Er was de mogelijkheid om met de lease auto's te schuiven binnen de organisatie, met de nieuwe bijtelling van deze leverde ik netto 6 euro inquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb m'n bonus gebruikt voor een nieuwe auto vorig jaar. 1x in de 3 jaar gebruik ik die voor een nieuwe auto tot nu toe.
quote:
gewoon gaan danquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn hersenen hebben besloten dat de werkdag nu afgelopen is en zitten al bijna een half uur te zeuren dat ik naar huis moet.
Nog heel even
Ja dan wordt het eerder een fietsquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb in mijn 4 jaar hier 1 keer een bonus gehad en dat was 1000 Euro. Bruto.
Ik luister soms naar Distortion. Het hoofdkanaal eigenlijk nooitquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog meer mensen die de Kink-1500 luisteren?
niet zeuren, het is zo donker maar je kan nog gewoon een uur doorquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn hersenen hebben besloten dat de werkdag nu afgelopen is en zitten al bijna een half uur te zeuren dat ik naar huis moet.
Nog heel even
Eens, alleen ik kan er geen auto van kopen. Ook niet eens in de drie jaar.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vind het toch altijd wel een prettig extraatje.
het is hartstikke licht nogquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
niet zeuren, het is zo donker maar je kan nog gewoon een uur door
gr gr de wintertijd
Sterker nog, het is lichter dan het de hele dag nog is geweest.quote:
Ik ben maar een gewone loonslaaf zonder extra'squote:Op maandag 27 oktober 2025 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vind het toch altijd wel een prettig extraatje.
Ik zal voor jou eens een villa kopen, kijken waar je gaat wonenquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Waarom blijf ik mandjes voor de kat kopen als ze toch op de koelkast of bank gaat liggen. Zou toch leuk zijn als ze dat nieuwe ding gaat gebruiken.
Ik heb nog wel dozen voor haar.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Waarom blijf ik mandjes voor de kat kopen als ze toch op de koelkast of bank gaat liggen. Zou toch leuk zijn als ze dat nieuwe ding gaat gebruiken.
Tot de volgende bui weer overkomtquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sterker nog, het is lichter dan het de hele dag nog is geweest.
T schijnt na vandaag wat te luwenquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot de volgende bui weer overkomt
Oke doe dan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zal voor jou eens een villa kopen, kijken waar je gaat wonen
Ze is een Fokker.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zal voor jou eens een villa kopen, kijken waar je gaat wonen
Dat is wel de hemel voor haar ja.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog wel dozen voor haar.
Pff nee man, dan sterf je in de zomer.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is een Fokker.
Op zolder natuurlijk
ik dacht dat kelder ook mochtquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is een Fokker.
Op zolder natuurlijk
Je moet je naam wel eer aandoen he.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb maar heel kort pauze gehad met lunch omdat de wandeling wegens regen niet mogelijk was.
Op naar huis
Oja daar is het ook donkerquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht dat kelder ook mocht
De vraag is te algemeen geformuleerd om een relevant antwoord te geven. Gelieve te specificeren wat bedoeld wordt met “Photoshop met AI”.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er hier iemand iets van photoshop met AI of zo?#dtv
Paracetamol een paar. Genoeg gedronken weet ik niet zeker.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pijnstillers genomen? genoeg gedronken?
even halve liter naar binnen gooien dan hequote:Op maandag 27 oktober 2025 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Paracetamol een paar. Genoeg gedronken weet ik niet zeker.
Alle pillen nemen! paracetamol, ibuprofen, diclofenac, morfine, oxycodone, ALLES!quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Paracetamol een paar. Genoeg gedronken weet ik niet zeker.
Moet je toevallig ook allemaal maar in huis hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alle pillen nemen! paracetamol, ibuprofen, diclofenac, morfine, oxycodone, ALLES!
Heb je dat niet dan?quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je toevallig ook allemaal maar in huis hebben.
*Kijkt naar Budabolidequote:Op maandag 27 oktober 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je het beste 3 auto's hebben. Een station of SUV met trekhaak, een cabrio, en een kleine die je overal kunt parkeren.
Macaroni?quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:27 schreef Haags het volgende:
Waarom heb ik gister beloofd dat ik vandaag zou koken
Dat is waar. Ik zoek een manier om onderstaand gifje zodanig te (laten) bewerken dat de dwarsligger stabiel blijft liggen en de reis van het muntje een soort filmpje wordt. En misschien is photoshop daar wel helemaal geen goede tool voor. Maar er zal vast wel iets van AI bij komen kijken. Kan dit?quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De vraag is te algemeen geformuleerd om een relevant antwoord te geven. Gelieve te specificeren wat bedoeld wordt met “Photoshop met AI”.
Door de langs denderende treinen wordt het muntje verplaatst?quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zoek een manier om onderstaand gifje zodanig te (laten) bewerken dat de dwarsligger stabiel blijft liggen en de reis van het muntje een soort filmpje wordt. En misschien is photoshop daar wel helemaal geen goede tool voor. Maar er zal vast wel iets van AI bij komen kijken. Kan dit?![]()
[ afbeelding ]
Heb ineens een leuk alternatief voor de FOK!stok. Dat je bij het volgende station een foto van dat muntje moet maken wanneer het er aankomt. Is een spel dat nog duizenden jaren gespeeld kan wordenquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door de langs denderende treinen wordt het muntje verplaatst?
quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ineens een leuk alternatief voor de FOK!stok. Dat je bij het volgende station een foto van dat muntje moet maken wanneer het er aankomt. Is een spel dat nog duizenden jaren gespeeld kan worden
Photoshop is daar niet ideaal voor. Wat je wil doen (het muntje laten bewegen terwijl de dwarsligger stabiel blijft) is in feite een combinatie van beeldstabilisatie en objecttracking, wat meer een video-editing- of AI-video-taak is dan beeldbewerkingquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is waar. Ik zoek een manier om onderstaand gifje zodanig te (laten) bewerken dat de dwarsligger stabiel blijft liggen en de reis van het muntje een soort filmpje wordt. En misschien is photoshop daar wel helemaal geen goede tool voor. Maar er zal vast wel iets van AI bij komen kijken. Kan dit?
Dat gaat niet gebeuren want uiteindelijk zal het er wel afvallen en tussen de stenen zakken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ineens een leuk alternatief voor de FOK!stok. Dat je bij het volgende station een foto van dat muntje moet maken wanneer het er aankomt. Is een spel dat nog duizenden jaren gespeeld kan worden
Okee nou dan ga ik iemand zoeken die daar handig mee isquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Photoshop is daar niet ideaal voor. Wat je wil doen (het muntje laten bewegen terwijl de dwarsligger stabiel blijft) is in feite een combinatie van beeldstabilisatie en objecttracking, wat meer een video-editing- of AI-video-taak is dan beeldbewerking
als je het zelf wil doen is DaVinci of Blender een optie
Party pooperquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren want uiteindelijk zal het er wel afvallen en tussen de stenen zakken.
Een zwiffer kan ook. Hoef je ook niet op te laden, kost ook geen stroomquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Ja
[..]
Ja ik heb die robotstofzuiger voor het meeste, maar de hoekjes doet die niet en mijn normale stofzuiger is ruk
Dus dacht misschien is een kruimeldief dan handiger. Ook gelijk makkelijker voor tussen de bank enzo
En minder zwaar
Nee dat heb ik trouwens al echt te lang niet gegeten.quote:
Maar die zuigt niet tussen de bank en is op tapijt ook niet zo praktischquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een zwiffer kan ook. Hoef je ook niet op te laden, kost ook geen stroom
Nee, dat gaat die niet doen inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die zuigt niet tussen de bank en is op tapijt ook niet zo praktisch
een draadloze steelstofzuiger geen optie?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die zuigt niet tussen de bank en is op tapijt ook niet zo praktisch
Da heb op feesboek gestaanquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
Danny vraagt ja waar haal je deze informatie dan vandaan? Ja stond op Facebook zegt die gozer.
🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Die is wel iets duurder dan een kruimeldiefquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
een draadloze steelstofzuiger geen optie?
of is die alsnog te zwaar?
Ja denk dat dat alsnog te zwaar is, dan ga ik dat niet gebruikenquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
een draadloze steelstofzuiger geen optie?
of is die alsnog te zwaar?
ja maar je hoeft niet raar achter de bank te hangen om er goed te kunnen stofzuigenquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is wel iets duurder dan een kruimeldief
Dat ookquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is wel iets duurder dan een kruimeldief
Robbie komt wel ook onder de bank, dat scheeltquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar je hoeft niet raar achter de bank te hangen om er goed te kunnen stofzuigen
snappik... maar wat ik hier boven aangeef over bukken, hangen, moeilijke hoekjes... dus datquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk dat dat alsnog te zwaar is, dan ga ik dat niet gebruiken
Daarom dacht ik een kruimeldief voor af en toe de hoekjes enzo.
De rest mag Robbie doen
dat scheelt iddquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Robbie komt wel ook onder de bank, dat scheelt
Kruimeldief met verlengstuk?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
snappik... maar wat ik hier boven aangeef over bukken, hangen, moeilijke hoekjes... dus dat
ik begrijp zeker waarom...quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kruimeldief met verlengstuk?
Nee maar laatst had ik een klein hoekje gedaan met de stofzuiger. En het is gewoon te zwaar.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
bank op van die wieletjesdingen zetten, dan kun je het wegschuiven en kan rob tot in de hoekjes komen
grinninggirlpuntgifquote:
Uhuhquote:
uhuh.... je woont gewoon bij Nattekatquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:23 schreef gianni61 het volgende:
1 van mijn buren is het verbouwen. nu het zo vroeg donker is heeft hij wat bouwlampen aangezet. Blijkbaar kun je ook een miniatuur zon huren boels
Als die bouwlamp nu aan staat, ben ik het niet.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh.... je woont gewoon bij Nattekat
klussen is ook ongezelligquote:
rennen ze rondjes?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgen jullie het debat van Eenvandaag
Rob Jetten vloog even uit de bocht...
Het ging over de reservisten.quote:
ah oke.. ja het blijven natuurlijk mannenquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het ging over de reservisten.
Hij zij dat dat de Kroonprinses nu bij de reservisten zit wel een goede reclame is, want veel jongeren willen wel met haar trainen.. hij zei het iets seksistischer had ik het idee.
Ergens klopt het wel, maar verstandig om te zeggen is wat anders...
Alle jongeren? Mogen ze dan als ze 18 worden kiezen of ze een jongen willen blijven of een meisje willen worden?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke.. ja het blijven natuurlijk mannen
waarom vraag je dat aan mij?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle jongeren? Mogen ze dan als ze 18 worden kiezen of ze een jongen willen blijven of een meisje willen worden?
Partij voor de strafschoppen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had allang beslist maar toch nog even de stemwijzer gedaan.
Kwam inderdaad mijn partij uit, samen met nog een andere. Strafschoppenserie gewonnen met 3-0. Duidelijk dus
Zelfs voor de wintertijd?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij de PVV is de oplossing voor alle problemen wel duidelijk. Buitenlanders er uit.
Aha.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De wintertijd is ook buitenlands.
Ofja, de zomertijd is de nazi-tijd. Vroeger hadden we gewoon de Amsterdamse tijd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De wintertijd is ook buitenlands.
Ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik bij de D66 ga settelen. Moet nog even dat NOS debat gebruiken om het zeker te weten, maar uit pure armoede zou ik ook niet weten wat ik anders kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |