Omdat je met een vrouw samenleeft?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:24 schreef exode het volgende:
[..]
Volgens het SGP ben ik anders gericht lees ik, dat verklaart een hoop.
Het verklaart wel waarom verloofde altijd de verkeerde kant op rijdt.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omdat je met een vrouw samenleeft?
Ach ja, het is een 'bizarre' partij
Misschien kunnen we er één carnavalsnummer over schrijven.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:24 schreef exode het volgende:
[..]
Volgens het SGP ben ik anders gericht lees ik, dat verklaart een hoop.
Gigantische hit!quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er één carnavalsnummer over schrijven.
Joost is anders geaard. Maar dan. Exode is anders gericht.
Amen!quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Dit is dus waarom ik vind dat religie geen plaats heeft in politiek. Echt ongepast dat mensen van religie X of Y de rest van het land hun religieuze regels proberen op te leggen
Ik vind echt dat er een wereld van verschil zit tussen een mening hebben (want dat vind ik de voorbeelden die jij noemt) over onderwerp X of Y en geloven dat een God wil dat je op een bepaalde manier leeft en dat ook willen opleggen aan de rest van het land. Kerk en staat horen gescheiden te zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:46 schreef Troel het volgende:
Het zal altijd een plek hebben in de politiek, zolang er gelovige mensen zijn. En die hebben (soms) een bepaald gedachtengoed. De hele politiek bestaat uit 'geloven'. Geloven dat dieren beter behandeld moeten worden, geloven dat de asielzoekers hét probleem zijn, geloven dat je tien steden kunt bouwen. En een groep die gelooft dat bepaalde dingen niet horen.
Mijn standpunt gaat niet over religieuze mensen. Ik vind dan ook niet dat religie verboden moet worden. Ik vind dat verboden zou moeten zijn dat mensen via de politiek hun religieuze ge- en verboden proberen op te leggen aan anderen die een andere of geen religie aanhangen.quote:Overigens zijn er zat religieuze mensen die er anders over denken en dus ook anders stemmen.
Ja hallo, had dat 5 minuten eerder gezegd, net weer een Lego bestelling gedaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik begrijp bar weinig van de lol die mensen in lego hebben, maar moet bekennen dat ik dit wel top vind
Ik merk dat ik een beetje passief reageer op berichten over datalekken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:48 schreef exode het volgende:
Voor wie (net als ik) Gmail gebruiken:
https://www.ladbible.com/(...)unts-315437-20251027
Want het had je tegengehouden dat ik het niet begrijp?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:46 schreef exode het volgende:
[..]
Ja hallo, had dat 5 minuten eerder gezegd, net weer een Lego bestelling gedaan.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Want het had je tegengehouden dat ik het niet begrijp?
Jazeker en als je mail ertussen staat zo snel mogelijk je wachtwoord wijzigen en MFA instellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef Nijna het volgende:
Is die website van "have I been pwnd" nou serieus een goede om te checken of je adres gelekt is?
Ha, in 2021 voor het laatst gepwndquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:06 schreef exode het volgende:
[..]
Jazeker en als je mail ertussen staat zo snel mogelijk je wachtwoord wijzigen en MFA instellen.
Ik in 2018, maar krijg de laatste tijd wel steeds vaker en meer spam in m'n Gmail boxquote:
onze mailadressen staan er niet tussen, alleen mijn hotmail maar dat wist ik al.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:06 schreef exode het volgende:
[..]
Jazeker en als je mail ertussen staat zo snel mogelijk je wachtwoord wijzigen en MFA instellen.
Ik vind daarom dat we debatten anders aan moeten pakken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Maar dat is het met de verkiezingen he, elke partij laat hun beste kant zien, beloven vanalles
Die bestaat, de stemchecker van de volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:59 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
En ook kieswijzers anders aan moeten pakken en het moet gaan over wat ze in de afgelopen x jaar hebben gestemd . Of in geval van nieuwe partijen hadden gedaan.
Hey die is handig, bedankt! En bevestigt voor mij idd ook de keuze.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die bestaat, de stemchecker van de volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Uitslag is bij mij trouwens hetzelfde als bij kieskompas/ stemwijzer, dus dat is iig hoopgevend.
De stemchecker komt bij mij zoals alle kieswijzers ook weer op CU uit. En op nummer 2 de partij waar ik wel op ga stemmen. Ik moet zelf denk ik maar de CU zonder C oprichten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:09 schreef Vanyel het volgende:
Zo ingewikkeld de stemchecker geeft de partij waar ik eigenlijk op wil stemmen, maar die wil ik vooral stemmen om op een vriend te stemmen die (veel te laag) op hun lijst staat.
Maar eigenlijk voel ik meer bij de partij daarna. 1 stem verschil op een stelling waar ik niet echt waarde aan hecht.
Keeeuuuuuzes
Mijn zegen heb jequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
De stemchecker komt bij mij zoals alle kieswijzers ook weer op CU uit. En op nummer 2 de partij waar ik wel op ga stemmen. Ik moet zelf denk ik maar de CU zonder C oprichten.
Ik heb meteen m'n wachtwoorden vernieuwd. Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:48 schreef exode het volgende:
Voor wie (net als ik) Gmail gebruiken:
https://www.ladbible.com/(...)unts-315437-20251027
En heb je ook niet naar partijprogramma's gekeken? Waar is je gevoel dan op gebaseerd, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:22 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb geen enkele stemwijzer gedaan, die dingen geven toch vaak een vertekend beeld tenzij je alle toelichtingen gaat lezen. In debatten worden ook andere dingen gezegd dan in het partijprogramma staat of wat doorgerekend is (als ze al iets hebben laten doorrekenen). Ik stem gewoon op gevoel.
Jongste zoon was ook uiterst verontwaardigd. Hij moest voor school een stemwijzer invullen en kwam uiteindelijk uit bij de ChristenUnie. Quote: "MAAR ER WAS HELEMAAL GEEN VRAAG OVER GELOOF!!! Ik wil helemaal niet stemmen op een partij die een religie aanhangt, waarom kan ik ze niet op basis daarvan uitsluiten?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Dit is dus waarom ik vind dat religie geen plaats heeft in politiek. Echt ongepast dat mensen van religie X of Y de rest van het land hun religieuze regels proberen op te leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |