abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219147323
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als het pijn doet is het te heet (maar zo voelt het voor mij ook niet) en schoon (stromend) water is effectiever tegen ontsteking dan weken in soda.
Hoe heter hoe beter gaat wel echt op igv hoe goed ik er weer op door kan, min of meer direct, als het moet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219147334
Ik ben vrij vandaag O+

Ik heb wel een rotklusje te doen voor de toeslagenouder. Verder maak ik soep, app ik met deze en gene en ga ik disproportioneel veel tijd in mijn telefoongame en de televisie steken.
Spoilers!
pi_219147384
Hoe kan Amsterdam nou zo veel achter lopen met tellen? Werkt het daar anders?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_219147390
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben vrij vandaag O+

Ik heb wel een rotklusje te doen voor de toeslagenouder. Verder maak ik soep, app ik met deze en gene en ga ik disproportioneel veel tijd in mijn telefoongame en de televisie steken.
*O* welverdiend *O*
pi_219147509
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vind het uitstekend dat een stabiele middenpartij wint. Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.

En ik vind het hoopgevend dat er toch echt wel veel Nederlanders geen xenofobe egoisten zij.
Ik ben het hier helemaal mee eens.
pi_219147530
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens.
Dit ook helemaal ja :Y

Heb graag taffeslinks, maar ook wel heel graag stabiel, weer eens. Had gehoopt dat Jetten rond 10 uur bekend zou maken, joe dit is de formatie, we gaan ff buffelen, maar helaas :')
pi_219147691
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dit ook helemaal ja :Y

Heb graag taffeslinks, maar ook wel heel graag stabiel, weer eens. Had gehoopt dat Jetten rond 10 uur bekend zou maken, joe dit is de formatie, we gaan ff buffelen, maar helaas :')
En dan zitten we straks heerliedepeerlie met D66, CDA, VVD, JA21. Want dat is wel ongeveer hoe D66 rolt.

Of nouja, we. Jullie :+
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219147729
@Blues ik weet niet hoe ver jullie met Shetland zijn, maar woensdag begint op de bbc serie 10.

En volgende week donderdagavond om 2310 uur komt de film van Amir op NPO2
We have far more in common than that which devides us..
pi_219147740
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
En dan zitten we straks heerliedepeerlie met D66, CDA, VVD, JA21. Want dat is wel ongeveer hoe D66 rolt.

Zonder Ja21 zou ik het in de huidige situatie niet verschrikkelijk vinden. Zou ik alsnog graag de stem van Bij1 in de kamer hebben, maar ja lieverkoekjesditdat
pi_219147751
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik weet niet hoe ver jullie met Shetland zijn, maar woensdag begint op de bbc serie 10.

En volgende week donderdagavond om 2310 uur komt de film van Amir op NPO2
Dank en dank!
Shetland wachten we tot het op de NPO komt :)
pi_219147846
Mijn (altijd VVD was de grootste-) gemeente.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 30-10-2025 11:18:23 ]
pi_219148008
Laatste paar uur zonder andermans bezoek om de volgende etappe van drie(!!!) weken te beginnen :{
pi_219148019
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Laatste paar uur zonder andermans bezoek om de volgende etappe van drie(!!!) weken te beginnen :{
3 weken is met eigen bezoek al superkut man :') RIP aan de nabestaanden.
pi_219148037
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
3 weken is met eigen bezoek al superkut man :') RIP aan de nabestaanden.
Ja, en dit is ook nog 'doe mij maar de beer'-bezoek.
pi_219148085
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ja, en dit is ook nog 'doe mij maar de beer'-bezoek.
Pas maar op, waar je mee omgaat.. enzo
pi_219148113
Kan je de huisgenoten niet uitkopen :{
pi_219148118
Eerste gevalletje oplichting in mijn Utregfbgroep -O-
pi_219148135
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sterkte! Hopelijk valt het mee of was deze persoon al eerder en weet je wat je te wachten staat?
We have far more in common than that which devides us..
pi_219148205
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Sterkte! Hopelijk valt het mee of was deze persoon al eerder en weet je wat je te wachten staat?
Ten opzichte van de vorige valt deze mee. Niet onvriendelijk en iets meer dan drie hersencellen. Het meest rare dat hij de vorige keer deed was de hond bij zijn heupen op willen tillen? Anyhow de hond geeft zero shits om vreemde mensen die hem op willen tillen en was vrij helder in zijn verbale en non verbale communicatie dat deze aanranding niet gewenst was.
pi_219148206
Vanmiddag weer naar mijn werk :D
(Leuke, lieve) collega die ik al jaren ken gaat met vroegpensioen en gaat dat groots doen in het restaurant.
Niet mijn voorbeeld qua afscheid, maar superfijn voor haar dat ze weg kan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219148229
Kak. Mijn oogdruppels zijn nog zeker 8 maanden niet leverbaar.
Spoilers!
pi_219148256
Door dit topic nu aan die Marlotte podcast.

Podcasts zijn ZO niet aan mee besteed :') Dit had toch gewoon een artikel kunnen zijn? Dit hoeft tocht niet 5 uur luistere te weze. RAAAAAAAAGE
pi_219148270
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Door dit topic nu aan die Marlotte podcast.

Podcasts zijn ZO niet aan mee besteed :') Dit had toch gewoon een artikel kunnen zijn? Dit hoeft tocht niet 5 uur luistere te weze. RAAAAAAAAGE
Lekker met op bed liggen, met wandelen, met puzzelen, met haken, met fietsen.
LEKKERRRRRRRRRRRR :+
pi_219148285
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 11:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Lekker met op bed liggen, met wandelen, met puzzelen, met haken, met fietsen.
LEKKERRRRRRRRRRRR :+
Manmanman.

Ook is sinds mijn laatste kampeeravontuur mijn goede koptelefoon kwijt :( :( en ik heb sinds kort dus weer een telefoon zonder zoń dingus voor die ouderwetse oortjes.
pi_219148296
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Liever dat dan met PVV VVD FVD JA21 CDA.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')