Ja, maar die wilden dat én zélf én er waren ook nog tig hervormde en gereformeerde partijen die dat absoluut NIET wilden. En dus gewoon zelf een partij bleven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, vergat een lettertje, iig konden toen katholiek en gereformeerd nederland prima fuseren in een partij.
Van der Plas komt met allerlei desinformatie. Zoals gebruikelijk. Iedereen met meer dan Havo-4 doorziet dat (een groot deel van Nederland dus niet)quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kan dit debatje ff niet aanhoren, en dat komt door de dames
Triest die boeren die een wappiepartij stemmen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:46 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.nieuweoogst.n(...)ocratie-maakt-opmars
Kijk eens naar het stemgedrag van de boeren...
Echt hè rot opquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dilsn weer met haar 'centrumrechts kabinet'![]()
Het is dit keer met een plamuurmes aangebracht en bijgewerkt met een spatel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er met de make up van Caroline?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er met de make up van Caroline?
En 'hardwerkende Nederlanders'quote:
Ik geloof het pas als ik het zie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:52 schreef kladderadatsch het volgende:
D66 gaat zo te zien groter worden dan de VVD, wil morgenavond de meltdown wel eens zien bij Wierd Duk en de rest van die SBS6/Telegraaf kliek.
Zou het reuzel zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is dit keer met een plamuurmes aangebracht en bijgewerkt met een spatel.
Ze hebben zelf alle liberalen weggejaagd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:52 schreef kladderadatsch het volgende:
D66 gaat zo te zien groter worden dan de VVD, wil morgenavond de meltdown wel eens zien bij Wierd Duk en de rest van die SBS6/Telegraaf kliek.
Dat je die opvoert is een totasl zwaktebod inderdaadquote:
Stabiel ook nog genoemd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dilan weer met haar 'centrumrechts kabinet'![]()
Stukje ketting roken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is dit keer met een plamuurmes aangebracht en bijgewerkt met een spatel.
Nou, de laatste peiling van vandaag laat het anders duidelijk zien. Of die moeten er echt helemaal naast zitten...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik het zie.
Rust in de portemonnee welquote:
Geen idee, geluid staat uit. Kijk af en toe op en lees dan de ondertiteling.quote:
Dat is @klaasweetalles ook op dit forumquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:54 schreef Spablauw214 het volgende:
Timmermans is ineens de voice of reason hier.
Ineens?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:54 schreef Spablauw214 het volgende:
Timmermans is ineens de voice of reason hier.
Neequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is @:klaasweetalles ook op dit forum
Goed voor de uitslag morgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een verademing, een goed geleid debat. Hier komen de niet-schreeuwers tenminste positiever uit dan de krijsers.
Omdat het geen schreeuwer is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Timmermans heeft gelijk maar denk toch dat hij zijn punten niet overtuigend genoeg brengt (op een manier die blijft hangen bij de kijkers).
Nee maar dan heeft Eddy nog een jaar of 4 een baan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ze 1 zetel halen, zouden ze dan nog iets kunnen opbouwen?
Nee, gewoon inleveren bij het CDA.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ze 1 zetel halen, zouden ze dan nog iets kunnen opbouwen?
Gewoon kappen met peilingen 2 weken voor de verkiezingen, dit is puur entertainment en enorm sturend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:00 schreef Beathoven het volgende:
Ipsos peilt PVV, PvdaGL en D66 op 23 met VVD op redelijke afstand
De Hond peilt PVV, PvdAGL en D66 op 23 en VVD op 22.
Ik heb twijfel bij De Hond, beetje VVD last minute over de drempel heen proberen te pushen met SBS.
Nee, ik vind dat hij zijn argumenten niet lekker en bondig weet te brengen. Hij heeft teveel woorden nodig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het geen schreeuwer is?
Mensen die normaal VVD stemmen hebben nu serieuze alternatieven met D66, CDA en Ja21.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:00 schreef Beathoven het volgende:
Ipsos peilt PVV, PvdaGL en D66 op 23 met VVD op redelijke afstand
De Hond peilt PVV, PvdAGL en D66 op 23 en VVD op 22.
Ik heb twijfel bij De Hond, beetje VVD last minute over de drempel heen proberen te pushen met SBS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |