Die expatregeling is niet van toepassing op je gemiddelde flitsbezorger of uitbener in een slachthuis, die regeling gaat over relatief hoogopgeleide en goedbetaalde kennismigranten en brengt weer andere specifieke problemen met zich mee.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het probleem is iets anders. De buitenlandse kracht hoeft in de eerste vijf jaar maar over 60% van zijn salaris inkomsten belasting te betalen. Dus kan een werkgever een lager bedrag betalen dan aan een NL werknemer en dan nog houdt de buitenlandse kracht netto veel meer over. Hierdoor hebben we verschillende problemen. Dat hele systeem is gewoon onhoudbaar.
Het lijkt er eerder op dat de onderzoeker in kwestie hier cijfers flink aan het verdraaien is.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:48 schreef matspontius het volgende:
Zo wordt je als bevolking door de overheid belazerd. Ik ben echt geen complotdenker maar dit soort cijfers doelbewust verdraaien en achter houden kan natuurlijk niet.
Past niet in jouw straatje zeker dit soort berichten ..........quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt er eerder op dat de onderzoeker in kwestie hier cijfers flink aan het verdraaien is.
Ik zou zeggen kijk eens naar post 34 en vooral 39. Dan hoor ik je inhoudelijke tegenargumenten welquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:53 schreef matspontius het volgende:
[..]
Past niet in jouw straatje zeker dit soort berichten ..........
Mark Rutte approves.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
Buitenlanders slecht
Behalve als je ze kan uitbuiten en het kutwerk voor je doen natuurlijk
Groetjes, VVD-beleid
Beetje vreemd als dat niet bekend is als je o.a. belasting betaald en ingeschreven moet staan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:27 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ederland-dan-gedacht
bro![]()
En de fatt bike 'buitenlander'.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
je hebt 3 soorten buitenlanders:
eenmaal een buitenlander altijd een buitenlander,
vuile vieze tyfus buitenlander,
nette buitenlander
cijfers van de overheid moet je alitjd met heel wat korrels zout nemen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:32 schreef L3viathan het volgende:
een miljoen ook.. is maar een klein verschil hoor
Hoe denk je dat ze kunnen misgaan met het tellen van het aantal legale inwoners met BSN nummer hier?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze knoeien met de cijfers wat ik je zeg.
Misschien wonen er onderhand allang 20miljoen mensen in NL.
Als ze al zo fout zitten met alleen al arbeidsmigranten.
Zo werkt het nu. Wat is je punt?quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:35 schreef Gia het volgende:
Arbeidsmigratie prima, maar dan moet de werkgever zorgen voor woonruimte. Geen recht op asiel en geen recht op sociale huur. Werk klaar? Terug naar je eigen land.
Het waren er eigenlijk wel vijf miljoen, de helft van de werkende bevolking! Het is een groot complot! Ze verdienen door alle belastingvoordelen ook allemaal meer dan jij! Je wordt langs alle kanten voor de gek gehouden, vooral door de overheid!!!quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:48 schreef matspontius het volgende:
Zo wordt je als bevolking door de overheid belazerd. Ik ben echt geen complotdenker maar dit soort cijfers doelbewust verdraaien en achter houden kan natuurlijk niet.
Je kan je op zijn minst afvragen hoe het in het belang is van Nederlanders dat er arbeidsmigranten zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:17 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het waren er eigenlijk wel vijf miljoen, de helft van de werkende bevolking! Het is een groot complot! Ze verdienen door alle belastingvoordelen ook allemaal meer dan jij! Je wordt langs alle kanten voor de gek gehouden, vooral door de overheid!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |