quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog geen tas cadeau gedaan
quote:
Eigenlijk kun je het beste 3 auto's hebben. Een station of SUV met trekhaak, een cabrio, en een kleine die je overal kunt parkeren.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon kleine auto leasen. Brengt je ook van A naar B.
Had achteraf ook andere keuze gemaakt denk ik.
Ik mag maar 2 parkeervergunningen aanvragenquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je het beste 3 auto's hebben. Een station of SUV met trekhaak, een cabrio, en een kleine die je overal kunt parkeren.
Anders een arme bijstands buurtbewoner wat geld geven om hem op zijn naam te zettenquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag maar 2 parkeervergunningen aanvragen
Hontquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Wie heeft er een tip voor een goede betaalbare kruimeldief?
Dan moet de auto ook op naam van die buurtbewoner staan helaasquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Anders een arme bijstands buurtbewoner wat geld geven om hem op zijn naam te zetten
Ik kan ook mijn huidige auto en een lease auto naast elkaar houdenquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je het beste 3 auto's hebben. Een station of SUV met trekhaak, een cabrio, en een kleine die je overal kunt parkeren.
Ja en een V8 voor je eigen ego en de schatkistquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die Renault 5 is best geinig.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn huidige auto en een lease auto naast elkaar houden
Geen idee wat ik ermee opschiet, maar het kan.
Dacht ik ook. Jammer dat ie niet binnen 8 weken geleverd kan worden, kutfransen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die Renault 5 is best geinig.
Bijtelling besparen. Prive met je huidige auto en met de leaseauto alleen zakelijke kilometers maken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn huidige auto en een lease auto naast elkaar houden
Geen idee wat ik ermee opschiet, maar het kan.
Dan kan ik net zo goed niet leasen, dat is de goedkoopste optie.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bijtelling besparen. Prive met je huidige auto en met de leaseauto alleen zakelijke kilometers maken.
Is dat zo? Kan je met de kilometers declareren het onderhoud, brandstof, verzekering en de afschrijving dekken?quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed niet leasen, dat is de goedkoopste optie.
De bijtelling is een tikkie hoger dan mijn brandstofkosten. As ik in 22% moet leasen komen de verzekeringen daar nog bij, dus zelfs zonder vergoeding van wat dan ook zou ik quitte spelen wat vaste kosten betreft.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan je met de kilometers declareren het onderhoud, brandstof, verzekering en de afschrijving dekken?
Ik zie ondertussen om de dag wel een regenboog, blijft bijzonderquote:
Een dubbele?quote:
Waarom zou je het doen dan?quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bijtelling is een tikkie hoger dan mijn brandstofkosten. As ik in 22% moet leasen komen de verzekeringen daar nog bij, dus zelfs zonder vergoeding van wat dan ook zou ik quitte spelen wat vaste kosten betreft.
En tja, dan heb ik nog een redelijk royale vaste mobiliteitsvergoeding. Financieel gezien is het niet logisch om te gaan leasen.
Ja maar dan heb je alleen je vaste kosten. Dan zit je onderhoud en afschrijving er nog niet bij.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bijtelling is een tikkie hoger dan mijn brandstofkosten. As ik in 22% moet leasen komen de verzekeringen daar nog bij, dus zelfs zonder vergoeding van wat dan ook zou ik quitte spelen wat vaste kosten betreft.
En tja, dan heb ik nog een redelijk royale vaste mobiliteitsvergoeding. Financieel gezien is het niet logisch om te gaan leasen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |