Hoe heter hoe beter gaat wel echt op igv hoe goed ik er weer op door kan, min of meer direct, als het moet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als het pijn doet is het te heet (maar zo voelt het voor mij ook niet) en schoon (stromend) water is effectiever tegen ontsteking dan weken in soda.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben vrij vandaag![]()
Ik heb wel een rotklusje te doen voor de toeslagenouder. Verder maak ik soep, app ik met deze en gene en ga ik disproportioneel veel tijd in mijn telefoongame en de televisie steken.
Ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het uitstekend dat een stabiele middenpartij wint. Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.
En ik vind het hoopgevend dat er toch echt wel veel Nederlanders geen xenofobe egoisten zij.
Dit ook helemaal jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens.
En dan zitten we straks heerliedepeerlie met D66, CDA, VVD, JA21. Want dat is wel ongeveer hoe D66 rolt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit ook helemaal ja
Heb graag taffeslinks, maar ook wel heel graag stabiel, weer eens. Had gehoopt dat Jetten rond 10 uur bekend zou maken, joe dit is de formatie, we gaan ff buffelen, maar helaas
Zonder Ja21 zou ik het in de huidige situatie niet verschrikkelijk vinden. Zou ik alsnog graag de stem van Bij1 in de kamer hebben, maar ja lieverkoekjesditdatquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dan zitten we straks heerliedepeerlie met D66, CDA, VVD, JA21. Want dat is wel ongeveer hoe D66 rolt.
Of nouja, we. Jullie
Dank en dank!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik weet niet hoe ver jullie met Shetland zijn, maar woensdag begint op de bbc serie 10.
En volgende week donderdagavond om 2310 uur komt de film van Amir op NPO2
3 weken is met eigen bezoek al superkut manquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Laatste paar uur zonder andermans bezoek om de volgende etappe van drie(!!!) weken te beginnen
Ja, en dit is ook nog 'doe mij maar de beer'-bezoek.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
3 weken is met eigen bezoek al superkut manRIP aan de nabestaanden.
Pas maar op, waar je mee omgaat.. enzoquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, en dit is ook nog 'doe mij maar de beer'-bezoek.
Sterkte! Hopelijk valt het mee of was deze persoon al eerder en weet je wat je te wachten staat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Laatste paar uur zonder andermans bezoek om de volgende etappe van drie(!!!) weken te beginnen
Ten opzichte van de vorige valt deze mee. Niet onvriendelijk en iets meer dan drie hersencellen. Het meest rare dat hij de vorige keer deed was de hond bij zijn heupen op willen tillen? Anyhow de hond geeft zero shits om vreemde mensen die hem op willen tillen en was vrij helder in zijn verbale en non verbale communicatie dat deze aanranding niet gewenst was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sterkte! Hopelijk valt het mee of was deze persoon al eerder en weet je wat je te wachten staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker met op bed liggen, met wandelen, met puzzelen, met haken, met fietsen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Door dit topic nu aan die Marlotte podcast.
Podcasts zijn ZO niet aan mee besteedDit had toch gewoon een artikel kunnen zijn? Dit hoeft tocht niet 5 uur luistere te weze. RAAAAAAAAGE
Manmanman.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker met op bed liggen, met wandelen, met puzzelen, met haken, met fietsen.
LEKKERRRRRRRRRRRR
Liever dat dan met PVV VVD FVD JA21 CDA.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dan zitten we straks heerliedepeerlie met D66, CDA, VVD, JA21. Want dat is wel ongeveer hoe D66 rolt.
Of nouja, we. Jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |