Is je buurvrouw Italiaans?quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat heb ik trouwens al echt te lang niet gegeten.
Zal mijn buurvrouw weer eens vragen om dat te maken.
to open or not to open, thats the questionquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:41 schreef Ama het volgende:
Jeej hij is er eindelijk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en dan zijn er mensen die ook nog in blauw/wit koud kleurtje de lamp hebbenquote:
Ik zie dat hier in het dorp altijd goed bij mensen met een niet-westerse achtergrond, dat ze dan gewoon tl-balken in de woonkamer hebben hangenquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan zijn er mensen die ook nog in blauw/wit koud kleurtje de lamp hebben
in een woonkamer
das toch handig! dan zie je tenminste wat er in de hoek op de grond ligtquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie dat hier in het dorp altijd goed bij mensen met een niet-westerse achtergrond, dat ze dan gewoon tl-balken in de woonkamer hebben hangen
Moet je gelijk weer gaan stofzuigenquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
das toch handig! dan zie je tenminste wat er in de hoek op de grond ligt
nee joh dat kan nu niet, de werkenden moeten nu in alle rust roken, thee drinken en tv kijken. morgen als zij naar het werk zijn mag het huis worden schoongemaakt.quote:
Nee daar komt Robbie niet, dat eas juist het probleemquote:
Dan maar gewoon het licht gedimd latenquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daar komt Robbie niet, dat eas juist het probleem
Of gewoon uitzettenquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar gewoon het licht gedimd laten
De wattesquote:
Maar dan zit je in het donkerquote:
ai stemquote:
Dat klinkt leuk, kun je niet gewoon het geluid van je telefoon uitzetten?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ai stem
zo'n nep vrouwenstem die de klem too nen verkeerd legt
jawel maar ik had reels gekeken met geluid...quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk, kun je niet gewoon het geluid van je telefoon uitzetten?
Doen ze expres in de hoop dat je de betaalde versie van de app koopt waar die optie wel werktquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel maar ik had reels gekeken met geluid...
ik vind het gewoon stom dat als je in de instellingen van een app aangeeft geen geluid dat er dan wel reclame met geluid is.
Nanoleafquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie in mijn bluetoothlijst verschillende lampen van het merk Nanoleaf.
Zou ik nu gewoon verbinding kunnen maken en daarmee spelen?
grote kans... en ik zou dat ook kunnen doen (heb nog wel tegoed op mn play account staan, door af en toe een enquete in te vullen enzo), als het een eenmalige kostenpost was... maar nee ze willen dan een maandelijks abonnement er van maken...quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen ze expres in de hoop dat je de betaalde versie van de app koopt waar die optie wel werkt
Zie je ook geen troepjesquote:
Is Microsoft ook hard mee bezig, krijg opeens sinds vandaag 'mails' in outlook die dan gewoon links naar winkels blijken te zijn. En die kun je alleen maar uitzetten als je een abonnement neemtquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
grote kans... en ik zou dat ook kunnen doen (heb nog wel tegoed op mn play account staan, door af en toe een enquete in te vullen enzo), als het een eenmalige kostenpost was... maar nee ze willen dan een maandelijks abonnement er van maken...
Nee dan zie je niksquote:
ik moet het afkloppen maar ik had google allang aan gezien om zoiets te doen in de webmail van hun..quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Microsoft ook hard mee bezig, krijg opeens sinds vandaag 'mails' in outlook die dan gewoon links naar winkels blijken te zijn. En die kun je alleen maar uitzetten als je een abonnement neemt
Is @4EverBlackEyed haar schuldquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Maar hoezo slopen jullie het forum nu weer?
Ik was het niet.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Maar hoezo slopen jullie het forum nu weer?
Die heeft weer op de kabels zitten bijten zekerquote:
Ze is niet hier dus dat is wel verdacht.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft weer op de kabels zitten bijten zeker
Hoi donnieponniequote:
Wel heel toevallig dat je al eerste duidelijk moet maken dat je het niet wasquote:
En essie danquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat je al eerste duidelijk moet maken dat je het niet was
Denk je dat die met haaknaalden in de server zit te prikken?quote:
Hoezo zou ik verdacht zijnquote:
Nee iddquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk je dat die met haaknaalden in de server zit te prikken?
Hmm, en heb jij toevallig breinaalden binnen handbereikquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee idd
Breinaalden zijn heel handiger daarvoor
Nee, die liggen in de kastquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, en heb jij toevallig breinaalden binnen handbereik
quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die liggen in de kast
Haaknaalden heb in wel bij de hand
quote:
Maar kun je die naalden nu weer even opbergen zodat het forum wat sneller gaatquote:
Maar haken is nou eenmaal niet een snelle hobbyquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kun je die naalden nu weer even opbergen zodat het forum wat sneller gaat
Maar de netwerkkabeltjes hoeven niet in een mooi patroontje te worden gehaaktquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar haken is nou eenmaal niet een snelle hobby
Met je 'ik ben onschuldig'quote:
Nu weer normaal snel.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:47 schreef Donna het volgende:
Ja ben er wel een beetje klaar mee. Leg de telefoon wel weg als het forum zo traag is.
Zijn vaak wel de ergste he?quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met je 'ik ben onschuldig'
Alleen omdat Donna d'r telefoon neerlegtquote:
Ja!quote:
Flinke bandbreedte daar in het noorden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat Donna d'r telefoon neerlegt
Ja komt door de hoogte denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flinke bandbreedte daar in het noorden.
Ja ik heb superglasvezeltoptopplusquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flinke bandbreedte daar in het noorden.
Ohquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de netwerkkabeltjes hoeven niet in een mooi patroontje te worden gehaakt
Harde waarheidquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met je 'ik ben onschuldig'
Zegquote:
Gezelli mozzarelliquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Iedereen weer terugkomen en het hier gezellig maken
Ga daar dan ook niet met je haaknaalden in lopen klooienquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Maar kabeltjes is meer iets met breien
Wat moet ik zeggen?quote:
Huehue.quote:
Goede vraag dit.quote:
Mint chocoladequote:
Dat was ik ook nietquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga daar dan ook niet met je haaknaalden in lopen klooien
Zegt: "mint chocolade"quote:
Wie wel dan, zoveel hakers zitter er hier nu ook weer nietquote:
Oeh lekkerquote:
Er is hier een heul haaktopic. Daar zitten er nog meerquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie wel dan, zoveel hakers zitter er hier nu ook weer niet
Ja misschien heb jij nog wat leuks te vertellen?quote:
Ben je een AI die commando's uitvoert?quote:
Hacers.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie wel dan, zoveel hakers zitter er hier nu ook weer niet
Dat is ook niet helemaal in de haakquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is hier een heul haaktopic. Daar zitten er nog meer
Sorry ik begrijp je vraag niet, kun je hem opnieuw formuleren?quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ben je een AI die commando's uitvoert?
We breien er daar iig geen einde aanquote:
Ben je NPC of wah?quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp je vraag niet, kun je hem opnieuw formuleren?
Maar laten wel af en toe een steekje vallenquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
We breien er daar iig geen einde aan
NPC is een acroniem met verschillende betekenissen, waaronder Non-Player Character (een personage in een spel dat niet door een speler wordt bestuurd), Niemann-Pick type C (een zeldzame erfelijke ziekte) en Nationaal Platform Criminaliteitsbeheersing (een samenwerkingsverband tussen overheid en bedrijfsleven).quote:
Lijken liggen in het mortuariumquote:
Ja mijn overhemden zitten in de droger en ik ga zo naar bedquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien heb jij nog wat leuks te vertellen?
Beter dan jij in de droger en de overhemden naar bedquote:Op maandag 27 oktober 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijn overhemden zitten in de droger en ik ga zo naar bed
Misschien wel warmer.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter dan jij in de droger en de overhemden naar bed
Dat heb ik elke dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |