quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Gelukkig zijn wij perfectquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Er is ook altijd van alles aan de hand met de deelnemers![]()
Een oneindige lijst van mentale en fysieke ellende
Die hangt ook in de 2004 baardquote:
"Ik wil iemand die goed in haar vel zit"quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Wellicht toch goed in vel?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"Ik wil iemand die goed in haar vel zit"
"Ik ben heel erg ziek"
Als Tinder en alle andere manieren van dates vinden niet lukken, kun je altijd nog FD proberen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Beetje mannelijke stemquote:
Telefoon alvast in de buurt voor 113quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:54 schreef Poefbank het volgende:
Tessa gaat dadelijk alle ellende op tafel gooien
Ja, past niet echt bij haar lieve uitstraling.quote:
een maatjequote:Op maandag 27 oktober 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
MJ zoekt geen romantiek
Lekker door met het seksloze leventje
Doen jullie ook allemaal dus we oordelen nietquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:56 schreef RipCity het volgende:
Deze ziet er beetje vies/ordinair uit.
Die douched soms 4 dagen niet
Vrijmibo op Zuidquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Tom
Boho man
Speelt animal crossing
Backpacking
Soms een stukje padel
Friendsquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Zou niet daten met iemand die Friends als favoriete serie heeft.
lijkt me meer een bouldererquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Tom
Boho man
Speelt animal crossing
Backpacking
Soms een stukje padel
Frasier of Seinfeld zijn de GOATs.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Zou niet daten met iemand die Friends als favoriete serie heeft.
ja heb het echt 20x gekeken en elke keer verbaas ik me erover. Moest 1 lachen - puur om die lachband die na elke zin keihard begint te lachenquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Friends
Nog geen één keer om een grap moeten lachen
Al zou het geen dealbreaker zijn
Dealbreaker is misschien een beetje extreem inderdaad. Zou alleen niet meekijken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Friends
Nog geen één keer om een grap moeten lachen
Al zou het geen dealbreaker zijn
Nu partij voor de dieren?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Tom slaat soms een dag het douchen over
Energiezuinig
Stemde doorheen GL
We oordelen niet @Cocoquote:
Daar kan ik mee levenquote:
Daarom een grote patat!quote:
of een jos brinkiequote:Op maandag 27 oktober 2025 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
1 xxl frikandel speciaal is wel genoeg
DM na de uitzendingquote:
Duld geen nee als de camera's uit staanquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:02 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vind Tom nogal opdringerig overkomen
Snap ik wel, geen praat over ellende op de eerste datequote:Op maandag 27 oktober 2025 20:06 schreef Dutch_view het volgende:
Tessa vraagt niet echt door over hoe dat dan kwam enzo dat overgewicht
Beetje ongeïnteresseerd
Ah, ik dacht dat het aan mijn verbinding/laptop lag.quote:
Emotie eter. What else?quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:06 schreef Dutch_view het volgende:
Tessa vraagt niet echt door over hoe dat dan kwam enzo dat overgewicht
Beetje ongeïnteresseerd
Ontspannend, net als een echt warm bad!quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:04 schreef Evangelion het volgende:
Afreageren op First Dates = mindfulness
Ze wilden afspreken maar Tessa had op het laatste moment hoofdpijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Denk niet dat die volgende keer er komt
Hij bindt haar vast en is hebberigquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Er zit meer achter mij, maar wel een satisfyer tattoo op je arm
U gaat door voor de jackpot.quote:
Ben bang van niet. Meerdere keren 503 gehadquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne avond!Hopelijk morgen wat minder error
Echt hequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Nog even wat GroenLinks propaganda de dag voor de verkiezingen
We krijgen nog een moslim, schreeuwhomo's, blank en zwart koppel en een transgender.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Nog even wat GroenLinks propaganda de dag voor de verkiezingen
Ach god dan is de Deugkaart ook weer compleetquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:36 schreef Poefbank het volgende:
[..]
We krijgen nog een moslim, schreeuwhomo's, blank en zwart koppel en een transgender.
Dan moet je hopen voor jullie dat er ook een domme rechtse kale man er tussen zit!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:36 schreef Poefbank het volgende:
[..]
We krijgen nog een moslim, schreeuwhomo's, blank en zwart koppel en een transgender.
Elke trend komt altijd terugquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:38 schreef Poefbank het volgende:
Ik snap niet dat de Duitse voetballer uit de jaren 80 nu ineens mode is.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet je hopen voor jullie dat er ook een domme rechtse kale man er tussen zit!
Valse nicht ook goed?quote:
Ik begrijp hem welquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:41 schreef Dutch_view het volgende:
Flor valt op Flor![]()
Typische relnicht.
Wie is dan de gever en de ontvanger?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zou best goed kunnen passen
(Voor eenmalig een nachtje, het blijven homo’s natuurlijk)
Gaan elkaars kontje wassenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Die slingeren diezelfde avond nog grinder weer aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er mis met speciaalbier?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Speciaalbier
Noteer ik op de lijst van nerds, gamen, F1, fantasy
Die eerste wil geven maar die andere domineert uiteindelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wie is dan de gever en de ontvanger?
Eigenlijk niksquote:
Ik denk dat ze beide ontvanger zijn. Lastig hoor dat in te schattenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die eerste wil geven maar die andere domineert uiteindelijk
Alleen gamen en speciaalbier hier. Okay en nerd want werk in IT.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Speciaalbier
Noteer ik op de lijst van nerds, gamen, F1, fantasy
Hij is een beetje apartquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
Deze man heeft het constant over zijn dochter, soort van homofiel in de kast.
Geen jongere, maar heb echt een hekel aan koken. Zou echt een partner zoeken die van koken houdt, heeft pluspunten bij mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:46 schreef Poefbank het volgende:
Opvallend veel jongeren die niet kunnen koken
Dat kan, maar neem aan dat je wel kan koken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen jongere, maar heb echt een hekel aan koken. Zou echt een partner zoeken die van koken houdt, heeft pluspunten bij mij.
Wel ziek snel nu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Hostingbedrijf, misschien kan hij de problemen met de Fok servers oplossen.
Max is veel harderquote:
Kan het inderdaad best, als het moet. Heb nooit klachten gehad in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:50 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat kan, maar neem aan dat je wel kan koken.
Blijven doneren!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Hostingbedrijf, misschien kan hij de problemen met de Fok servers oplossen.
Op andere vlakken ook nooit klachten? Zou Max nu vragen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan het inderdaad best, als het moet. Heb nooit klachten gehad in ieder geval.
Hopelijk morgenavond ook als de eerste cijfers er zijnquote:
Man brengt de boodschap hardquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man praat in stukjes
Hallo spectrum
Op andere vlakken genoeg, maar ik zet daarna wel een prima ontbijtje neer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op andere vlakken ook nooit klachten? Zou Max nu vragen.
Alleen als ze slecht luistert!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Jaja, Leon slaat een vrouw na 2 dates.
Liever een penis in de kontquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Man brengt de boodschap hard
Spectrum confirmed
@Sapstengel heeft net een dibs gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Als Kalliny nou een jaar of 35 zou zijn zou ik er voor gaan
En zelf vooral niet zien waar dit kneltquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:56 schreef DKUp het volgende:
Studie rond duurzaamheid
Ze is dol op de wereldreizen
Heel
Erg
Goed
Dat is standaard zo volgens mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:56 schreef DKUp het volgende:
Studie rond duurzaamheid
Ze is dol op de wereldreizen
Heel
Erg
Goed
Idd versta d'r niks van. ga lekker in apenheul gillen ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:57 schreef Poefbank het volgende:
Denies aan het schreeuwen op de achtergrond
Dit ben ik in een notendop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Oh nee het milieu maar wel zoveel mogelijk reizen, avocado's eten en kleding van de Primark dragen.
Die watersnoodrampen, orkanen en verbrande huizen gaan we toch niet meer meemaken. Geniet van 't leven.quote:
Ja 39quote:
Direct daarna: "en je ouders?"quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
Dat is toch wel zo raar. gewoon METEEN als eerste vraag: wat voor werk doe je
Keer eens wat anders dan of alles goed isof je de zenuwen hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
Dat is toch wel zo raar. gewoon METEEN als eerste vraag: wat voor werk doe je
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:03 schreef Dutch_view het volgende:
Oh berichten komen weer eens niet aan???
Oh is dat vandaag. Gelukkig maar dat fd door gaat dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:34 schreef Evangelion het volgende:
FD en verkiezingen
heerlijk avondje
Haai haaiquote:
Dode fretquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |