Door de langs denderende treinen wordt het muntje verplaatst?quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zoek een manier om onderstaand gifje zodanig te (laten) bewerken dat de dwarsligger stabiel blijft liggen en de reis van het muntje een soort filmpje wordt. En misschien is photoshop daar wel helemaal geen goede tool voor. Maar er zal vast wel iets van AI bij komen kijken. Kan dit?![]()
[ afbeelding ]
Heb ineens een leuk alternatief voor de FOK!stok. Dat je bij het volgende station een foto van dat muntje moet maken wanneer het er aankomt. Is een spel dat nog duizenden jaren gespeeld kan wordenquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door de langs denderende treinen wordt het muntje verplaatst?
quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ineens een leuk alternatief voor de FOK!stok. Dat je bij het volgende station een foto van dat muntje moet maken wanneer het er aankomt. Is een spel dat nog duizenden jaren gespeeld kan worden
Photoshop is daar niet ideaal voor. Wat je wil doen (het muntje laten bewegen terwijl de dwarsligger stabiel blijft) is in feite een combinatie van beeldstabilisatie en objecttracking, wat meer een video-editing- of AI-video-taak is dan beeldbewerkingquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is waar. Ik zoek een manier om onderstaand gifje zodanig te (laten) bewerken dat de dwarsligger stabiel blijft liggen en de reis van het muntje een soort filmpje wordt. En misschien is photoshop daar wel helemaal geen goede tool voor. Maar er zal vast wel iets van AI bij komen kijken. Kan dit?
Dat gaat niet gebeuren want uiteindelijk zal het er wel afvallen en tussen de stenen zakken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ineens een leuk alternatief voor de FOK!stok. Dat je bij het volgende station een foto van dat muntje moet maken wanneer het er aankomt. Is een spel dat nog duizenden jaren gespeeld kan worden
Okee nou dan ga ik iemand zoeken die daar handig mee isquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Photoshop is daar niet ideaal voor. Wat je wil doen (het muntje laten bewegen terwijl de dwarsligger stabiel blijft) is in feite een combinatie van beeldstabilisatie en objecttracking, wat meer een video-editing- of AI-video-taak is dan beeldbewerking
als je het zelf wil doen is DaVinci of Blender een optie
Party pooperquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren want uiteindelijk zal het er wel afvallen en tussen de stenen zakken.
Een zwiffer kan ook. Hoef je ook niet op te laden, kost ook geen stroomquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Ja
[..]
Ja ik heb die robotstofzuiger voor het meeste, maar de hoekjes doet die niet en mijn normale stofzuiger is ruk
Dus dacht misschien is een kruimeldief dan handiger. Ook gelijk makkelijker voor tussen de bank enzo
En minder zwaar
Nee dat heb ik trouwens al echt te lang niet gegeten.quote:
Maar die zuigt niet tussen de bank en is op tapijt ook niet zo praktischquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een zwiffer kan ook. Hoef je ook niet op te laden, kost ook geen stroom
Nee, dat gaat die niet doen inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die zuigt niet tussen de bank en is op tapijt ook niet zo praktisch
een draadloze steelstofzuiger geen optie?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die zuigt niet tussen de bank en is op tapijt ook niet zo praktisch
Da heb op feesboek gestaanquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
Danny vraagt ja waar haal je deze informatie dan vandaan? Ja stond op Facebook zegt die gozer.
🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Die is wel iets duurder dan een kruimeldiefquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
een draadloze steelstofzuiger geen optie?
of is die alsnog te zwaar?
Ja denk dat dat alsnog te zwaar is, dan ga ik dat niet gebruikenquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
een draadloze steelstofzuiger geen optie?
of is die alsnog te zwaar?
ja maar je hoeft niet raar achter de bank te hangen om er goed te kunnen stofzuigenquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is wel iets duurder dan een kruimeldief
Dat ookquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is wel iets duurder dan een kruimeldief
Robbie komt wel ook onder de bank, dat scheeltquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar je hoeft niet raar achter de bank te hangen om er goed te kunnen stofzuigen
snappik... maar wat ik hier boven aangeef over bukken, hangen, moeilijke hoekjes... dus datquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk dat dat alsnog te zwaar is, dan ga ik dat niet gebruiken
Daarom dacht ik een kruimeldief voor af en toe de hoekjes enzo.
De rest mag Robbie doen
dat scheelt iddquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Robbie komt wel ook onder de bank, dat scheelt
Kruimeldief met verlengstuk?quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
snappik... maar wat ik hier boven aangeef over bukken, hangen, moeilijke hoekjes... dus dat
ik begrijp zeker waarom...quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kruimeldief met verlengstuk?
Nee maar laatst had ik een klein hoekje gedaan met de stofzuiger. En het is gewoon te zwaar.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
bank op van die wieletjesdingen zetten, dan kun je het wegschuiven en kan rob tot in de hoekjes komen
grinninggirlpuntgifquote:
Uhuhquote:
uhuh.... je woont gewoon bij Nattekatquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:23 schreef gianni61 het volgende:
1 van mijn buren is het verbouwen. nu het zo vroeg donker is heeft hij wat bouwlampen aangezet. Blijkbaar kun je ook een miniatuur zon huren boels
Als die bouwlamp nu aan staat, ben ik het niet.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh.... je woont gewoon bij Nattekat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |