Nevermind. Was leeg doosje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Kan ik een blaren pleister op een open wond/was ooit blaar plakken?
RIP aan de nabestaandenquote:
Ik heb niet de tijd het onbedekt te laten en het is fragiel. Vanochtend was het wel soort van dicht en droog maar toen stootte ik tegen de man aan en nu druppelt er vocht uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe het wel, maar ik bedek de wond dan wel. En ik doe 3 rollen tape over de blarenpleister. Anders gaat de blarenpleister krullen aan de randen en plakken aan de wond en dan wil je dood. Dus dan wil ik dat het gewoon x dagen muurvast blijft zitten. Dus ik knip een dunne tissue op maat, vouw dubbel, op open deel, blarenpleister, tape.
Nadat ik mn voet heb gekookt in heet sodawater, zoveel mogelijk huid huilend heb weggeknipt![]()
De blarenpleister heeft niet mn voorkeur, want als je alles openknipt en je een halve dag onbedekt laat gaat het eigenlijk wel weer, maar soms heb je die luxe van tijd niet
Nog ff kookbadje en dan airdryen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb niet de tijd het onbedekt te laten en het is fragiel. Vanochtend was het wel soort van dicht en droog maar toen stootte ik tegen de man aan en nu druppelt er vocht uit.
Moet straks voor 16 uur schoenen aan.
Kookbadje?!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nog ff kookbadje en dan airdryen?
Nou ja, loeiheet badje, vol soda.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kookbadje?!
Ik heb gaasje opgedrukt en het de moeder getaped. Morgen kan het luchten.
Ik zet soda en blaren pleisters op mijn boodschappenlijstjequote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, loeiheet badje, vol soda.
Beetje klazien uut zwalk, maar werkt voor mij nog altijd het beste als ik toch door moet met mn leven
Ja maar dit precies. En niemand kan het ooit uitleggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is er toch zo erg aan die man? Ik heb verder niet per se iets met m, maar wat is er zo mis mee?
Hehehe fair.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik doe blarenpleisters als het alleen niet anders kan. Maar mijn alleennietanderskansituaties zijn opvallend vaak situaties die gewoon jouw dagelijkse zijn
Slippers zijn sowieso mijn persoonlijke hel met de snelheid waarmee ik blaren krijg, team stevige stappers.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hehehe fair.
Ik ben sowieso team #nikserop met sneeën en wonden, maar dat is niet altijd haalbaar.
Kan ook geen slippers aan vandaag. Bouwen, keuken, breek is geen slipper-werk
En een lollig gebbetje doen met de naam, hihahoquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar dit precies. En niemand kan het ooit uitleggen.
Volgens mij is het een soort Hillary Clinton. Gewoon iemand op 'links' die je lekker een aantal jaar de schuld kunt geven van alle ellende in je land. En als je maar hard schreeuwt en het heel vaak herhaalt, lijkt er een kern van waarheid in te zitten. Dan zijn argumenten niet eens nodig.
Hier zijn ze ook de grootste. Forum en Ja21 is ook echt groot.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, nog steeds nèt geen 40% van de stemmers in mijn gemeente
Ik heb dus eigenlijk nooit blaren. Kan niet heugen wanneer de laatste keer was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Slippers zijn sowieso mijn persoonlijke hel met de snelheid waarmee ik blaren krijg, team stevige stappers.
In jouw type werk een godsgeschenk. Ook een groot deel van de reden waarom ik jouwes alleen hobbymatig doe en overdag braaf achter een bureau zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb dus eigenlijk nooit blaren. Kan niet heugen wanneer de laatste keer was.
De reden waarom ik deze ronde het stemwerk liet schieten was omdat ik bij de vorige degene was die de mensen moest begeleiden die niet zelfstandig konden stemmenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook de grootste. Forum en Ja21 is ook echt groot.
Mocht ik ooit nog verhuizen, laat ik dit misschien wel meespelen. Het besef dat de helft van de mensen die ik in het dagelijks leven tegenkom zo veel haat kunnen hebben, vind ik wel moeilijk.
Als het pijn doet is het te heet (maar zo voelt het voor mij ook niet) en schoon (stromend) water is effectiever tegen ontsteking dan weken in soda.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nadat ik mn voet heb gekookt in heet sodawater, zoveel mogelijk huid huilend heb weggeknipt![]()
Mijne ook!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:49 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn gemeente ziet er ongeveer zo uit als sigme's gemeente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |