klussen is ook ongezelligquote:
rennen ze rondjes?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgen jullie het debat van Eenvandaag
Rob Jetten vloog even uit de bocht...
Het ging over de reservisten.quote:
ah oke.. ja het blijven natuurlijk mannenquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het ging over de reservisten.
Hij zij dat dat de Kroonprinses nu bij de reservisten zit wel een goede reclame is, want veel jongeren willen wel met haar trainen.. hij zei het iets seksistischer had ik het idee.
Ergens klopt het wel, maar verstandig om te zeggen is wat anders...
Alle jongeren? Mogen ze dan als ze 18 worden kiezen of ze een jongen willen blijven of een meisje willen worden?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke.. ja het blijven natuurlijk mannen
waarom vraag je dat aan mij?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle jongeren? Mogen ze dan als ze 18 worden kiezen of ze een jongen willen blijven of een meisje willen worden?
Partij voor de strafschoppen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had allang beslist maar toch nog even de stemwijzer gedaan.
Kwam inderdaad mijn partij uit, samen met nog een andere. Strafschoppenserie gewonnen met 3-0. Duidelijk dus
Zelfs voor de wintertijd?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij de PVV is de oplossing voor alle problemen wel duidelijk. Buitenlanders er uit.
Aha.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De wintertijd is ook buitenlands.
Ofja, de zomertijd is de nazi-tijd. Vroeger hadden we gewoon de Amsterdamse tijd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De wintertijd is ook buitenlands.
Ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik bij de D66 ga settelen. Moet nog even dat NOS debat gebruiken om het zeker te weten, maar uit pure armoede zou ik ook niet weten wat ik anders kan doen.
Is je buurvrouw Italiaans?quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat heb ik trouwens al echt te lang niet gegeten.
Zal mijn buurvrouw weer eens vragen om dat te maken.
to open or not to open, thats the questionquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:41 schreef Ama het volgende:
Jeej hij is er eindelijk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en dan zijn er mensen die ook nog in blauw/wit koud kleurtje de lamp hebbenquote:
Ik zie dat hier in het dorp altijd goed bij mensen met een niet-westerse achtergrond, dat ze dan gewoon tl-balken in de woonkamer hebben hangenquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan zijn er mensen die ook nog in blauw/wit koud kleurtje de lamp hebben
in een woonkamer
das toch handig! dan zie je tenminste wat er in de hoek op de grond ligtquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie dat hier in het dorp altijd goed bij mensen met een niet-westerse achtergrond, dat ze dan gewoon tl-balken in de woonkamer hebben hangen
Moet je gelijk weer gaan stofzuigenquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
das toch handig! dan zie je tenminste wat er in de hoek op de grond ligt
nee joh dat kan nu niet, de werkenden moeten nu in alle rust roken, thee drinken en tv kijken. morgen als zij naar het werk zijn mag het huis worden schoongemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |