, onze kunststof deuren moeten dus steeds opnieuw afgesteld worden omdat ze binnen een paar maanden gaan tochten.
Zwart is wel lastig ja, wij hebben witte kozijnen, overal, alleen de voordeur is antraciet. Mag overigens niet, die moet groen of blauw. Als ze daar een x moeilijk over doen, verven we hem wel.
Het kan ook met Knex (hoewel de schaduw uiteindelijk indrukwekkender was dan de spin zelf)quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:32 schreef Hupje het volgende:
@:Amsel![]()
Een groepje ouders heeft een halloween activiteit bedacht voor de kinderen in ons dorp. Dus ik ben bezig met versiering verzamelen om de tuin een beetje aan te kleden. Toen kreeg ik ook (Lego) inspiratie voor binnen:
[ afbeelding ]
Daar missen toch nog twee poten?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan ook met Knex (hoewel de schaduw uiteindelijk indrukwekkender was dan de spin zelf)
[ afbeelding ]
Ach ja, het was niet geheel anatomisch correct.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:58 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Daar missen toch nog twee poten?
Ja, dat weet ik zeker. Hij connecte automatisch met onze wifiquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:08 schreef vencodark het volgende:
Wat een kut oplossing.![]()
Weet je zeker dat het verder jouw airfryer is?
Geloof niet dat ik daarmee akkoord zou gaan.
Getsie! Kan je een klacht indienen? Dit is toch niet hygiėnisch!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:55 schreef Hupje het volgende:
Nou, mijnvoor de airfryer ging na het uitpakken al snel naar
. Ja, ik heb weer een werkende airfryer (neem ik aan, hij gaat aan in ieder geval). Maar de 'reparatie' houdt in dat ze bak + mandje van een andere ingestuurde airfryer hebben gepakt en die in ons apparaat hebben gedaan.
Ik gebruik de airfryer dus niet supervaak OMDAT IK HET SCHOONMAKEN ZO ROT VIND. Ja, nu zie ik dus wel dat anderen het niet zo nauw nemen![]()
Eindstand is dat ik een airfryer heb zonder afgebroken beveiligingspal maar wel behoorlijk goor.
Hij staat nu in het derde sopje. Morgen verder.
Beetje jammer dit.
Wij hebben houten kozijnen en dat vind ik prima. Ik ken niet zo veel kunststof kozijnen dus ik weet niet of daar verschil in zit, maar dan vind ik hout echt mooier. En dat schilderen, ach. Veel afplakken en gaan met die banaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |