Hij bindt haar vast en is hebberigquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Er zit meer achter mij, maar wel een satisfyer tattoo op je arm
U gaat door voor de jackpot.quote:
Ben bang van niet. Meerdere keren 503 gehadquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne avond!Hopelijk morgen wat minder error
Echt hequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Nog even wat GroenLinks propaganda de dag voor de verkiezingen
We krijgen nog een moslim, schreeuwhomo's, blank en zwart koppel en een transgender.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Nog even wat GroenLinks propaganda de dag voor de verkiezingen
Ach god dan is de Deugkaart ook weer compleetquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:36 schreef Poefbank het volgende:
[..]
We krijgen nog een moslim, schreeuwhomo's, blank en zwart koppel en een transgender.
Dan moet je hopen voor jullie dat er ook een domme rechtse kale man er tussen zit!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:36 schreef Poefbank het volgende:
[..]
We krijgen nog een moslim, schreeuwhomo's, blank en zwart koppel en een transgender.
Elke trend komt altijd terugquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:38 schreef Poefbank het volgende:
Ik snap niet dat de Duitse voetballer uit de jaren 80 nu ineens mode is.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet je hopen voor jullie dat er ook een domme rechtse kale man er tussen zit!
Valse nicht ook goed?quote:
Ik begrijp hem welquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:41 schreef Dutch_view het volgende:
Flor valt op Flor![]()
Typische relnicht.
Wie is dan de gever en de ontvanger?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zou best goed kunnen passen
(Voor eenmalig een nachtje, het blijven homo’s natuurlijk)
Gaan elkaars kontje wassenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Die slingeren diezelfde avond nog grinder weer aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er mis met speciaalbier?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Speciaalbier
Noteer ik op de lijst van nerds, gamen, F1, fantasy
Die eerste wil geven maar die andere domineert uiteindelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wie is dan de gever en de ontvanger?
Eigenlijk niksquote:
Ik denk dat ze beide ontvanger zijn. Lastig hoor dat in te schattenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die eerste wil geven maar die andere domineert uiteindelijk
Alleen gamen en speciaalbier hier. Okay en nerd want werk in IT.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Speciaalbier
Noteer ik op de lijst van nerds, gamen, F1, fantasy
Hij is een beetje apartquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
Deze man heeft het constant over zijn dochter, soort van homofiel in de kast.
Geen jongere, maar heb echt een hekel aan koken. Zou echt een partner zoeken die van koken houdt, heeft pluspunten bij mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:46 schreef Poefbank het volgende:
Opvallend veel jongeren die niet kunnen koken
Dat kan, maar neem aan dat je wel kan koken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen jongere, maar heb echt een hekel aan koken. Zou echt een partner zoeken die van koken houdt, heeft pluspunten bij mij.
Wel ziek snel nu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Hostingbedrijf, misschien kan hij de problemen met de Fok servers oplossen.
Max is veel harderquote:
Kan het inderdaad best, als het moet. Heb nooit klachten gehad in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:50 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat kan, maar neem aan dat je wel kan koken.
Blijven doneren!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Hostingbedrijf, misschien kan hij de problemen met de Fok servers oplossen.
Op andere vlakken ook nooit klachten? Zou Max nu vragen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan het inderdaad best, als het moet. Heb nooit klachten gehad in ieder geval.
Hopelijk morgenavond ook als de eerste cijfers er zijnquote:
Man brengt de boodschap hardquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man praat in stukjes
Hallo spectrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |