Is Microsoft ook hard mee bezig, krijg opeens sinds vandaag 'mails' in outlook die dan gewoon links naar winkels blijken te zijn. En die kun je alleen maar uitzetten als je een abonnement neemtquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
grote kans... en ik zou dat ook kunnen doen (heb nog wel tegoed op mn play account staan, door af en toe een enquete in te vullen enzo), als het een eenmalige kostenpost was... maar nee ze willen dan een maandelijks abonnement er van maken...
Nee dan zie je niksquote:
ik moet het afkloppen maar ik had google allang aan gezien om zoiets te doen in de webmail van hun..quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Microsoft ook hard mee bezig, krijg opeens sinds vandaag 'mails' in outlook die dan gewoon links naar winkels blijken te zijn. En die kun je alleen maar uitzetten als je een abonnement neemt
Is @4EverBlackEyed haar schuldquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Maar hoezo slopen jullie het forum nu weer?
Ik was het niet.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Maar hoezo slopen jullie het forum nu weer?
Die heeft weer op de kabels zitten bijten zekerquote:
Ze is niet hier dus dat is wel verdacht.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft weer op de kabels zitten bijten zeker
Hoi donnieponniequote:
Wel heel toevallig dat je al eerste duidelijk moet maken dat je het niet wasquote:
En essie danquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat je al eerste duidelijk moet maken dat je het niet was
Denk je dat die met haaknaalden in de server zit te prikken?quote:
Hoezo zou ik verdacht zijnquote:
Nee iddquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk je dat die met haaknaalden in de server zit te prikken?
Hmm, en heb jij toevallig breinaalden binnen handbereikquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee idd
Breinaalden zijn heel handiger daarvoor
Nee, die liggen in de kastquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, en heb jij toevallig breinaalden binnen handbereik
quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die liggen in de kast
Haaknaalden heb in wel bij de hand
quote:
Maar kun je die naalden nu weer even opbergen zodat het forum wat sneller gaatquote:
Maar haken is nou eenmaal niet een snelle hobbyquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kun je die naalden nu weer even opbergen zodat het forum wat sneller gaat
Maar de netwerkkabeltjes hoeven niet in een mooi patroontje te worden gehaaktquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar haken is nou eenmaal niet een snelle hobby
Met je 'ik ben onschuldig'quote:
Nu weer normaal snel.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:47 schreef Donna het volgende:
Ja ben er wel een beetje klaar mee. Leg de telefoon wel weg als het forum zo traag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |