Triest volk
 Triest volk   

Als het dan 30/5 wordt dan moet het wel fraude zijn door de deepstate!quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:54 schreef Toefjes het volgende:
Wat je op social media ziet is wel echt tenenkrommend.
Ook van die mensen die fake peilingen posten, PVV op 45 zetels en FvD op 20 zetels. En echt honderden jubelende reacties daarop.

Natuurlijk heb jij daar meer moeite mee.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:11 schreef raptorix het volgende:
Nou nou het gaat hier gewoon om slechte satire, ik zie geen belediging of misleiding, persoonlijk heb ik meer moeite dat deze man beweert vlakbij een Asielzoekers centrum te wonen.

Satirequote:Op maandag 27 oktober 2025 10:11 schreef raptorix het volgende:
Nou nou het gaat hier gewoon om slechte satire, ik zie geen belediging of misleiding, persoonlijk heb ik meer moeite dat deze man beweert vlakbij een Asielzoekers centrum te wonen.
 En als PvdA/GL zoiets zou maken, dan is het demoniseren zeker?
 En als PvdA/GL zoiets zou maken, dan is het demoniseren zeker?  

Die van corrupt vind ik op het randje, maar goed als we eens gaan kijken wat men van Wilders maakt dan kan de man gerust duizend aangiftes per dag doen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
SatireEn als PvdA/GL zoiets zou maken, dan is het demoniseren zeker?

Echt een partij die graag wil samenwerken om eindelijk wat aan al die asielzoekers te doen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
En dan mogen partijen niet aangeven dat ze samenwerken met zulke mensen niet willen.
Een stem op de PVV is het "volwassen" equivalent van een jankende peuter op de vloer van de supermarkt. Je wil niks behalve een beetje zeiken voor aandacht.quote:Op de afbeeldingen is onder meer te zien hoe Timmermans geboeid wordt afgevoerd door twee agenten en hoe de partijleider geld afpakt van een witte man en aan een moslim-koppel geeft. Op een ander plaatje staat een portret van Timmermans met daaronder het woord 'CORRUPT'.

Nou heftig hoor! Omdat het AI is, en echt lijkt, terwijl iedereen weet dat dit nep is, is dit ineens zo vreselijk. Vroeger waren dit gewoon tekeningetjes. En dan is er niets aan de hand??quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:46 schreef Gehakt_bal het volgende:
Op de afbeeldingen is onder meer te zien hoe Timmermans geboeid wordt afgevoerd door twee agenten en hoe de partijleider geld afpakt van een witte man en aan een moslim-koppel geeft.

PVV gaat woensdag gewoon met afstand de grootste worden. Vervolgens krijgen we weer een shitfeest van een formatie. Kan de boze Nederlander weer wat bozer worden en de eigen voet nog wat verder afschieten de volgende verkiezing.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:22 schreef Aberkullie het volgende:
Je ziet ook aan de reacties hier op fok dat de rechterflank het toch wat benauwd krijgt in aanloop naar woensdag.

Dit is niet waar.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou heftig hoor! Omdat het AI is, en echt lijkt, terwijl iedereen weet dat dit nep is, is dit ineens zo vreselijk. Vroeger waren dit gewoon tekeningetjes. En dan is er niets aan de hand??
Hoewel die met die boeien, m.i. wel te ver gaat.

Ik zeg toch dat ik die met die agenten te ver vind gaan. Maar die met 'geld afpakken en aan moslimgezin geven', is gewoon een AI gemaakte spotprent en niks mis mee.quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |