Ja, maar die wilden dat én zélf én er waren ook nog tig hervormde en gereformeerde partijen die dat absoluut NIET wilden. En dus gewoon zelf een partij bleven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, vergat een lettertje, iig konden toen katholiek en gereformeerd nederland prima fuseren in een partij.
Van der Plas komt met allerlei desinformatie. Zoals gebruikelijk. Iedereen met meer dan Havo-4 doorziet dat (een groot deel van Nederland dus niet)quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kan dit debatje ff niet aanhoren, en dat komt door de dames
Triest die boeren die een wappiepartij stemmen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:46 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.nieuweoogst.n(...)ocratie-maakt-opmars
Kijk eens naar het stemgedrag van de boeren...
Echt hè rot opquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dilsn weer met haar 'centrumrechts kabinet'![]()
Het is dit keer met een plamuurmes aangebracht en bijgewerkt met een spatel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er met de make up van Caroline?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er met de make up van Caroline?
En 'hardwerkende Nederlanders'quote:
Ik geloof het pas als ik het zie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:52 schreef kladderadatsch het volgende:
D66 gaat zo te zien groter worden dan de VVD, wil morgenavond de meltdown wel eens zien bij Wierd Duk en de rest van die SBS6/Telegraaf kliek.
Zou het reuzel zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is dit keer met een plamuurmes aangebracht en bijgewerkt met een spatel.
Ze hebben zelf alle liberalen weggejaagd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:52 schreef kladderadatsch het volgende:
D66 gaat zo te zien groter worden dan de VVD, wil morgenavond de meltdown wel eens zien bij Wierd Duk en de rest van die SBS6/Telegraaf kliek.
Dat je die opvoert is een totasl zwaktebod inderdaadquote:
Stabiel ook nog genoemd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dilan weer met haar 'centrumrechts kabinet'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |