abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219146599
gewoon klovenzalf op smeren. Houdt de huid zacht en soepel. En dan kun je er prima drie rollen tape op doen. Of achttien :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219146602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Kan ik een blaren pleister op een open wond/was ooit blaar plakken?
Nevermind. Was leeg doosje. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219146611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nevermind. Was leeg doosje. :')
RIP aan de nabestaanden
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219146615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik doe het wel, maar ik bedek de wond dan wel. En ik doe 3 rollen tape over de blarenpleister. Anders gaat de blarenpleister krullen aan de randen en plakken aan de wond en dan wil je dood. Dus dan wil ik dat het gewoon x dagen muurvast blijft zitten. Dus ik knip een dunne tissue op maat, vouw dubbel, op open deel, blarenpleister, tape.

Nadat ik mn voet heb gekookt in heet sodawater, zoveel mogelijk huid huilend heb weggeknipt :'(

De blarenpleister heeft niet mn voorkeur, want als je alles openknipt en je een halve dag onbedekt laat gaat het eigenlijk wel weer, maar soms heb je die luxe van tijd niet
Ik heb niet de tijd het onbedekt te laten en het is fragiel. Vanochtend was het wel soort van dicht en droog maar toen stootte ik tegen de man aan en nu druppelt er vocht uit.

Moet straks voor 16 uur schoenen aan.
pi_219146625
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb niet de tijd het onbedekt te laten en het is fragiel. Vanochtend was het wel soort van dicht en droog maar toen stootte ik tegen de man aan en nu druppelt er vocht uit.

Moet straks voor 16 uur schoenen aan.
Nog ff kookbadje en dan airdryen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_219146704
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nog ff kookbadje en dan airdryen?
Kookbadje?!

Ik heb gaasje opgedrukt en het de moeder getaped. Morgen kan het luchten.
pi_219146712
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Kookbadje?!

Ik heb gaasje opgedrukt en het de moeder getaped. Morgen kan het luchten.
Nou ja, loeiheet badje, vol soda.

Beetje klazien uut zwalk, maar werkt voor mij nog altijd het beste als ik toch door moet met mn leven
pi_219146720
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nou ja, loeiheet badje, vol soda.

Beetje klazien uut zwalk, maar werkt voor mij nog altijd het beste als ik toch door moet met mn leven
Ik zet soda en blaren pleisters op mijn boodschappenlijstje
pi_219146732
Ik doe blarenpleisters als het alleen niet anders kan. Maar mijn alleennietanderskansituaties zijn opvallend vaak situaties die gewoon jouw dagelijkse zijn :D
pi_219146760
Mogge!

Ben blij dat ik nooit gevraagd zal worden om informateur te worden, wat een pokkejob zal dat nu zijn.

En uitslag, het kon veel slechter maar ook een stuk beter. Zoveel stemmen voor extreem rechts, puur one issue want die zijn niet goed voor het land en voor de meeste mensen ook niet goed voor hun eigen portemonnee en die van hun kinderen.
En Timmermans, ook niet mijn favoriet (heb er eigenlijk geen bij die partij) maar net als Kaag een maatje te groot voor Nederland. Hij is geen partijleider maar veel meer een bestuurder. Maar de media heeft goed zijn werk gedaan om hem in een slecht daglicht te zetten. Ben benieuwd wat ze nu met Jetten gaan doen, zag al dat er mensen vinden dat NPO hadden moeten ingrijpen bij de Slimste Mens.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219146764
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 06:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat is er toch zo erg aan die man? Ik heb verder niet per se iets met m, maar wat is er zo mis mee?
Ja maar dit precies. En niemand kan het ooit uitleggen.

Volgens mij is het een soort Hillary Clinton. Gewoon iemand op 'links' die je lekker een aantal jaar de schuld kunt geven van alle ellende in je land. En als je maar hard schreeuwt en het heel vaak herhaalt, lijkt er een kern van waarheid in te zitten. Dan zijn argumenten niet eens nodig.
Spoilers!
pi_219146766
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik doe blarenpleisters als het alleen niet anders kan. Maar mijn alleennietanderskansituaties zijn opvallend vaak situaties die gewoon jouw dagelijkse zijn :D
Hehehe fair.

Ik ben sowieso team #nikserop met sneeën en wonden, maar dat is niet altijd haalbaar.

Kan ook geen slippers aan vandaag. Bouwen, keuken, breek is geen slipper-werk
pi_219146780
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hehehe fair.

Ik ben sowieso team #nikserop met sneeën en wonden, maar dat is niet altijd haalbaar.

Kan ook geen slippers aan vandaag. Bouwen, keuken, breek is geen slipper-werk
Slippers zijn sowieso mijn persoonlijke hel met de snelheid waarmee ik blaren krijg, team stevige stappers.
pi_219146785
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja maar dit precies. En niemand kan het ooit uitleggen.

Volgens mij is het een soort Hillary Clinton. Gewoon iemand op 'links' die je lekker een aantal jaar de schuld kunt geven van alle ellende in je land. En als je maar hard schreeuwt en het heel vaak herhaalt, lijkt er een kern van waarheid in te zitten. Dan zijn argumenten niet eens nodig.
En een lollig gebbetje doen met de naam, hihaho
pi_219146798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mwoah, nog steeds nèt geen 40% van de stemmers in mijn gemeente :'(
Hier zijn ze ook de grootste. Forum en Ja21 is ook echt groot.

Mocht ik ooit nog verhuizen, laat ik dit misschien wel meespelen. Het besef dat de helft van de mensen die ik in het dagelijks leven tegenkom zo veel haat kunnen hebben, vind ik wel moeilijk.
Spoilers!
pi_219146799
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Slippers zijn sowieso mijn persoonlijke hel met de snelheid waarmee ik blaren krijg, team stevige stappers.
Ik heb dus eigenlijk nooit blaren. Kan niet heugen wanneer de laatste keer was.
pi_219146803
Een naam verkleinen heeft ook vaak correlatie met simpelheid imo
pi_219146811
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb dus eigenlijk nooit blaren. Kan niet heugen wanneer de laatste keer was.
In jouw type werk een godsgeschenk. Ook een groot deel van de reden waarom ik jouwes alleen hobbymatig doe en overdag braaf achter een bureau zit.
pi_219146826
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hier zijn ze ook de grootste. Forum en Ja21 is ook echt groot.

Mocht ik ooit nog verhuizen, laat ik dit misschien wel meespelen. Het besef dat de helft van de mensen die ik in het dagelijks leven tegenkom zo veel haat kunnen hebben, vind ik wel moeilijk.
De reden waarom ik deze ronde het stemwerk liet schieten was omdat ik bij de vorige degene was die de mensen moest begeleiden die niet zelfstandig konden stemmen :'(
pi_219146881
Mijn huidige gemeente is een stuk minder erg dan m'n vorige gemeente *O* en ook een van de twee gemeentes in de provincie waar D66 het grootste is. Kon beter maar ook veel erger.
pi_219146918
Hier pvv gelukkig pas op 3, ja21 op 7 en fvd op 9
We have far more in common than that which devides us..
pi_219147007
Links de gemeente waarin ik gestemd heb, rechts de gemeente waarin ik tegenwoordig woon.

Niet geweldig, maar stukken beter dan landelijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219147019
Mijn gemeente ziet er ongeveer zo uit als sigme's gemeente :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219147212
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

Nadat ik mn voet heb gekookt in heet sodawater, zoveel mogelijk huid huilend heb weggeknipt :'(
Als het pijn doet is het te heet (maar zo voelt het voor mij ook niet) en schoon (stromend) water is effectiever tegen ontsteking dan weken in soda.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219147230
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:49 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn gemeente ziet er ongeveer zo uit als sigme's gemeente :Y
Mijne ook! :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')